"12"

164 12 3
                                    

"Seungmin senden nefret ediyoruz!" Diye bağırınca gözlerim dolmuştu. nasıl benden nefret edebilirlerdi, ben ne yaptım ki? "Neden hyung? Ben ne yaptım"

"Bir de neden diye soruyor Jisung senin yüzünden öldü! Sadece senin yüzünden! Eğer sen başarsaydın bunların hiç biri olmazdı! Anladın mı Seungmin!" Changbin'in dedikleriyle dolan gözlerim boşalmıştı. Nasıl olabilirdi böyle bir şey? Az da olsa kendimi toplayarak "N-nasıl hyung? J-jisung nasıl ölür?" O sıra Jeongin konuşmaya başladı. 

"Hyung artık bizle olamazsın, hepimiz senden nefret ediyoruz lütfen git buradan."

"NE DİYORSUN JEONGİN! HAYIR OLAMAZ! HAYIR! HAYIIR!"

"Hemen burayı terk et Seungmin!"

"Minho hyung? Senin ne işin var burada evde dinleniyor olman gerekiyordu."

"Ben ne diyorum sen ne diyorsun! Burayı terk ve bir daha buraya geri dönme Seungmin! Adımızı dahi anma, senden nefret ediyoruz! Katilsin sen! Jisung'u öldürdün!"

"HAYIR BEN BİR ŞEY YAPMADIM, GİTMEYİN! DURUN! BENİ BIRAKMAYIN! LÜTFEN BENİ BİR DİNLEYİN! HATIRLAMIYORUM HİÇ BİR ŞEY!"

"İlaçların etkisi geçiyor efendim."

"..."

"Bu bir rüya mıydı?" 

"Evet Seungmin ama dediklerimizi yapmazsan gerçek olab-"

Ve çığlık, kan, korku.

"Efendim ilaçlar ters etki yaptı! Nabzı düşüyor! Bir şey yapmalıyız."

"Doktor olan sen değil misin, yap bir şeyler işte. Yaşamasa da olur çok uğraşmayın." Deyip gitti Lisa.

"Doktor ne kadar uğraşsa da fayda etmiyordu. Acil A grubu kana ihtiyacı vardı. Acilen bulması gerekiyordu doktorun. Her ne kadar Lisa için çalışsa da onlara zarar vermek istemiyordu, zorla yaptırılan bir şeydi. Onun yüzünden kimsenin ölmesini istemezdi. 

Diğer üyelerin kan gruplarını biliyordu 3 kişi verebilirdi. Minho, Jeongin ve Chan.  Acilen onlardan birini bulması gerekiyordu yoksa genç adam ölecekti.

- -- -- -- ---⚝--- -- -- -- -- --

Kısa ama kaoslu oldu, geçiş bölümü gibi düşünün çünkü çok kısa cidden👀🤭

Biraz yavaş geliyor bölümler farkındayım ama 3 kitap var ve taslaklarda da var. Her zamanda yazma isteği gelmeyince böyle oluyor. 

Gelecek bölümleri sabırsızlıkla bekleyin🍭❤💝💜💖🎈🤍






𝘋𝘌𝘕𝘌𝘠- 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐊𝐢𝐝𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin