İşler her zaman planlandığı gibi gitmeyebilir. Fakat en önemli şey asla pes etmemektir. Doğru olan budur ama kimi insanlar hata yaparlar. Pes ederler. Olan bitenleri unuturlar, daha doğrusu kaçarlar. Böylesinin her zaman daha iyi olduğunu düşünürler ama bu korkaklıktan başka bir şey değildir.
~~
Minho'yu annesi hatırlamıyor? Peki ya biz nasıl hatırlıyoruz? En önemlisi Stay hatırlıyor mu? Stay'in hatırlayıp hatırlamadığını ölçmek için Seungmin'den canlı yayın açmasını istedik. Araya Minho'yu eklerse öğrenebilirdi.
~~
Garip bir şekilde Stayler de Minho'yu hatırlıyordu. Felix belki de sadece kan bağı kurduğu kişiler unutmuştur diye bir öngörüde bulundu. Belki de öyleydi. Ama şimdi ne yapacaktık. Minho'yu bulmanın bir yolu yoktu. 7 kişi olmanın da bir hükmü yoktu onlar için en iyisi bitirmekti. Tek kişi için her şeylerinden vazgeçmeye razılardı. Çünkü o bir kişi kardeşleriydi, can dostlarıydı. Onsuz bir Stray Kids, Stray Kids olmazdı, olmamalıydı.
~1 Hafta sonra~
"A" İNSTAGRAM GÜNCELLEMESİ
"Nerelerdesiniz? 1 haftadır yoklar çıldıracağım resmen"
➡️Ah keşke bilsem, sizi çok özledik gelin artık!
➡️Stray Kids everywhere around all the world❤️👑
➡️Onları ve müziklerini özledim🙁
➡️Kalbim parçalanacak neredesiniz😥
~~
Bir sürü fotoğraf ve video paylaştı Stayler. Ama çare yok. Stray Kids karar vermişti geri çekileceklerdi. Başka bir düşünceleri yoktu.
En kısa zamanda şirkete gideceklerdi ve istifalarını vereceklerdi. En büyük kırıklıkları Stayler olacaktı belki çok üzüleceklerdi hatta gerçekten üzüleceklerdi ama çare yoktu. Plan yapmışlardı bu hafta hepsi 1 fotoğraf atacaktı, o kadar daha sonra istifalarını verip kaybolacaklardı. Kimsenin bulamayacağı bir yerlere gideceklerdi.
"HYUNJİN" İNSTAGRAM GÜNCELLEMESİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘌𝘕𝘌𝘠- 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐊𝐢𝐝𝐬
Fanfiction|Tamamlandı| Minho bilinmeyen bir sebep ile ortadan kaybolur. Stray kids Minho'nun gidişi ile yıkılır Onu ararlar ve bulurlar. Değişik farklı bir yerde bulurlar kendilerini. Çok geçmeden birbirlerinden sakladıkları bir sırrı öğrendiklerinde her şey...