Taehyung, kafasını omzuma yasaklayarak yanımda yatıyordu. Yorgunluktan gözlerini bile açmadan öylece duruyordu.
"Bidahakine... Yataklarımızı birleştirelim. Benim yatağım küçük." Dedim pis sırıtışlarımı yüzüne tutarak.
"Olur" Dedi taehyung. Emindim ki ne dediğinden haberi yoktu."NEEEEEEE" Daha çok gülmeye başlamıştım çünkü ne dediğini yeni fark ediyordu.
"Ne bağırıyorsun be!"
"Yani şey birden şaşırdım"
"Seni tek seferde bırakacağımı düşünmedin herhalde." Ellerimi çıplak göğüsünde gezdirirken kulağına fısıldadım. "Hem beni şimdiye kadar tek seferde bırakan olmadı... İyiyimdir bu konuda."
"Geçmişinde çok kız var herhalde" Dedi taehyung. Daha çok gülmeye başladım.
"Kız?Kız yok... Ama erkek olduğu doğru." Sinirle kafama bi tane vurup uzaklaştı benden. Yatağım küçük olduğundan fazlada gidemiyordu.
"Sen git onlarla yat o zaman!!!" Kendime çekip başına bir öpücük kondurdum.
"Geçmişin ne önemi var. Şu an kollarındaki kişi sensin." saçlarının uçları kıvır kıvır olmuştu oralarıyla oynarken iyice mayıştığını hissediyordum.
"O günden sonra ben ilkinmiydim?" Dedim.
"O nerden çıktı." Dedi.
"Bilmem. Öyle gibiydi. Acemiydin sanki bide... Biraz zor-" Lafımı bölen şey onun bana yaklaşıp dudaklarını, dudaklarıma bastırmasıydı.
"Geçmişin ne önemi var.Şu an kollarındaki kişi benim."Dedi. Benim lafımı bana dolandırıyordu.
"Hadi öyle olsun bakalım." Saçlarının arasına bir öpücük bıraktım. Onu kollarıma geri aldığımda ellerini belime sarıp yavaşca gözlerini kapadı.
"Uyuyalım mı?" Sesi mıyış mıyış geliyordu.
"Banyo yapmayacak mısın?"
"Sabah yaparım."
"Hadi kalk da banyo yapalım hemde çarşafları değiştireyim."
"İstemiyorum jungkook ya. Yat uyu." Büyük ihtimal canı acıdığı için ayağa kalkmak istemiyordu. Biliyordum ki isteyerek sexs yaptığı tek kişi bendim ve bu beni delicesine mutlu ediyordu.
"Ben banyo yaptıriyim mi seni? Eğer canın acıdığı için kalkmıyorsan."
"Yat zıbar jungkook!!" Sinirlendiğini ses tonundan anlayabiliyordum. Onu sinir etmek çok eğlenceliydi.
Hafif ondan çekilerek üzerindeki örtüyü tamamen çektim.
"YAA ÇEKMESENE ÖRTÜYÜ!! ÜZERİMİ AÇTIN!" Kahkahalarım bütün odayı dolduruyordu.
"Niye utandın mı?" Kolumu bacaklarının altından sokup kucağıma almıştım.
"Bıraksana beni ya.." Onu dinlemeden banyoya doğru yürüdüm. Duşakabinin içine girip suyu açtığımda hayla kucağımdan indirmemiştim.
"Jungkook indirebilirsin artık gerçekten canım acımıyor."
"Yalancı."
"Gerçekten indir hadi beni." Bacaklarını yavaşca yere bırakıp belinden tutup. Elimde sanki küçük bir çocuk varmış gibi onu yıkıyordum. Şampuanı kafasına döküp köpük köpük yaptım. Lifi alıp vücudunda gezdirdiğimde öpücük izlerimi gördüm.
"Özür dilerim..."
" Niye? "
"Öperken abartmış olabilirim biraz."
"Biraz?"
"Tamam fazla. İzleri çıkmış." Gülümseyip dudaklarıma öpücük bıraktı.
"Önemli değil. Fark etmedim bile." Suyu kafasına tutup vücudundaki köpüklerin hepsini yere akıttım.
10 dakikaya yakın orda durduktan sonra ikimizede havluyu sarıp oradan çıkardım."Bana bebekmişim gibi davranıyorsun." Dedi taehyung. Bunu derken bile bana bebeğimmiş gibi geliyordu.
"Öylesin zaten." Saçlarını havluyla kurulayıp yanına bikaç kıyafet bıraktım.
"Hadi sen üstünü giyin bende çarşafı düzeltiyim."
"Tamam." Ben taehyung dan hızlı davranıp çoktan üzerime birşeyler gitmiştim.
Çarşafları düzeltip yatağa uzandım. Taehyung da pıtı pıtı yanıma yaklaşıp yanıma uzandı.
"Artık uyuyabilir miyiz?"
"Evet.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer
Fanfiction7 genç adam bir kaza ile birleşir ama aralarında aşk doğacağından haberleri yoktur