All I want is you to trust me
Na Jaemin & Kim Haneul
~~~~~
"Kenapa kau tak suka dia?"
Seo Herin"Entah. Sebab dia tu dingin. Suka reject dan malukan perempuan depan orang ramai. Tak gentleman langsung,"
Kim Haneul"Jaga-jaga Haneul, takut nanti kau jatuh hati pada dia pula,"
Lee Haechan~~~~~
"Kenapa kau tak suka aku?"
Na Jaemin"Mana ada aku tak suka kau,"
Kim Haneul"Oh, jadi kau sukakan aku lah?"
Na Jaemin~~~~~
"Kenapa kau tuduh Jina macam tu?"
Na Jaemin"Kau percaya cakap dia?"
Kim Haneul"Takkan Jina nak menipu,"
Na Jaemin"Habis tu, aku yang menipu?"
Kim Haneul
~~~~~"Aku rasa aku dah sukakan dia,"
Kim Haneul"Wah, tahniah. Setelah bertahun akhirnya hati kau dah tak keras macam batu,"
Lee Haechan~~~~~
"Aku pun sukakan kau. Lebih awal dari kau sukakan aku. Sebelum kita rapat lagi,"
Na Jaemin"Habis tu, apa masalahnya sekarang?"
Kim Haneul"Aku ingatkan aku yakin dengan perasaan ni. Tapi, bila semua ni jadi, aku ragu-ragu. Perasaan tu makin hilang bila tengok semua yang kau buat pada Jina. Aku tak percaya orang yang aku suka selama ni, rupanya tak macam yang aku sangka. Kenapa kau buat semua tu?"
Na Jaemin"Jadi kau percaya semua tu? Kau percaya apa yang kau dengar? Kau nampak apa yang aku buat pada Jina, tapi kau pernah tahu apa yang dia buat pada aku? Apa yang buatkan aku layan dia macam tu? Kau pernah ambil tahu?"
Kim Haneul"Apa maksud kau?Jina buat apa pada kau?"
Na Jaemin"Lupakan. Kau tak perlu tahu pun. Teruskan percaya apa yang kau nak percaya. Tapi aku nak kau tahu yang, aku tak perlukan orang yang tak percayakan aku,"
Kim Haneul~~~~~
CAST
Kim Haneul
Na Jaemin
Oh Jina
Lee Haechan, Huang Renjun, Lee Jeno
Seo Herin
First time buat sinopsis and cast. So patut ke tak disambung????🙊🙊🙊
special tags: hwangtimental chanyol- seliparpinkserim MAENAYO DEERAUROSES-