"Hayır izin vermiyorum, istifa edemezsiniz"
Böyle bir sonuç almayı düşünmemişlerdi. Onlar kararlarını vermişlerdi yine de. Kimsenin bulamayacağı bir yer? Neresi olabilirdi ki? Hyunjin çocukken dedelerinin yaşadığı bir yeri önerdi. Olabilirdi ama riskliydi. Felix ormanda kimsenin bilmediği bir yerinin olduğunu söyledi ve her şeyde varmış. onayladılar ve hazırlıklara başladılar.
~~
"Felix burası biraz ürkütücü değil mi?"
"Biraz temizlik yaparsak bir şeyi kalmaz seung" Onlar konuşurken Jisung kahkaha atmaya başladı. Hepsi soran gözlerle ona bakıyordu.
"Çocuklar cidden buranın temizliğini mi düşünüyoruz cidden, böyle bir durumdayken hem de. Minho yok! Anlatabiliyor muyum, yok! Bu neyin rahatlığı anlamıyorum sizi gerçekten."
Chan biraz sinirli biraz da anlayışlı bir tavırla konuşmaya başladı.
"Bakın çocuklar burada en büyüğünüz benim, Minho'nun yokluğu bizi kötü etkiledi biliyorum ama toparlanın artık burada bir süre dururuz sonra unuturlar zaten anlatabildin mi? Özellikle Jisung sen ağlamayı bırakmalısın."
"Sizin için söylemesi kolay tabi" Diye söylendi Jisung
~~
"Çocuklar çocuklar! Hemen buraya gelin çok garip bir şey buldum! Çabuk olun!"
"Ne oldu ne bağırıyorsun Hyunjin?"
Hyunjin nefes nefese yanlarına gelmişti.
"Ç-çocuklar ormanda ne gördüğüme inanamazsınız. Bi-bir geçit v-vardı"
"Ne! Ne geçidi Hyunjin düzgün anlat şunu"
"Ya şimdi ben belki bir şeyler bulurum diye etrafa bakıyordum, sonra mavi bir ışık gördüm. Yanına gittim az daha beni yiyecekti." Hyunjin'in konuşmasını Felix böldü.
"Bir dakika burayı sizden önce Minho'ya göstermiştim. Belki yalnız kalmak için buraya gelmiştir ve o da senin gibi ışığı görmüş ve içine girmiştir. Olamaz mı?"
"Çok haklısın Felix ama bilemeyiz bunu kendimizi riske atamayız." Jeongin öyle diyince Jisung atıldı.
"Ben her şeye varım yeter ki Minho geri gelsin." Chan iç çekti "Onu çok seviyorsun değil mi?"
"Hem de nasıl hyung lütfen gidelim oraya hyung lütfen"
"Tek şartla 7 kişiyiz hepimiz gidemeyiz hem Minho'nun ailesi onu hatırlamıyor bir nevi kan bağı olan kişilerin beyninden silindi buna rağmen gitmek isteyen kimler?"
Hepsi birden ellerini kaldırdı. İşte gerçek kardeşlik buydu. Sözde kardeş ya da dostluk olmaz olmamalıydı değil mi?
"Peki şöyle yapalım 3 kişi gidecek, Jisung kesinlikle gider onu kimse durduramaz. Ben Jeongin, Seungmin ve Felix Burada kalacağız. Eğer bir şey olursa orasını bilmiyorum işte zor bir şey yapıyoruz ama başaracağız eminim. Changbin Hyunjin ve Jisung üçünüz gidiyorsunuz. İlk Changbin geçsin iplerle bağlarız birbirinizi bir sorun olursa girmezsiniz. Kabul mü?"
Chan gerçekten önlemleri sıkı tutan bir adam olmuştu her zaman yine aynısını yapıyordu aslında şartlara bakarsak yapmak zorundaydı.
~~
Changbin en önde arkasında Jisung en arkada da Hyunjin vardı. Uzak ama görülebilir bir yerden de diğer üyeler onları izliyorlardı. Her şeyin iyi olmasını dilemekten başka bir şey yapamıyorlardı. En son mavi ışık göründü etrafında gerçekten güçlü bir çekim vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘌𝘕𝘌𝘠- 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐊𝐢𝐝𝐬
Fanfiction|Tamamlandı| Minho bilinmeyen bir sebep ile ortadan kaybolur. Stray kids Minho'nun gidişi ile yıkılır Onu ararlar ve bulurlar. Değişik farklı bir yerde bulurlar kendilerini. Çok geçmeden birbirlerinden sakladıkları bir sırrı öğrendiklerinde her şey...