𝟚

2.1K 112 11
                                    

( medya: daisy'nin yeni hali )

2020 YILINDAN :

Eğitimim bitmişti çok sıkı bir eğitimdi ama güzeldi. Güçlerimi öğrenmiştim güçlerimin sınırının olmadığını benim gücüm yıkım. Şimdi çıkmıştım hava alanından ilk olarak bir otel tutacağım sonra shıeld binasına gideceğim ve nick fury'i göreceğim .

Otele gerdiğimde tek kişilik oda aldım bavulu alıp oraya koydum ve hiç beklemeden siyah sade motoruma atladım ve shıeld binasına doğru sürmeye başladım.

⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Shıeld binasına önüne gelince motoru park ettim anahtarı aldım ve kaskımı çıkardım kaskı yanıma alıp binanın içine girecekken güvenlik vardı. " Kimliğinizi alabilir miyim ? " dedi kimliğimi çıkardım sonra adam konuştu " hoşgeldiniz efendim bay fury sizi toplantı odasında bekliyor " galiba fury söylemişti güvenliğe kafamı salladım .

Asansöre bindim düğmeye bastım kata çıkmak için. Asansör durunca biraz daha öne gittim kapı açılınca çıktım ve toplantı odasına adımlamaya başladım. Toplantı odasının kapısını çaldım gel sesi gelince girdim ama yine yenilmezler vardı hayır yani sürekli olarak ben buraya gelince mi geliyorlar.

" efendim müsait değilseniz ben çıkıyım " dedim nick " hayır ajan johnson bizde seni bekliyorduk " dedi Kafamı salladım ne olduğunu sorgulamadım içeri geçtim ve kapıyı kapattım nick eli ile boş yeri işaret etti. Oraya gidip oturdum kaskı kucağıma aldım. Fury " ilk olarak aramıza yeniden hoşgeldin ajan johnson " dedi " hoşbuldum" diye yanıtladım .

" ajan johnson eğitimde sizi izledim çok iyiydiniz bizimle 3 senedir olmanıza rağmen öbür ajanlardan daha iyisiniz " adam öve öve bitiremedi gururum okşandı neyse bay stark konuştu " bizi ne için çağırdınız hayır yani bir ajanı övmek içi çağırdıysan beni de övde boşuna gelmemiş olalım " dedi.

Bayan romanoff bay stark'ı uyarırcasına bacağına vurdu sonra da gözlerini devirdi. Nick " neyse konumuza gelelim bildiğimiz üzere ekibin öldü o yüzden seni yeni ekibin ile tanıştıracağım" dedi biraz duraksadı sonra konuştu " yeni ekibin avengers". NE! kesinlikle bunu beklemiyordum bay stark " gerçekten yeni bir kızı mı alacağız ? ona nasıl güveneceğiz daha dövüşmeyi bile yeni öğrenmiştir " haklıydı ne diyebilirim ki ? " bay stark sizin yeni ajan dediğiniz kız daha burada eğitim almadan sizin yapamadığınızı yapıp shıeld'ı hackledi kendisi rising tide 'nın kurucusu " dedi nick .

Herkes sessizleşti bir kaç dakika konuşmadı sonra nick konuştu " itirazı olan var mı ? olsa da umurumda değil ". Sonra kalkıp gitti vay be adam baya hızlı bay rogers  " o zaman aramıza hoşgeldin ajan johnson " dedi. Tebessüm ettim sonra bay stark konuştu " dedikleri doğru hanşi shıeld'ı hacklediğin ve rising tide'nın kurucusu olduğun " dedi " evet bay stark shıeld'a katılmadan önce gelgitte çalışıyordum "dedim .

Natasha " bize ismimiz ile hitap edebilirsin" dedi kafamı tamam anlamında salladım steve" şimdi biz bir yere gidip yemek yiyeceğiz arabayla gideceğiz ama galiba senin motorun var " dedi. " ha evet buraya otelden geldim " dedim sonra steve konuşmasını tamamladı " tamam o zaman yemek yiyeceğimiz yere gidelim bizi arkadan takip edersin sonra birimiz seninle gelir otelden kıyafetlerini alırsın " dedi " tamam " diye yanıtladım .

Wanda " ben gidebilirim " dedi masum masum baktı steve. " tamam ama çabuk gelin " dedi wanda sevinçle bana döndü galiba onunla iyi anlaşacağız gibi duruyor.

⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Motor sürerek önümdeki avengers'ı takip ediyorum ama çok fazla yavaş sürüyorlar. Motoru seviyorum çünkü arabalar gibi sürekli birbirimizin arkasından hareket etmeyince korna öttürmüyoruz. Biz böyle devam ederken taco restoranına geldik onlar arabayı park ederken bende motordan inip kaskımı çıkardım ve arabadan inmelerini bekliyordum. 

İnince beraber girdik restoran boştu buda bizim işimize gelir. Masaları birleştirip oturduk adam elinde menüler ile geldi ve hepimize dağıttı " restoranımıza hoşgeldiniz burada istediğiniz taco çeşitleri bulunur " dedi herkes sırayla söylemişti ne istediğini sıra bana gelince menüyü adama verdim ve konuştum " bol acılı bir tanede kola " dedim  adam kafa sallayıp bir yerlere gitti.

Taco'lar gelene kadar bizde sohbet etmeye başladık natasha " daisy seni ilk gördüğümden daha iyi durumdasın " dedi kafa sallayıp konuşmaya başladım " daha iyiyim hem bedensel hem de ruhsal olarak ilk gördüğünüzde çöküşteydim hydra benden herşeyimi aldı " dedim.

Tony " şu herşey kelimesini biraz açar mısın ? " dedi derin bir nefes alıp verdim ve konuştum "ward ilk geldiğinde shıeld'a hydra ajanı olarak çalışmış yaklaşık 5 yıl ajanlık yapmış shıeld'a sonra bizim ekibe gelip herşeyin içine etti beni etkisi altına alıp herkes rehin aldırtı sonra hepsini öldürttü gözlerimin önünde bir şekilde etkisinden çıktım ama herşey için çok geçti en sonunda ailemi öldürdü onları sadece 1 ay kadar tanıdım " dedim.

Tony " yaralarını açmak istemezdim " dedi sonra tekrar konuştum " aslında ben en çok ekibime üzüldüm ailem zaten psikopat gibi " dedim. Steve " isimleri ne yani psikopat dediğine göre " dedi derin bir nefes almıştım ve konuştum " Mister Hyde ve jiaying " dedim  .

Herkes kafa salladı zaten o sırada yemekler geldi ve yemeğe başladık. Sırf bu taco için kurşun yerim kurşun  atarım bol acılı çok güzel .

⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Yemeğimiz bitmişti parasını ödeyip kalktık wanda ile gideceğiz. " Al tak sen " diyerek kaskı verdim " sen ne takıcaksın " dedi " sen tak bana bir şey olmaz " dedim. Kafa salladı taktı kaskı ben öne oturdum wanda arkama geçti " sıkı sarıl " dedim sıkıca belime sarıldı ve motoru kullanmaya başladım .

 ⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Geldiğimizde wanda kaskı çıkardı ve otele girdik " avengers kulesi yakın buraya " dedi " işimize gelir " dedim sırıtıp. Yuları çıktık hemen birinci katta olduğu için asansöre binmemiştik.

Kapıya gelince kartı çıkartıp okuttum kapı açıldı bizde içeri girdik bavul zaten yatağın üstünde toplu duruyordu hiç dokunmamıştım geldiğim gibi gittiğim için " tamam aldım kartı bırakalım gidelim " dedim kafa salladı .

Resepsiyona gidip kartı bıraktım parasını ödemiştim zaten. Otelden çıktık wanda'ya kaskı verdim tekrar bavulu arkaya sabitlemiştik düşme ihtimalli sıfırdı. Wanda belime tutundu bende Gps 'e avengers kulesinin konumunu girip gösterdiği yere sürmeye başladım ...

𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕐𝕖𝕟𝕚𝕝𝕞𝕖𝕫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin