5

949 65 16
                                    

Derslerimin bitimiyle okuldan çıkıp odamıza gelmiştim. Anahtarı sokup içeri geçip ışıkları yaktım.

"OHA!!" Sinirle etrafa bakmaya devam ediyordum. Taehyung bütün odayı dağıtıp çekip gitmişti.

"Cidden yani savaş mı istiyorsun?!" Dağıttığı kitaplarımın bazılarını yerden kaldırıp yatağın üzerine oturdum.

"Odanın ortasına bi sıçmadığın kalmış yani." Umursamadan kulaklığımı alıp yatağımın üzerine uzandım.

"Dişe diş, kana kan kim taehyung!!"

Yaklaşık 1 saat sonra taehyung elinde yiyecekle odaya geldi. Sanki odayı bok götürmüyor gibi üzerini değiştirdi.

"Neden bana tip tip bakıyorsun jungkook?"

"Cidden neden baktığım belli değil mi?!" Gözlerimdeki öfke direk onu hedef alıyordu.

"Anlamıyorum seni." Dedi, ayağa kalkıp üzerine doğru yürümeye başladım. Ben onun üzerine doğru gittikçe o geri adımlar atıyordu. Giysi dolabı ile benim aramla kaldığında ise dahada vücudumu ona bastırdım.

"Jungkook, uzaklaş!"

"Cık. Olmaz."

"İstemiyorum uzak dur!" Dedi titreyen sesiyle. Nefesim boynunda gezerken gözlerimi kapatıp sadece kokusunu içime çektim. Ellerim belinden yukarılara kayarken ellerini tutup tepede birleştirdim.

Dudaklarımı boynundan çıkarıp köprücük kemiklerinde durdurdum.

"Sana... Daha önce temas bağımlısı olduğumu söyledim mi?!" Dedim, dudaklarım köprücük kemiklerinin her zerresini öpme arzusu ile yanıp tutuşurken.

"Jungkook! Dokunma bana."

"Niye?Bence seni rahatlatmamı istersin. İstemez misin?"

"İ-istemem! Uzak dur!" Taehyung ile eğlendiğim için içten içe gülüyordum bu korkmuş hallerine.

"Mmmm, öyle mi?" Ellerim bacaklarının üzerinde gezerken, gözlerim sadece onun korku dolu gözlerinin üzerindeydi.

"Yapma şunu bana!!" Beni omuzlarımdan ittirip, onu sıkıştırdığım yerden sinirle ayrıldı.

Histerik bir kahkaha atıp yatağımın üzerine geri oturdum.

"Bana savaş açmaya kalkma taehyung.Yoksa yanan sen olursun."

"Hıı, görürüz." Eliyle saçlarını kaşırken söylene söylene lavobaya girdi. En son "Vah, zavallı götüm" dediğini duymuştum.

Dağıttığı eşyalarımı yerden kaldırıp odaya toparladım. Yerde kırılan bi çift baget vardı.

"Off, Taehyung!!" Yerden onları kaldırıp çöpe attım.

"Sen görürsün" Su sesi geldiğinde duşa girdiğini anlamıştım. Sesiz adımlarla banyonun içine girip içeriden iç çamaşırlarını aldım.

20 dakika sonra su sesi kesildiğinde gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

"JUNGKOOK!!" Kahkahalarım bütün odayı doldururken o beline havluyu sarıp yanıma gelmişti.

"İç çamaşırlarım nerede? Sen ben içerideyken nasıl girersin?!!" Gülüşümü bastırmaya çalışırken ona yöneldim.

"Ben bir şey bilmiyorum." Dedim habersiz gibi davranmaya çalışırken.

"Yalancı! Piç herif."

"Havluyla gelsen yanıma ne olur ki?" Kaşlarımı havaya kaldırıp, indirdim.

"Ne olur taehyung?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Ne olur taehyung?"

"Siktir git." Dolaptan yeni kıyafetler alıp banyoya geri girdi. Küçük kahkahalarım odada yankılanıyordu.

KillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin