EURUS'UN AĞZINDAN;
Gözlerimi açtığımda tüm vücudumda dayanılmaz bir ağrı hissettim. Beyaz tavanla bakışıyordum. Nerede olduğumu başıma nelerin geldiğini algılayamadım.
Doğrularak odaya bir bakış attım. Bütün duvarı kaplayan, eski kitaplardan oluşan bir kitaplık vardı.
Solumdaki komidine baktığımda gördüğüm kalemle nerede olduğumu iyice anlamış oldum. Oradaki adamların başına ne geldiğini çok düşünmeye gerek yoktu. Uyandığımı anlamış olacak ki kapımı tıklatarak içeri girdi.
Elinde bir tepsi tutuyordu. Gözlerinin altı morarmıştı.
Chrollo:"Günaydın, Eurus. Kendini nasıl hissediyorsun?"
-"Günaydın. Yaşıyorum."
Sesim kısılmıştı. Elindeki tepsiyi kucağıma bıraktı.
Chrollo:"Sana çorba yaptım ama biraz soğudu sanırım. İstersen ısıtabilirim."
-"Teşekkür ederim.Böyle güzel. "
Dün başıma gelen her şeyi tek tek hatırlamaya başlamıştım. Karnımın acısını, yüzüme yediğim yumruğu, ayak bileklerimi...
Ayak bileklerimin aklıma gelmesiyle gözlerimi büyüttüm. Kesinlikle kırılmışlardı. Acıdan duramamam gerekiyordu ama sadece biraz ağrı hissediyordum. Karnım da aynı şekilde ağrımıyordu.
Çok sorgulamadan yavaş yavaş çorbamı içmeye başladım. Bu sırada Chrollo arkama bir yastık daha koymuştu. Durduk yere başına dert açmıştım.
-"Özür dilerim."
Yatağa oturup bana bakmaya başladı.
Chrollo:"Neden özür diliyorsun Eurus? Hiçbir şey için özür dilemene gerek yok. Daha önce yetişemediğim için asıl ben özür dilerim."
Beni kurtardığı, iyileştirdiği ve baktığı yetmiyormuş gibi bir de özür diliyordu.
-"Boşu boşuna başına o kadar dert açtım."
Chrollo:"Benim için bir dert değilsin. Sağlıkçı bir arkadaşım gelip yaralarınla ilgilendi. Birkaç hafta yürüyemeyecekmişsin ama biraz uğraşırsan buz patenine geri dönebilirmişsin."
-"Teşekkür ederim."
Chrollo:"Her şey için teşekkür etmene de gerek yok Eurus. Onun yerine gülümseyebilirsin. Ben anlarım. Olur mu?"
Bu adam neden bu kadar iyi davranıyordu bana?
-"Olur. Arkadaşına teşekkür ettiğimi söyleyebilir misin?"
Chrollo:"Tabi söylerim."
Çorbamı bitirmiştim. Güzel yemek yapabildiğini bilmiyordum.
Ben bitirene kadar yanımda beklemişti.Daha sonra tepsiyi alıp mutfağa götürdü. Geldiğinde elinde sargı bezi ve krem vardı.
Chrollo:"Sargı bezlerini değiştirebilir miyim?"
Kafamı sallayarak onayladım. Eşofmanımın bileklerini biraz yukarı çekti. Ayak bileklerimdeki sargıları yavaşça çıkarıyordu. Gördüğü manzarayla elindeki sargı bezini sıktı.
Her yeri mosmor olmuştu. Yavaşça kremi sürüp sıkıca bileklerimi sardı.Üşümeye başlamıştım. Kırıklardan sonra ateş çıkması gayet doğal bir durumdu.
Titrediğimi fark eden Chrollo hızlıca elini alnıma koydu. Kaşlarını çatarak telefonunu cebinden çıkardı. Sağlıkçı arkadaşını arayacak olmalıydı. Benim de sağlıkçı olduğumu unutmuş olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEN (Chrollo x Reader)
FanfictionÖrümceklerin lideri kafede tanıştığı bir kıza aşık oluyor. Chrollo takıntım sonucunda ortaya çıkan bir kitap. Ayrıca hisoillu kitabının da devamı sayılabilir. Önce onu okumanızı tavsiye ederim.