21

532 30 55
                                    

Yorum istiyorum 😭😭

Kapıya sert yumruklar vuruluyordu. Korkuya kapılıp hızla yatağın diğer ucuna döndüğümde Taehyung yoktu. Hızla aşağı kata indiğimde kapımızın önün polis olduğunu gördüm.

"Noluyor?!" Dedim telaşla.

"Yedinizi de adam öldürmekten tutukluyoruz!" tutuklanmak?

"N-ne?"

Gözümden bir damla yaş düştü.

Taehyung'un kollarını kelepçelediler.

Titremeye başladım korkuyla.

Jın hyung u tutukladılar. Herkes itiraz ediyor ama hiç birşeyi doğru düzgün duyamıyorum. Nefesim kesilmeye başlıyor.

Benide kelepçelediler.

"Ev seri katil dolmuş!" Polisin o tok ve sert sesini duydum.

"B-biz katil değiliz." Nefesimi artık kontrol etmekte gerçekten zorlanıyordum. Bacaklarım ve ellerim titrerken birden yere düştüm. Herkesin sesini duruyordum ama tepki veremiyordum.

"KOLLARIMI AÇIN! PANİK ATAĞI VAR!" Taehyung un çırpınışlarını duydum. Vücudum tir tir titriyordu.

"Açamam! Hastaneye götürün!"

"Bakın ben abisiyim onun gerçekten sadece taehyung sakinleştirebiliyor onu! N'olur yalvarırım açın kelepçeleri sakinleştirsin kardeşimi..." J-hope nin sesi ağlamaklı geliyordu.

"Ya kaçarsa?!"

"Kaçmam! Yemin ederim!"

"Sakin deneme bile!" Kelepçe açılma sesi duyduğumda taehyung hemen başımda dikildi.

"Jungkook derin derin nefes al ve sakinleş!" Nefes almak bile dünyanın en zor şeyiymiş gibi geliyordu.

"Sevgilim n'olur hadi! Gözlerime bak ve düşünmemeye çalış." bana herkesin içinde sevgilim diyor...

"Biz katil değiliz. Biz bir şey yapmadık ve oradan çıkacağız! Yepyeni bir hayata başlayacağız söz veriyorum." Nefeslerim yavaşlamaya başlıyordu. Sıktığım ellerimi yavaşca bıraktım. Tutulan çenem açılmıştı birden.

"Neden herkesin içinde sevgilim dedin?"

"Öğrenmelerinde sorun yok." Diye fısıldadı. "Sakin kabullenme suçu!" Diye de komut verdi.

"Sakinleştiyse gidelim artık!" Polisin sesi fazla sinirli geliyordu.

"Bizi aynı araca bindirebilir misiniz? Hâlâ zor nefes alıyor."

"Tamam." Hepimize yeniden kelepçeler takılmıştı. Diğerleri başka bir araçla götürülmüş sadece biz kalmıştık. Bizide bir araca bindirip karakola getirdiler.

Hepimiz teker teker sorguya alınıyorduk. Daha ne olduğunu bile anlamamıştım. Jın hyung kazandığı için kutlama yapmıştık ve içkiyi fazla kaçırmıştık sonra ise odamıza çıkıp taehyung ile deli gibi sevişmiştik. Kalçalarımda hâlâ onun etkisi varken burada olmamam gerekiyordu.

"Jeon jungkook!"

"Buyrun?" Başımda öylece bir polis bekliyordu.

"Sorgu sırası sende!" Sakin kabullenme suçu! Taehyung un cümlesi beynimin içinde deli gibi akıyordu ama en başında anlaşmıştık ne olursa olsun itiraf yoktu.

"Tamam." Güçlü kalıp hiç bir şey belli etmemeliydim. Bir odaya girdik ve oraya oturdum. Başımda gözlerimi deli eden bir ışık başımda ise bana öldürecek gibi bakan bir adam.

"Hadi jeon arkadaşların ve sevgilin itiraf etti sende itiraf et ki cezanız azalsın." Evet çocuk gibi olabilirim aöa salak asla değildim.

"Neyi itiraf etmemi bekliyorsunuz? Yapmadığım bir cinayeti kabul etmemi mi? Asla!" Polis kaşlarını çatıp kafasını bana doğru getirdi.

"Sevgilin kim taehyung bu suçu işlediğini kabul etti." Blöf yapıyorlardı.

"Onları hapse atarsınız o zaman ben bir şey yapmadım hatta şöyle söyliyim blöf yaptığınızın farkındayım."

"Onların suç işlediğini kabul ediyorsun yani."

"Ben kabul etmedim. Siz dediniz." Bana soru sordukça ben lafı dolaştırdım ve bu sayede polis sinirle odadan çıkıp gitti.

"OF! SİKERİM BÖYLE İŞİ!" Polisin bağrışını duyunca hafifçe gülümsedim.

"Kiminle uğraştığınızı bilmiyorsunuz."

KillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin