Thanos tamamen tozlaşmıştı. Yoruldum mu? Evet ama bu taşlar ile ilgili değil. Cidden yoruldum savaşmak zor. Ama ben beş yıl boyunca o sporları boşuna yapmadım. Kesinlikle Mogan bana benzemesi gereken konular var. Yere yattım. Taşlar hala takılıydı çıkmamışlardı.
" Ç-çocuklar b-birisi beni alabilir mi? Cidden yoruldum da".
Kulaklıktan seslenmiştim. Artık kim duyarsa şuanda yanıma gelip yardım etmeli yoksa ben burada uyurum. Ayak sesleri gelmeye başladı. Ama bir tane değil bir sürü. Sonra görüş açıma girdiler. Tüm Avengers yardıma gelmişti. Tony beni tutup kaldırdı ve kucağına aldı.
Natasha "Daisy iyi misin?".
" Evet sadece yorgunum. Birde şu taşlar çıkmıyor".
Steve " Daiys sen evreni kurtardın".
" Evet, evet farkınayım. Teşekkürlerinizi sonra alırım şuan sadece tek düşüncem uyumak ve Morgan'a sarılmak".
Tony "Tamam bebeğim onu da yapacaksın".
Beni alıp götürmeye başladılar. Tabi benim gözlerim kapanmaya başladı.
⸻⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻⸻
Doktor "Bayan Stark endişelenecek bir şey yok durumunuz gayet iyi. Sadece bir yorulmuşsunuz birde hala o taşlar çıkmıyor".
" Tamam onu sonra hallederiz".
Doktor odadan çıktı. Şuan evimde kendi odamda yatıyordum. Sonra kapı bir anda açıldı ve iki kişi kocaman sarıldı.
" Maximoff ikizler. Sizi çok özlemişim".
Wanda-Pierto "Bizde".
Kocaman sarıldım. Onlar ayrıldıktan sonra bu sefer küçük bir kişi sarıldı.
Morgan "Anne ".
Gülümsedim.
" Bebeğim".
Pierto "Küçük Daisy. Çok benziyorsunuz".
" Annem bunlar kim hatırladın mı?".
Morgan "Evet bu Wanda Teyze. Bu da Pierto amca".
Wanda gülümsedi ve kucağına aldı. Morgan Kıkırdadı ve Wandanın saçları ile oynamaya başladı. Gülümseyip onları izlemeye başladım.
⸻⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻⸻
" PİERTO ÇOCUĞUMU LÜTFEN KALKAN OLARAK KULLANMA".
Pierto "Tony Morgan'a kıyamaz".
Tony "ÇOCUĞUMU BIRAK HIZLI ÇOCUK".
" Wanda çocuğumu alabilir misin?".
Wanda kırmızı dumanları ile ile Morgan'ı kucağıma verdi.
" Kardeşin salak mı? hızlı koşabiliyor".
Wanda "Bilmiyorum ".
Size ne olduğunu anlatayım ben. Pierto Morgan'ı almış oyalamak için lunaparka götürmüş. Salak Morgan'ı unutup gelmiş. Ama şükürler olsun Tony'nin yaptığı bileklikten yerini bulduk.
Pierto "Daisy Wanda yardım edin" dedi.
" Tony Benim içinde vur. Gerizekalı kızımı nasıl unuttun acaba".
Wanda "Bu sefer karışmayacağım. Morgan'ı alabilirim bu şiddet dolu görüntüyü görmesini hiç kimse istemez" dedi bana dönerek.
" Zevkle veririm" diyerek Wanda'ya verdim odadan çıktılar.
Pierto "AAAAA".
⸻⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻⸻
" TONY, WANDA, PİERTO, MORGAN".
Tony "BİZ YAPMADIK ".
" KULENİN AĞZINA SIÇMIŞSINIZ".
Natasha "Ne olu- Girmeyin yoksa bize olan olacak".
Clint "Oww dört tane kazsınlar birisi küçük olsun ".
Thor "Bu sinir ile herkesi öldürür".
Steve "bu sefer karışmayalım".
Wanda "Benim bir suçum yok bunlar bana dedi ki eğer sende yaparsan Daisy için süpriz olur".
Steve "Haklı o yüzden ben Wanda'yı alıyorum ".
Tony "Hızlı çocuk çocuğum al ve götürebildiğin kadar götür sonra beni al".
⸻⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻⸻
" Hadi Wanda mızıkçılık yapma hiç kimse benimle binmiyor".
Wanda "Tamam ".
Birlikte dünyanın en hızlı trenine bindik.
Thor "Bunlar delirmişler".
Natasha "kesinlikle bende onlara katılıyorum bay bay".
Natasha'da yanımızdaki diğer koltuğa oturdu. Tren çalışmaya başladı.
Wanda "AAAAA".
" BU HARİKA".
Natasha "KESİNLİKLE MUHTEŞEM".
⸻⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻⸻
Çok değişik bir bölüm oldu eğlendikleri bazı kısımları koydum. Bu kitabımın ömrü de bu kadarmış eğer yenilmezlerle ilgili başka hikaye okumak isterseniz Hata diye bir kitap yazıyorum bakabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕐𝕖𝕟𝕚𝕝𝕞𝕖𝕫
Science FictionDaisy Johson, halkın ona taktığı isim ise Queka. Eski ekibini öldüren eski sevgilisinden ağır hasarlar alırken hayata tutunmaya başarmıştı. Bir süre izne çıkan Daisy, izni bitince yeni ekip olarak yenilmezler 'in yanında yer alır.