𝟠

1K 81 8
                                    

Adamı tanımıyordum. Uzun sarı saçları sakalı vardı. Yanında ise geçen gün gördüğümüz Loki vardı. Onlara doğru gittim " Ne oldu Loki geçen gün buraya geldiğinde ' hipinizi ildiriciğim ' hepinizi öldüreceğim ' diyordun ne oldu yoksa velini getirim ' eğer benim tarafıma geçmez iseniz benim velim hepinizin velisini döver' demeye geldi isen biz onu 1. sınıfta bıraktık" dedim.

Tony " Bu güzeldi yalnız slkjfkjfnjd " dedi ve güldü. Diğer herkes güldü Loki ise bana sinir ile bakıyordu. Sonra yavaş yavaş herkes kahkahalarını durdurdu.

" Selam güzel bayan ben Tanrı odin'in oğlu Thor gök gürültüsü tanrısı. Sizde Daisy Johnson olmalısınız ve yeni avengers. Biraz geç oldu ama hoşgeldin aramıza " dedi.

Gülümsedim " Ben odama çıkıyorum size iyi geceler " dedim. Tam çıkıyordum ki Nat arkamdan seslendi.

" Sen küçük daisy bu pizzalar kendi kendine bitmeyecek " dedi. Oflayarak arkamı döndüm ve oturdum. Pizzayı hızlı bir şekilde yemeye başladım. Pizza bitince hemen kalktım " hadi baybay " dedim ve hızla yukarı çıktım.

Yukarı gelince pijamalarımı giydim ve yattım bugün çok yorulmuştum. Yatağa yattığım gibi uykuya daldım.

⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Sesler geliyordu hem de çok gürültü geliyordu. Hemen kalktım ve kolluklarımı aldım taktım üstümü değiştirmedim zaten hemen kapıyı açtım ama biranda ışıklar gitti. Lanet ederek telefonumu aldım şarj tamdı. Feneri açtım ve ilerlemeye başladım sesin kaynağına doğru.

Sesin kaynağına geldiğimde bir adet masa gibi şeyin üstünde kırmızı robot galiba. Yerde olan avengers. Kolumu ona doğru doğrultum. " Bu ne " dedim. 

Tony " daisy kolunu indir " dedi. Yavaşça kolumu indirdim. Sonra kırmızı şey thorun oraya gitti. Thor onu fırlattı. Camı kırdı ve tam ikinci camı kırmak üzere iken durdu. Steve ve Thor oraya gitti. Ama ikisde  durdu. Thor bir eşyasını kenara koydu. Robot geri bu tarafa doğru geldi.

" Özür dilerim ama... bu biraz tuhaftı " dedi. Şok olmadım çünkü temin uçtu. Bu seferde birşey oluşmaya başladı sarı bir pelerin. 

Steve " Thor yaratılmasına yardım mı ettin?" dedi.

" Geleceği gördüm hayatın bütün umudun içine çekem bir girdap oranın ortasında da bu vardı" taşı göstererek dedi.

Bruce " Ne yani taş mı?" dedi.

Thor " o zihin taşı. 6 Sonsuzluk taşından biri evrendeki en büyük güç yıkıcı kapasitesi  ile en eşsiz olanı" dedi.

Steve " o zaman neden getirdin" dedi.

Thor " çünkü Stark haklı " dedi. Şuanda hiçbir şey anlamadım.

Bruce " İşte bir kıyafet alameti yaşandı " dedi.

Thor " Yenilmezler Ultronu yenemez " dedi.

Robot " Yalnız olmaz " dedi.

Steve " neden vision'nın sesi jarvıs gibi çıkıyor ?" dedi. Tony" Jarvıs'in dizaynını tekrar şekillendirdi. Yeni birşey yaratmak için" dedi.

Vision " Bana bu kadar yenilik yeter. Ultron'un çocuğuyum zannediyorsunuz " dedi. Steve " değil misin? " dedi.

Vision kafasını hayır anlamında salladı " Ben ultron değilim. Ben jarvis'de değilim. Ben benim." dedi.

Wanda " Zihnine baktım ve yok oluş gördüm " dedi. Vision " yeniden bak " .

Clint " tabi tabi onun onayı beni bağlamaz " dedi.

𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕐𝕖𝕟𝕚𝕝𝕞𝕖𝕫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin