Ailesel birkaç durum oldu o yüzden bölüm atamadım özür diliyorum 🙏🏻
CHROLLO'NUN AĞZINDAN;
Eurus'un beni kanlı gömlekle görmesinin üzerinden 1 hafta geçmişti. Artık yavaş yavaş yürüyebiliyordu. Bu sırada ben de takımla görüşmeye devam ediyordum. Bir ay sonra büyük bir işimiz vardı. Bir haftalığına evden gitmem gerekecekti. Eurus'u kime bırakacaktım bilmiyordum. Machi'ye söyleyip burada kalmasını isteyebilirdim ama görevde büyük bir önemi vardı. O zamana kadar düşünmek üzere bunu aklımın bir köşesine not aldım.
Uyanalı yarım saat olmuştu. Bana sırtını dönüp koluma sarılan Eurus'a bakıyordum. Her gün beraber uyuyorduk. Ben eve gelene kadar kendi başına bir şeylerle uğraşıyordu. Dağınıkça topladığı saçlarına baktım. Saçları çok uzun olduğu için yatarken hep topluyordu. Dün kuaföre gidip gidemeyeceğini sormuştu, ben de henüz ortamın güvenliğinden emin olamadığım için hayır dedim. Zaten aklımda daha başka bir fikir vardı.
Diğer kolumla belini sararak kendime iyice yaklaştırdım. Bu hareketim onu uyandırdı. Arkasını dönerek yüzüme baktı.
Eurus:"Günaydın."
-"Günaydın Eurus."
Kollarını bana sararak tekrar uyumaya hazırlık yaptı.
-"Bugün işe gitmeyeceğim, beraber vakit geçiririz."
Gözlerini açarak gülümsedi. Beni özlediğini biliyordum.
Eurus:"Kahvaltı yapalım mı?"
-"Önce duşa girer misin? Aklımda başka bir şey var."
Eurus:"Peki."
•.•.•.•.•.•.•.•
Islak saçlı Eurus'u karşıma alarak saçlarını kesmeye başladım. Sadece kâkül istediği için işim pek uzun sürmedi.
Islak saçlarıyla çok güzel görünüyordu. Aynadan kestiğim kâküle bakarak gülümsüyordu.
Eurus:"Teşekkür ederim. Çok güzel görünüyor."
-"Güzel görünen sensin, Eurus."
Eurus:"Teşekkür ederim, Chrollo"
Adımı söylemesini çok seviyorum.
-"Benimle alışverişe gelmek ister misin?"
Gözleri parıldayarak kafasını salladı. Benim yanımda diğer her yerden daha güvenliydi. Artık yürüyebildiğine göre benimle gelebilirdi.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra hazırlanmaya başladık. Giyinme odasına girerek hızlıca bir takım elbise giydim. Eurus'un evinden kıyafetlerini getirmiştim. Şaşırtıcı derecede fazla topuklu ayakkabısı vardı. Bir ara gidip ayakkabı dolabı almamız gerekiyordu.
Giyinmemi bitirip salona döndüğümde Eurus yatak odasından giyinmiş bir şekilde çıktı. Bütün ayakkabıları topuklu olduğu için en kısa topuklu olanını giymesi için ona vermiştim. Yürürken zorlanıyordu.
Gündelik kıyafetlerini giyerse birisi tanıyabilirdi bu yüzden sweatlerimden birisini giymişti.
Yanına giderek çenesinden tuttum ve izin ister gibi yüzüne baktım. Gülümseyerek kafasını salladığında yanağına doğru öpmek için uzandım. Geri çekildiğimde parlayan gözlerine baktım.
Eurus:"Her seferinde izin istemene gerek yok Chrollo. İstediğin zaman bana dokunabilirsin."
Ayakta zor bela duruyordu. Kapüşonunu örterek saçlarını içine soktum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEN (Chrollo x Reader)
FanfictionÖrümceklerin lideri kafede tanıştığı bir kıza aşık oluyor. Chrollo takıntım sonucunda ortaya çıkan bir kitap. Ayrıca hisoillu kitabının da devamı sayılabilir. Önce onu okumanızı tavsiye ederim.