Yatakta bir sağa, bir sola dönmekten uyuyamamıştım. Gece olanlardan sonra gözlerimde ki sis ve o kızın cansız bedeninin görüntüsü gitmiyordu.
Önce çok güzel bir performans göstermiştim... Sinirle gidip neyin intikamı olduğunu bilmeden onun dudaklarına yapışmıştım. Haberlerimiz çıkmıştı.
Yolda hayatım düzgün giderken araba sürerken bir arabanın bana doğru gelmesiyle, yavşaktan geçen jın, bana doğru gelen taehyung ve benim arabam yolun ortasında bir birine girmişti ve bizim yüzümüzden bir can gitmişti.
Hayallerini, yaşam sevincini, ailesini, arkadaşlarını her şeyini bitirmiştik...
Güneş açmış ve sabah olmuştu ama biliyordum ki bu güneş bana açmamıştı.
"Jungkook! Aşağı gel hadi kahvaltı hazır." Annemin sesini kulaklarıma işittiğimde yavaşca yataktan çıkıp aşağı indim.
J-hope aşağıda oturuyordu.
"Anne siz kahvaltıyı yapın ben yemeyeceğim."
"Hey, size ne oluyor? J-hope de ben yemeyeceğim dedi. O nasıl zorla oturduysa bu sofraya sende geçeceksin. Kahvaltı beraber yapılır." Diye çığırdı annem.
"Anne bizi rahat bıraksan artık." Dedi sesizce j-hope.
"Olmaz! Kahvaltı yapacaksınız ve siz artık okula gideceksiniz." Annemin siniri gözlerinden fışkırıyordu..
"Ama anne-"
"Anne falan yok j-hope!" Parmağını ikimizede sinirle doğrultmuştu.
"Bu gün okula gidiyoruz ve sizi o okuldaki yurda yerleştiriyoruz."Dedi annem.
"Rose gerçekten yurda yer kaldığını mı düşünüyorsun? Bu iki tembel oğlun 1 haftadır okula gidip kalacak yerimizi ayarlayalım demiyor ki!!" Babam yanımıza gelip konuşmaya başlamıştı yine.
"Sen karışma thorn. Ben halledeceğim."
"Kesin odaları itin koptuğun yanına gelecek." Kaşlarını çatıp bize bakmaya devam ediyordu babam.
"Ayy niye odamdan çıktım ki." ellerimi iki yana açıp mızmızlanmaya başladım.
"Jungkook hadi yapalım kahvaltıyı da gidelim okula. Yoksa ikisinin ağzından kurtulamayız."
"Tamam, j-hope."
Dediğini yapıp kahvaltı masasına geçtim. Canım bir şey yemek istemesede annemin bakışlarından kurtulmak için önümdekilerin hepsini yedim.
Tabağımdaki zeytini çatalıma almaya çalışırken birden zıpladı ve masada yuvarlandı.
"Hihi, pardon." Zeytini geri tabağıma alıp ağzıma attım.
"Jungkook!" Aha şimdi başlıyorduk.
"Efendim baba."
"Dün... Dün ki haberler neydi? Taehyung ile sevgili misiniz?"
"Hayır"
"Onunla öpüşüyordunuz!" Sesi hafif yüksek çıkmıştı.
"Bana sesini yükseltme baba! Siz beni böyle kabulleneli çok oldu."
"Jungkook bizim senin yönelimini kabullenmemiz ve saygı duymamız, senin kameralar önünde birini öpebileceğin anlamına gelmiyor. Taehyung erkek yerine bir kız olsaydı yine kızardım sana!"
"Sevgilim değil! Sarhoştum beni sinirlendirdi bende onu öptüm."
"İyi bok yedin." j-hope nin sesi sadece bana gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer
Fanfiction7 genç adam bir kaza ile birleşir ama aralarında aşk doğacağından haberleri yoktur