"14"

168 14 3
                                    

Evet arkadaşlar finale az kaldı sanırım^_^ Şimdi eminim çoğunuzun fark etmediği bir şey diyeceğim kitabın başında hatırlar mısınız bilmiyorum ama 1 yıl önce demiştim, buna göre okuyabilirsiniz bu bölümü, iyi okumlar aşklar<3

Günümüz-

"Hyung buraya bakman gerek!"

"Geliyorum bir şeyle oynamayın bak."

"Tamam hyung!"

"BAĞIRMASANIZDA GÜRÜLTÜ OLMASA KEŞKE!"

"Hyunjin asıl bağıran sensin susta filmi izleyelim."

"Chan hyung neredesiinnn!!"

"Geldim Jeong mısır ile geldim.

Evet ben Han neler oluyor diyebilirsiniz bu benim günlüğüm ama sizi kötü bir yerde bıraktım değil mi? Karmaşanın ortasında kaldınız. En azından sizi o döneme geri göndermesem de anlatmak istiyorum.

Hepimizin tekrar hastaneye düştüğü gün, o gün hepimize küçük yaşta yaşadığımız her şeyi tekrar yaşattılar. O lanet güçleri enfekte edebilecek ilaçlar denediler ve buldular da. Ama yaptığımız tüm uğraşların boşuna olduğunu anladık o gün. Sonuçta sekizimizde burada bir aradaydık. O gün Seungmin çok kötü kan kaybettiği için neredeyse 2 ay hastanede kaldı. Normal bir hastanede*. Felix ve ben deseniz en büyük denektik. Tam 6 ay üzerimizde yeniden deney yaptılar. Ta ki Jeongin polise haber verene kadar. O kadar kolaysa neden daha önce yapmadınız dediğinizi duyar gibiyim. Değişik bir açıklaması yok. Sadece fazla özgüven ve kimseye ihtiyacımız yok düşüncesiydi. Bakın çok komik bize ilaç enfekte ettikleri sırada pek hatırlamıyorum ama özel kuvvet orayı bastı ve herkesi yakaladılar. Lisa'nın yüzünü görmeliydiniz. Neyse daha sonra eski hayatımıza dönmek istedik, tüm bu karmaşadan çıkmak stay'lere geri dönmek istedik. Bende o günden beri günlük tutuyordum. Evet hikayenin özeti bu. Stray Kids sahalara geri döndü. Her şeyi geride bırakarak hem de. Artık sinema keyfimizi okuyabilirsiniz sanırım. Yaşadığımız en güzel anlardandı..

"Nayeon ve Jihyo unnie neden hala gelmedi hyung"

"Jeongin bebek gibi davranmayı keser misin?"

"Ama hyung.. Ben maknaeyim" Jeongin öyle deyince Changbin oturduğu yerden zıpladı.

"Sen misin maknae!? Çakma maknae seni asıl maknae benim bir kere değil mi Chan hyung?"

"Tamam changbin en maknae sensin değil mi çocuklar(!)

"Evet öyle canım bende en büyüğüm hatta" Seungmin öyle deyince hep birlikte gülmeden edememiştik. İşte yapılması gereken de buydu. Yaşadıklarımız kolay şeyler değildi ama biz her zaman gülümsemeyi seçtik. 

He evet şirket mevzusu. O mevzuda şöyle Jyp bizi kaçıramadı diyelim kısaca. 

Başka yaşanan bir olayda Minho ve ben.. İkimizin de birbirimizden hoşlandığını öğrendik. Ve sevgiliyiz evet! Jypic tabii ki açıklamamak şartıyla bir şey demedi.  Bizde idare ettik ne yapalım.

Hepimiz mutluyuz. 

-

-Hayır kesinlikle ağlamıyor yazar🤧 Bir sonraki bölüm final aşklar.

-Bölüm nasıldı, çok merak ediyorum, ani bir değişiklik oldu sanırım..

-Kendinize iyi bakın🌸😻💖🍭




𝘋𝘌𝘕𝘌𝘠- 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐊𝐢𝐝𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin