CHROLLO'NUN AĞZINDAN;
Evden gideli 3 gün olmuştu. Görev için gerekli bütün bağlantıları bu sürede sağlamıştım. Machi'nin iğneleri sayesinde çalacağımız her şeyin yerini öğrenmiştik.
Başka bir şehirdeki üste kalıyorduk. Neredeyse bütün şehirlerin yakınında bir üssümüz bulunuyordu. Bugünlük bütün işler bittiği için üsse geri dönmüş sabahı bekliyorduk.
Eurus'a mesaj göndermek için telefonumu elime aldığımda bana çoktan mesaj attığını fark ettim. O yaygaranın arasında duymamıştım.
Eurus:"Yemek
yemeyi unutma
olur mu?"Gerçekten de yemek aklımın ucundan geçmemişti.
-"Yiyeceğim.
"Sen yedin mi?"Hemen cevap vermişti. Beni bekliyordu demek.
Eurus:"Evet."
-"Seni özledim."
Eurus:"Ben de
seni özledim,
Kaptan."Kaptan demesi beni güldürmüştü. Orada saat çok geç olmalıydı.
-"Uyu hadi güzelim. "
-"Sabah seni
uyandıracağım. "Eurus:"Sensiz
uyuyamadım.
Uyuyana kadar
içmeye çalışacağım."-"Nasıl isterseniz,
leydim"Leydim dediğim için saf saf güldüğünü biliyordum. Bu da beni güldürüyordu.
Eurus:"İyi geceler,
Kaptan"Eve dönüp güzel ağzından kaptan dedirtmemek için kendimi tutuyordum.
-"İyi geceler, hayatım."
Telefonu gülümseyerek cebime koyduğumda dakikalardır şaşkınlıkla beni izleyen takımıma baktım.
Bana söylemek istedikleri çok şey var ama Hisoka olayını benden gizli tuttukları için söyleyemiyorlar gibiydi. Sıkıntılı bir nefes verdim.
-"Söyleyin hadi."
Kimse konuşmuyordu.
-"Hisoka olayına kızgın değilim. Konuşun hadi."
Takımdan kimseye yalan söylemezdim. Bu yüzden bir şey söylüyorsam hepsi ciddiye alırdı. Kızgın değilim diyorsam değildim. Hepsi biliyordu bunu.
Shizuku:"Son zamanlarda bir şeyler duyuyoruz patron."
Ne duyduklarını gayet iyi biliyordum.
-"Ne duyuyorsunuz?"
Herkes yanlış anlaşılmamak için kelimelerini dikkatle seçiyordu. Machi zaten olayları biliyordu bu yüzden sessiz kalıyordu.
Feitan:"Aşık olduğunu söylüyorlar."
-"Doğru söylüyorlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEN (Chrollo x Reader)
FanfictionÖrümceklerin lideri kafede tanıştığı bir kıza aşık oluyor. Chrollo takıntım sonucunda ortaya çıkan bir kitap. Ayrıca hisoillu kitabının da devamı sayılabilir. Önce onu okumanızı tavsiye ederim.