𝟙𝟜

611 47 11
                                    

6 Gün Sonra:

Kuleye dönmüştük iki gün önce. Resmen ağzımıza sıçmışlardı. Özelikle de benim. Sebebi ise ' neden o çatıdan o şekilde atladın? ya sana bir şey olsaydı?' diye. Bu yüzden erkekler bir daha bizi yalnız alışverişe göndermiyiceklermiş. 

Spor odasındayım. Formdan düşmemek için kum torbası yumrukluyordum. İşte benimde hayatım bu kum torbası. Ama biz ikimiz mutluyuz. Ama bu mutlu anımızı bir adet ultra mega yakışıklı Stark böldü. Arkamdan belime sarılmıştı.

Tony" Nasıl benim sevgilim".

" Gördüğün gibi işte. Nasıl olayım".

Tony" Gel hadi o torbayı sonra da yumruklarsın".

Dediği gibi beni elimden tutup sürüklemeye başladı. Nereye gittiğimiz bilmeden sürükleniyordum. 

" Tony beni nereye götürüyorsun".

Tony" Gözlerini kapat ".

Söylemeyeceği bir kesindi bende gözlerimi kapadım ve ilerlemeye devam ettik. Bir yere geldik sanırım çünkü durduk. Sonra bir kaç hışırtı çıktı.

Tony "Tamam açabilirsin".

Tam gözlerimi açtım iki taraftan pat sesi geldi ve üstüme renkli kağıtlar döküldü. Kafamı öbür tarafa çevirdiğimde elinde bir adet pasta olan Wanda yanında ise alkışlayan Avengers. Sonra şu sözler. 

" Doğum günün kutlu olsun".

Bugün doğum günümdü. Ay şuan aşırı mutlu oldum birilerinin kutlaması aşırı mutlu etti. Gülümsedim ve yanımda olan Tony'e sarıldım. Oda ellerini belime sardı. Sonra ayrıldım ve pastanın yanına gittim.

Natasha " İlk önce dilek ".

Hemen en çok istediğim bir şeyi diledim ve mumları üfledim. Bir çocuk gibi mutlu olmuştum. Çünkü ilk defa böyle kalabalık kutluyordum. Normalde sadece eski ekibim ve ben epi topu 6 kişi.

" Ya teşekkür ederimde siz nerden öğrendiniz bugün olduğunu?".

Steve " Bir şeyi de sorgulama küçük hanım keyfini çıkar işte".

" Tamam tamam bir şey demedim".

Natasha " O zaman ben pastaları hazırlayayım sizde o sırada hediyeleri verin".

Kafalarını salladılar Natasha da pastayı aldı ve mutfağa gitti. Öbürleri hareketlendi ellerine bir şeyler aldılar. 

Wanda " İlk ben ". 

Dedi ve elindeki kutuyu bana verdi. Alıp sarıldım. Kutuyu açtım. Aşırı güzel bir yüzük ile karşılaştım.

" Teşekkürler Wanda hanım bunu evlilik teklifi olarak kabul ediyorum"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Teşekkürler Wanda hanım bunu evlilik teklifi olarak kabul ediyorum".

Sonra elinde kocaman kutu ile Clint geldi. Ona da sarıldım. Yavaş yavaş kutuyu açtım. Çok güzel ok ve yay seti çıktı.

𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕐𝕖𝕟𝕚𝕝𝕞𝕖𝕫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin