9.Bölüm

512 43 24
                                    

CHROLLO'NUN AĞZINDAN;

Uyanalı yarım saat olmuştu. Üstümde yatan Eurus'u inceliyordum ki o da uyanmaya başlamıştı. Kafasını yukarı kaldırarak dudaklarından öptüm.

-"Günaydın güzelim."

Mırıldanarak iyice göğsüme sokuldu. Bugün İllumi ile buluşup görev teklif edecektim. Kahvaltımızı yapmamız gerekiyordu. Dün zaten yeteri kadar yorulmuştu biraz enerji alması gerekiyordu. Uyandırmak için saçlarını ve yüzünü öpmeye başladım. Tamamen uyanmıştı artık.

Eurus:"Günaydın...sevgilim."

Sevgili olduğumuzu kafasında oturtması için sevişmemiz gerekiyormuş sanırım diye düşündüm.

Kafasını kaldırarak kucağıma oturdu. Rahat edemediği için hareket ediyordu.

-"Daha fazla kıpırdarsan kahvaltımızı geciktirmemiz gerekecek."

Utanmıştı.

Eurus:"Geciktirmek istemiyor musun?"

Sorusu benle yatmak istemekten çok merak eder gibi çıkmıştı.

-"Arkadaşımla buluşmam gerekiyor güzelim."

Eurus:"Oh. Unutmuşum."

-"Geldiğimde zevkle öğle yemeğimizi geciktirebiliriz."

Utanması çok fazla hoşuma gidiyordu.

Eurus:"Şey, olur."

Ben de yatakta doğrularak Eurus'u kucağıma aldım ve mutfağa doğru yürümeye başladım. Evin içinde çamaşırlarımızla dolaşıyorduk. Sandalyeye bırakarak evin derecesini arttırmak için klima kumandasına uzandım. Hastalansın istemiyordum. Giyinsin de istemiyordum.

Eurus'a baktığımda hafifçe kaşlarını çatmıştı.

-"Eurus?"

Gözleri gözlerimle buluştu.

Eurus:"Efendim?"

-"Bir şey mi oldu?"

Yüzü tekrar kızarmaya başlamıştı.

Eurus:"Şey, canım biraz acıyor."

Hızlıca ona doğru yürümeye başladım ve kucağıma aldım.

-"Özür dilerim güzelim."

Yatak odasına geri girmiştim. Eurus'u güzelce yatağa yatırdım.

-"Kahvaltıyı yatakta yapalım. Güzelce dinlen bugün."

Kafasını sallayarak yatağa iyice yerleşti. Ben de mutfağa dönerek kahvaltı hazırlamaya başladım.

.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

Kahvaltımızı bitirmiştik. İllumi'yi aramak için telefonumu elime aldım.

-"İllumi yarım saat sonra Yorknew'daki ilk caddedeki kafede buluşabilir miyiz?"

İllumi:"Tamam."

Görüşürüz diyecektim ki telefon yüzüme kapandı. Hep böyle olduğu için garipsemedim ve giyinme odasına girdim.
Çaldığım güzel siyah bir takımı seçerek alnımı sarmaya başladım.

Yatak odasına döndüğümde Eurus bir kitap almış yatarak okuyordu.

-"Sen kitabın yarısına gelmeden ben eve geleceğim."

Yanına giderek yumuşak bir şekilde öptüm.

Eurus:"Görüşürüz."

-"Görüşürüz güzelim."

PEN (Chrollo x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin