2 Hafta Sonra:
Düğün bugün olacaktı. Herkes çok telaşlıydı. Düğünü ormanda açık havada yapacaktık. Tony ile her şeyi ayarlamıştık.
Mutluyum o kadar mutluyum ki. İlk kez bir adam beni sevdi ve evleniyoruz. Çocukken düşünürdüm ben neden evleniyorlar diye. Şimdi anladım neden evlendiklerini. Birbirlerini sevdikleri için evleniyorlarmış. Hiç hayal etmezdim bu güzel günlere geleceğimi.
Ama ailemi ve eski ekibin burada olmasını o kadar çok isterim ki. Coulson, May, Simmons, Fitz, annem, babam yaşıyor olsalar ne kadar güzel olur. Ama işte burada değil hiç biri hem de hiç biri. Bir gün mutlu olursun, ertesi gün ise mutsuz.
Natasha " çok güzel oldunuz".
" Sende".
Wanda "Sende".
" Fotoğraf ?".
Natasha hemen telefonunu çıkardı ve ön kamerayı açtı. Bizde onun yanına gittik ve poz verdik. Bir kaç tane fotoğraf çekti. Sonra kapı çaldı.
Wanda "Gel".
Gelen Pepper'dı. Odaya girdi kapıyı geri kapatı ve bize geri döndü. İlk beni süzdü sonra geri Natasha ve Wanda'yı süzdü.
Pepper "Çok güzel olmuşsunuz".
" Sende çok güzel olmuşsun".
Pepper " Ben sizi hazırsanız çağırmaya geldim".
" Peki siz çıkın ben geliyorum".
Kafalarını salladılar. Onlar odadan çıkınca kalem aldım ve ayakkabımın altına sırayla isimlerini yazdım. Sonra bende odadan çıktım ve yürümeye başladım. Bahçenin kapısının önüne gelince durdum ve eteklerimin ucundan tuttum.
Kapı bir süre sonra açıldı. Bende dışarı adımımı attım ve alkış sesleri yükselmeye başladı. Arkamdan çiçek atan çocuklar vardı. Tony beni bekliyordu o güzel takım elbisesi ile aşırı derecede yakışıklı olmuştu.
Yüksek bir kısma çıktım ve Tony'nin karşısına geçtim ve durdum. Bir süre sonra nikah memuru (Amerika da ne deniyor hiç bir fikrim yok o yüzden böyle yazdım) elindeki defter ile konuştu.
Memur" Hoşgeldiniz sevgili konuklar. Bu iki gencimizin mutluluğuna şahit olacaksınız. Siz Daisy Johnson, Tony Stark'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?".
Bir süre durdum ve " EVET" dedim. Herkes alkışlamaya başladı.
Memur " Siz Tony Stark, Daisy Johnson'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?".
Tony" EVET" diye bağırdı hiç beklemeden.
Memur " Bende sizi karı koca ilan ediyorum şuraya imza".
İlk ben attım sonra Tony attı.
Memur" Gelini öpebilirsiniz".
Tony Yavaşça dudağıma yapıştı. Karşılık verdim. Ellerini belime koydu bende ellerimi ensesine koydum. Herkes alkışlamaya başladı. Bir süre sonra ayrıldık.
" Seni seviyorum".
Tony "Bende seni seviyorum".
Gülümsedim ve yanağını öptüm. Oda gülümsedi. Aşağıya indik ve herkes tebrik etmeye başladı. Bir süre sonra yanıma Natasha geldi.
Natasha "Çiçek atsana".
" Tamam hadi geçin bakın".
Tekrar yukarı çıktım ve masanın üstünde duran çiçeğimi aldım ve arkamı döndüm insanlara. Çiçek elimde ve ilk atar gibi yaptım ama atmadım. İkinciyi fazla bekletmemek için attım. Arkamı döndüğümde hiç ama hiç beklemediğim kişinin elindeydi. O kişi Pierto. Çocuk elindeki çiçek ile Wanda'nın yanına gitti ve çiçeği ona verdi. Wanda Pierto'nun yanağından öptü.
Sonra aşağıya indim. Müzik çalmaya başladı ve Tony yanıma geldi. Ceketini düzelti ve elini uzattı.
Tony " Bayan Stark dans edelim mi?".
" Hımm Neden olmasın?".
Ve uzattığı eli tuttum. Birlikte dans etmeye başladık. Arada her ne kadar konuşsak ta dans etmeye devam ettik. Güzel bir gündü eğlendik, sevindik. Tony'nin yüzünden ve gözlerinden okunuyordu mutluluğu.
Resmen gözleri parlıyordu. Aslında gerçekten parlıyordu. Düğünden sonra tatile gidecektik neresi olduğunu Tony biliyordu ve söylemiyordu. kulede kimse kalmayacaktı onlardı tatile gidecekleri ama 2 aylık için gideceklerdi biz 2 haftalığına gideceğiz.
⸻⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻⸻
Her ne kadar güzel olmasa da beğeneceğinizi düşünüyorum. Kısa oldu çünkü düğünlerle ilgili hiç bir bilgim yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕐𝕖𝕟𝕚𝕝𝕞𝕖𝕫
Science FictionDaisy Johson, halkın ona taktığı isim ise Queka. Eski ekibini öldüren eski sevgilisinden ağır hasarlar alırken hayata tutunmaya başarmıştı. Bir süre izne çıkan Daisy, izni bitince yeni ekip olarak yenilmezler 'in yanında yer alır.