𝟟

1.1K 83 7
                                    

Hayatımın içine etmiş bir sevgili ve etmeye de devam ediyor. Nasıl ölmediğini merak ediyorum ama altından çok kötü şeyler çıkacağını biliyordum. Şu cezam bitsin onu kendi ellerim ile öldüreceğim.

Bilgisayarı kapattım ve yatağıma adımladım. Azıcık uyusam sıkıntı olmaz herhalde kafamı yastığa  koydum tam uyuyacağım telefonum çaldı. Bakmadan direk açtım ' alo' dedim.

Çok tanıdık ve korktuğum kişi cevap verdi ' merhaba küçük sevgilim' dedi. Kaldım ne desem bilmiyorum ama kendimi küçük göstermeyeceğim beni korkutama cağını anlasın.

'Grant ward demek ölmemişsin ' dedim.

' Beni öldüremedin ama ben seni öldüreceğim ama bu sefer sevdiklerini ben öldüreceğim ve sende seyredeceksin' dedi.

' Çok boş hayaller duyuyorsun ward sen beni öldüremeden ben seni öldüreceğim ' dedim.

' ah skye ya da daisy' mi demeliyim ne dersin sen karar ve ya da sen hydra'ya geç kimse ölmesin ' dedi.

' Sen kimseyi öldüremeyeceksin ' dedim ve telefonu kapattım. Hattımı çıktım ve parçaladım ayağa kalktım insanda uyku, muyku bırakmadı. İlk önce tony'nin yanına gidip hat isteyeceğim sonra spor salon 'nuna gideceğim. Üstümü çıkardım ve siyah yarım sporcu atleti, Siyah tayt, siyah spor ayakkabı giydim ve odadan çıktım.

Garaja inmiştim elimde tony için hazırladığım kahve vardı. Kapıyı çaldım bir süre sonra 'gel' sesi geldi. Kapıyı açtım ve içeri girdim. Tony'ye bakınca bir şeyler yapıyordu.

" Sana kahve getirdim " dedim bana döndü ve gülümsedi ona uzattığım kahveyi aldı.

Tony " teşekkür ederim " dedi.

" Rica ederimde ben senden bir şey isteyeceğim " dedim işini bıraktı ve bana döndü.

" Sende numarası bulunması zor hat var mı ?" 

" Varda neden sordun? " dedi.

" Ya ben hattı değiştireceğim kırdım da " .

" daisy bana doğruları söyle " 

" tamam ama kimseye söylemek yok" dedim kafasını salladı.

" O haberi medyaya yükleyen Ward'mış on dakika önce beni aradı ve ya sen bu tarafa geç ya da seni öldüreceğim dedi bende kapattım ve hattı bulduğu için kırdım" dedim.

" ward şu hydra ajanı sevgilin mi?" dedi. Kafa salladım, Tony ayağa kalktı ve bir yerlere gitti. Geldiğinde elinde sım kart ile geldi.

" Bulması imkansız ama istersen sen çift koruma açarsın ve sana bir şey vereceğim" dedi. Gelmeden önce durduğu yere gitti ve elinde iki tane kolluk ile döndü.

" Hani demiştin ya kullandığında kırılıyor diye işte bu kolluklar engelleyecek ve gücünü dengeleyecek. İçinde vibranium var " dedi elime aldım kollarıma taktım.

" Şimdi bunu burada denemeyeceğim yoksa garajın kalmaz ve teşekkür ederim" dedim sarıldım. İlk galiba şaşırdı sonra kollarını sardı. Ayrıldım çok güzellerdi görünüş olarak ta ve hafiflerdi sanki sade bileklik takıyormuşum gibi.

" Bunlar kıyafetim ile uyumlu olacak " dedim.

" Neyse ben çıkayım spor odasına gideceğim " dedim garajdan çıktım ve spor odasına doğru gittim. Kum torbasının yanına gelince yumruklamaya başladım. Sanki tüm sinirimi buradan çıkartıyordum herşeyi. Ward gibi hayal ediyordum onu öldüresiye dövüyormuş gibi hayal ediyordum.

⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Sporum bitmişti odama çıkıp duş almaya karar verdim sonra tıkınmak için aşağıya inerdim zaten akşam yemeği vakti de yaklaşıyordu.

Banyoya girdim ve suyu ayarladım ve makyajımı çıkardım. Galiba buraya alışmıştım özellikle de wanda'ya kardeş gibi olmuştuk çok iyi anlaşıyorduk. Bunun yaşlarımızın yakın olması ve sadece dört kişi' nin çocuk olmasın 'da payı var.

⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Duştan çıkmış hatta üstümü giymiştim bile sadece aşağı inip tıkınmak vardı. Kapıyı kapattım ve asansöre binip aşağıya inmeye başladım. Durunca indim ve mutfağa gitmeye başladım. Yakınlaştıkça mis gibi kokular geliyordu bu koku pizza kokusuydu.

Hemen mutfağa geçtim ve herkes buradaydı. Yerime geçtim " selam " dedim herkes selam falan dedi işte. Önüme iki dilim pizza aldım tam yiyecekken önüme iki tane daha koyuldu tabi ki bunu natasha yapmıştı.

" Nat bunlar çok fazla ama "dedim.

Natasha " küçük hanımefendi aması yok bunlar bitecek sen birde Quake olacaksın acaba bu kilo ile mi ayrıca sen kaç kilosun? " dedi.

" 45" dedim.

Tony" bir beş kilo daha verirsen öleceksin " dedi ve bir tane daha önüme koydu. 

Steve " wanda geldiğinde oda 45 kiloydu şuanda 60 kilo ve en yakın zamanda sende o kiloda olacaksın" dedi.

Ne desem itiraz edecekleri için mecburen kafa salladım ve yemek yemeğe başladım.

⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Yemeğin ortalarında sohbet ediyorduk Natasha bana döndü ve konuşmaya başladı.

Natasha " Daisy diyorum ki sende istersen güçlerini görmek isteriz bahçede bize küçük bir gösteri yapar mısın?"

İçeceğimden bir yudum aldım " neden olmasın yarın olur mu ?" dedim.

Tony" olur " dedi.

Sonra bir ses geldi bahçeden camdan baktığımızda değişik simge vardı ve çimleri yakmıştı. " Çimlere niye kimsenin saygısı yok" dedim. Herkes güldü ama ben onlara boş gözler ile baktım. Sonra yerime geri oturdum ve kimin geleceğine beklemeye başladım.

" Selam ölümlü midgard'lılar" dedi.

𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕐𝕖𝕟𝕚𝕝𝕞𝕖𝕫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin