Jeon jungkook
Kafamı, vurduğum direksiyondan kaldırıp dumanlar çıkan arabama baktım.
"I-ıghh" Sırtımın acısıyla yüzümü buruşturup ehliyet kemerimi çıkardım.
"İyi misiniz?" Kafamı diğerlerini çevirdim.
"İyiyim."Jimin kafasını ovup yüzünü eşitti.
"Kaza nasıl oldu" j-hope şaşkınlıkla etrafına bakıyordu.
"Çarpan iki araç daha var." Dedi namjoon, hemen başımı kaldırıp sokağa baktım.
Birinin arabası ağaca çarpmıştı. Biri ise öylece yolun ortasında duruyordu.
"Siktir." Şaşkınlıkla bağırmıştım.
"Hey, Ne oldu?" Jimin etrafına bakıp sokağın ortasına gözlerini dikti.
"O-o kız... Öldü mü?" dedi fısıldarcasına namjoon.
Yolun ortasında bir kız var.
Baygın.
Belki öldü.
Kafasından kanlar akıyor.
Kaza yapan 3 araba var!
Kız öldü ve belkide hepimiz katiliyiz...
"Ne yapacağız?" Dedi j-hope.
"Bilmiyorum" Dedim çaresizlikle...
"Kıza bakalım yaşıyordur belki." Dedi namjoon.
"Tamam bakalım hadi."
Arabadan indiğimde diğerleride benimle beraber indi. Kıza doğru yaklaştığımda titreyen ellerimle boynuna yöneldim. Nabzının atıp atmadığını öğrenmem lazımdı.
"Hey! Dur dokunma o'na." Başımı çevirdiğimde taehyung bize doğru yürüyordu. Onun sesiyle diğer arabadan da jın ve suga indi.
"Dokunma jungkook... Parmak izi bırakmayalım." Diyerek devam etti.
"Eldiven var mı?" Dedim sakince.
"Hıhı, arabada var bekle."Jın hızlı adımlarla arabaya döndü. Elinde bir kaç eldivenle geri geldi. Elime takıp kızın nabzına dokundum.
Ölmüştü.
Biz bir kız öldürmüştük.
Katil olmuştuk.
"Ölmüş."Dedim titreyen sesimle.
"N-nasıl?"Jın şaşkınlıkla etrafına bakıyordu.hepimizin aklında ne yapacağımızla doluydu ama bom boş gözlerle bakınıyorduk.
"Gömelim."Dedi Taehyung,dolu gözlerimle ona baktım.
"Bir kızın hayatını bitirdik.farkındasınız değil mi?"Dedi jimin üzüntüyle.
"Evet ama daha gencecik yaşımda kazayla olan bir şeyin bedelini ödemeye hazır değilim."Dedi Taehyung, ayağa kalkıp etrafıma bakındım.
"Kamera yok ama emin değilim.Görmediğim herhangi bir yerde olabilir."Dedim soğuk bir tavırla. "Gömelim kimsenin bulamayacağı bir yere sonrada yarın gelip kamera kayıtları var mı diye bakarız olur mu?"
"Tamam."Dedi Taehyung.Diğerlerinin ise kabul etmekten başka bir şansı yoktu.
🖤yazarın anlatımıyla
7 genç adam ormanın içinde yavaş ve temkinli adımlarla ilerliyordu.Kucaklarında taşıdıkları cansız beden aralarındaki aşk öyküsünü başlatacak iken bir yandan hayatlarını bitirecekti belkide.Kimsenin onları görmediğini düşünerek yaptıkları hatayı temizlemeye çalışıyorlardı ama tek nefes gerilerinde birinin onları gülümseyerek izlediklerinden habersizlerdi.
"Nereye gömeceğiz"Dedi suga.
"Deşelenmiş bir toprak olsun da biri gördüğünde şüphelenmesin."Dedi namjoon.
"Şurası iyi gibi"Dedi sesizce jimin.
gösterdiği yere ilerleyip toprağı kazmaya başladılar.Junkook terleyip,yorulduğu için küreği jimine verdi.
"Jın hyung ver ben kazayım sen yoruldun"Dedi suga.Jimin,suga ve taehyung ,hızlı davranmaya çalışarak toprağı kazdılar.
kızın çarşafa sardıkları bedenini yavaşça toprağa bıkıp üzerine toprak attılar.Tamamen üzerini örttüklerinde ise yorgunlukla bir birlerine baktılar.
"Kimse bilmeyeck"Dedi taehyung alnından damla damla terler dökülürken.
"Hiç birimiz,Hiç birimizi satmayacak."Kafasını bile kaldıramıyordu jimin.
"Eğer polise yakalanırsak kesinlikle bir birimiz hakkında bir şey söylemeyeceğiz."Namjoon elindeki çapayı yere bırakırken derin derin nefesler almaya başladı.
"Birbirimizle iletişim halinde olalım hep, zaten aynı okuldayız."Dedim.
"Uzaklaşalım burdan.İşimiz bitti gidelim hadi."Dedi taehyung.
Diğerleride birbirlerini onayladıktan sonra oradan yavaşça uzaklaştılar.Ne kadar yakın olsalar bile birbirlerine çok uzaktılar.Beraber bir şey yapmışlardı ama sanki yalnız yürüyorlardı.
Bilmeyerek birini öldürmüşlerdi
Belki hayatlarının en zor zamanlarını yaşayacaklardı
Belki birbirlerinden nefret edeceklerdi ama içlerindeki nefret birbirlerine duyacakları aşk ve sevgi kadar coşamayacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer
Fanfiction7 genç adam bir kaza ile birleşir ama aralarında aşk doğacağından haberleri yoktur