"Hey, odamda yarı çıplak ne işin var?" Dedi taehyung.
"Sadece senin odan değil. Artık benimde odam."
"O kuru götünden neler uyduruyorsun?" Dedi, parmağını bana doğru savurtmuştu.
"Yurda taşındım. Bana sadece bu odanın boş olduğunu söylediler bende buraya yerleştim, senin olduğunu bilmiyordum bile." Dedim.
"Ben bir gay'la aynı odada kalmam!Ayrıca dün gece olanlarda ortada."Sesizce konuşuyordu sanki biri bizi duyacakmış gibi.
"Sakin ol kimse duymaz bizi,ayrıca gay olmam sana ilgi göstereceğim anlamına gelmiyor. Napabilirim senin gibi homofobik bir adamı!"
"Hııı, sen bu adam kurban ol. Piç herif."Dedi taehyung yüzünü buruşturarak.
"Taehyung! Bana bulaşmaz isen bende seninle uğraşmam."
"Seni bu odaya geldiğine pişman etmez isem bende Taehyung değilim." Bana öfke kusarken gözleri yavaşca aşağı kaydı. Gözleri karın kaslarımı inceliyordu.
"İstersen daha yakına geleyim de daha kolay inceler Ta-eh-yung." Gözlerini hemen kaldırım benim gözlerimle Buluşturdu.
"Boş yapma! Neyine bakıcam be senin?Ay götüm, piç herif."
"Benimle düzgün konuş taehyung!"
"Sen kimsin de ben seninle düzgün konuşacağım"
Önüme düşen saçları arkama ittim. Yavaş adımlarla taehyung'un üzerine doğru yürümeye başladım. Ben ona adım attıkça o geri geri adımlar atıyordu.
"N-napıyorsun jungkook?!"
"Sana benimle düzgün konuş dedim değil mi?"
"Konuşmazsam ne olur?!" Anlaşılan dahada sinirlendirmeye çalışıyordu beni.
"Görürsün." Son adımları duvarın kenarında buluştuğunda aramızda nefes boyu bıraktım. Bir elimi duvara dayarken diğer elimle beline yerleştim.
"Jungkook!"
"Efendim Taehyung?!" Nefesim boynunu okşarken ellerim belinin her santimini geziyordu.
"Uzaklaş"
"Neden?" Nefesim, boynunun her bölgesini keşfetmek istiyordu.
"Ben senin gibi değilim uzak dur benden."
"Eğer beni sinirlendirmeye devam edersen sonun yatakta bağıra bağıra inleyen birinden başka kimse olmaz." 32 diş gülümseyerek küçük bir buse konudurdum boynuna.
Geri çekilip dolabıma yöneldim. İçinden kıyafetlerimi alıp üzerime t-shirti geçirdim.
İç çamaşırlarımı giyecektim ama taehyung boş gözlerle bana bakıyordu.
" Taehyung'cuğum bakmak istersen sen gitmeden giyineyim."
Gözlerime bakıp hafif koşturarak banyoya girdi ben ise arkasından küçük kahkahalar bırakmıştım.
🎸
Kafamı masaya dayamış, dersi dinlemek yerine uyumayı tercih etmiştim.
"Jeon jungkook!"
Acaba bir cesedi bulmuşmuydu.
"Jungkook!"
Eğer birisi cesedi bulduysa kesin hayatımız kaymıştı.
"JEON JUNGKOOK!!" Duyduğum sesle hafifce kafamı kaldırıp kaşlarını çatan öğretmenime baktım.
"Buyrun hocam. Bir sorun mu var?"
"Sana seslenip duyuyorum. Yoklama aldım ama cebap vermediğin için yok yazıyorum."
"Ama hocam-" Yoklama kağıdını imzalayıp kenara fırlatmıştı bile.
Gözlerimi devirip kafamı geri yaslamıştım bile.
Teneffüs çaldığında ayağa kalkıp koridora yöneldim, kantine girip herhangi bir tane masaya oturdum. Çantamdaki muzlu sütümü çalkalayıp, pipetini batırdım.
Sütümü içerken aynı zamanda telefonumla ilgileniyordum, birden elimden telefonu çektiler. Kim olduğunu öğrenmek için başımı kaldırdığımda jimin bana gülümsüyordu.
"N'aber?"
"Hiç. Aynı. Sen?" Dedim ruhsuz bir tavırla.
"Hiç... Bu gün Taehyung ve jin'in konuşmalarını duydum." Dedi yanıma otururken.
"Beni ne ilgilendirir."
"Senide ilgilendiriyordu." Şimdi jiminin söyledikleri ilgimi çekmeye başlamıştı.
"Ne konuştular?"
"Sanırım oda arkadaşı olmuşsunuz." Dedi.
"Evet."
"Seninle aynı oda'da kalmak istemediğini söylüyordu ve odaları değiştirecek birini bulamaz ise seninle kavgaya gireceğini söylüyordu." Dedi ve oda içeceğinden yudumlar aldı.
"Ne kavgası?"
"Yani seninle uğraşacakmış."
"Uğraşsın bakalım." Dedim gülümseyerek..
🎸
Taehyung
Neredeyse bütün katı dolaşmıştık ama benimle odasını değiştirmek isteyen kimse yoktu
Sırasıyla bir kapıyı daha tıktıkladığımda karşıma yarı çıplak biri çıktı.
"Nasıl yardımcı olabilirim?" Arkasından, çocuğun beline yine yarı çıplak biri sarıldı.
"Kim gelmiş sevgilim?" Gözlerimi kocaman açıp onlara baktım. Gaydılar onlara bulaşmamak en güzeli olabilirdi.
"I-ıh ben sizi rahatsız etmeyeyim yanlış geldim sanırım." Dedim sesizce onlar ise cevap vermeden yüzüme kapıyı kapattılar.
"Orospu çocukları." Sinirle kapıya küfür ediyordum.
"Taehyung susana biri duyacak." Jın beni dürterek uyarmaya çalışıyordu.
"Offf napabilirim? Bütün eş cinsellerden nefret ediyorum."
"Onlarda sana çok meraklı değil merak etme!" Jin sinirle beni bırakıp arkasını dönüp yürümeye başlamıştı.
"Yaa gelsene!! Ne dedim ki ben şimdi." Arkasından koşturarak ona yetişmeye çalışıyordum.
"Senin şu ani tavırların beni yoruyor taehyung." Dedi jin.
"Sana bir şey dediğim yok sakin ol." Dedim dudaklarımı büzerek.
"Ne dediğini bilip konuş." Arkasına bile bakmadan gitmişti.
"Neye sinirlendiki şimdi bu." Kafamı kaşıyarak mecburen odama ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer
Fanfiction7 genç adam bir kaza ile birleşir ama aralarında aşk doğacağından haberleri yoktur