𝟙𝟡

470 44 20
                                    

1 Ay Sonra:

Tony ile parkta spor yapıyorduk ve aynı zamanda ben Tony'nin çocuk istemesizi dinliyordum. Gerçekten hayattan bezdiriyor ama çok seviyorum napıyım.

Tony " Bak gerçekten fiziğin bozulcak, kilo alacağım diye korkuyorsan korkma ben seni her haline severim ama sen istersen istediğin her spor merkezine yazdırırım". 

" Tony saçmalama ben o fiziğim bozulur derdinde değilim. Sadece daha çok erken evleneli 1 ay oldu".

Tony" Ama çocuk istiyorum. Yanımıza gelip ' anne baba ben oyuncak istiyorum ' dese tatlı olmaz mı?"

Bunları yürürken konuşuyorduk ben ise sırıtarak dinliyordum. Gerçekten çocuk isterken tam bir çocuk gibi davranıyor onu fark ettim. Bir süre sonra durdu, bende durdum ve ellerimi tuttu.

Tony" Hadi ama sen yemek yaparken bahçede küçük küçük Stark'lar dolaşacak ben onlarla oynayacağım. Sonra bahçede yemek yiyeceğiz".

" Bak seni seviyorum ve kırmak istemiyorum ama çok erken evliliğimizin tadını çıkarmamız gerekmez mi sence?".

Tony " Tamam tamam ama en fazla 1yıl onun fazlası yok".

" Tamam kabul ediyorum".

Gülümsedi. Biraz yüzüme yaklaştı ve öpmeye başladı. Ellerini belime koydu. Bende karşılık verdim ve ellerimi yanağına koydum. Biz öpüşürken bir süre sonra ses geldi.

" Tony Stark ben Dr. Strange benimle gelmeni istiyorum".

Ne olduğunu anlamadım. Adamı tanımıyordum ama arkada turuncu bir portal vardı ve portal' ın içi gözüküyordu.

Strange " Ah şey düğün için tebrikler".

Tony" Pardon da bedava bilet mi dağıtıyorsun?". 

Strange "Yardımına ihtiyacımız var. Evrenin kaderi tehlikede demiş olsam fazla abartmam".

Tony "Peki siz kim?".

Dr. Strange'nin arkasındaki portaldan bir adet kaç aydır aradığımız ama asla hiç bir şekilde bulamadığım Bruce Barnes çıktı. 

Bruce "Merhaba Tony".

Tony "Bruce".

Bruce "Merhaba Daisy".

" Merhaba Bruce".

Bruce Tony'ye yaklaştı ve hiç beklemediğim bir şey yaparak sarıldı. Bruce çok durgundu gerçekten bir şeyler vardı. Tony şaşırsa da kollarını sardı.

Tony" İyi misin?".

" Tony istersen sen git ben bir cafe bulup otururum ".

Tony" Emin misin?".

" Evet önemli bir şey benziyor Tony".

Kafa salladı ve anlımdan öptü. Gülümsedim. Bruce ve Tony ilk olarak geçti sonra arkasından Dr. Strange geçti. Zaten onun geçmesi ile portal kapandı anında. Eh bana da Cafe aramak düştü.

⸻⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Cafe bulmuş ve oturuyordum. Önümde kahvem ve acıktığım için aldığım tuzlu kurabiye vardı. Telefonda takılıp içip yiyordum. Kahvemden bir yudum aldım ve masaya bıraktım. Ama çığlık sesi gelmeye başladı dışardan. Ben içerde oturuyordum.

Aslında ilk ilgilenmedim çünkü birisi bakmıştır diye ama çığlıklar artmaya başladı. Hemen masanın üzerine para koydum ve telefonu arka cebime koyup dışarı çıktım. Çıktığım gözlerimi elim ile kapatmak zorunda kaldım çok kötü rüzgar vardı ve tüm toz gözüme geliyordu.

Gözlerimi açtığımda insanların kaçtığı yöne doğru yürüdüm. Her ne kadar uzakta olsa yuvarlar, baya büyük bir cisim vardı. Hemen oraya koşmaya başladım. Oraya geldiğimde Dr. Strange, Tony, Bruce ve tanımadığım adam iki değişik uzaylı ile konuşuyordu. tony bağırarak konuştu.

Tony" ÜZGÜNÜM AMA BUGÜN DÜNYA KAPALI. BURADAN DEOLUP GİTSENİZ ÇOK İYİ OLUR".

Bunlar Cull Obsidyen ve Abanoz Maw'di. Nerden bildiğimi sorgulamayın çünkü ben de sonuç olarak yarı uzaylıyım.

Abanoz" Taş koruyucu, bu geveze mahluk senin adına mı konuşuyor ?"

Strange "Hayır, ben kendi adıma konuşurum". 

Ellerini birbirine değdirerek veya çarparak bir hareket yaptı ve sonunda Ellerinin ucunda turuncu kalkanlar oluşmuştu.

Strange" Bu şehre ve gezegene izinsiz girdiniz".

Tanımadığım adam Strange'nin hareketlerinden yaptı ve onunda ellerinin ucunda turuncu kalkan oluştu.

Tony " Yaylan demek istiyor kalamar".

Abanoz" başım şişti. Hemen taşı getir".

Abanoz'un dediği üzere Cull harekete geçti. Bizimkilerin yanına gittim yardım için.

" Bruce sen mi alsan?".

Bruce "Tercih etmem. Ama ne zaman istediğim oldu ki".

Tony" çok doğru".

Tony" Uzun zaman oldu. Seni görmek güzel olacak".

Bruce "Tamam şşht, bıraksana biraz konsantre olayım. Hadi hadi dostum. Tanrım".

" Eee nerde seninki ?".

Arada ten rengi belirli yerlerde yeşil olup sonra tekrar eski rengine dönüyordu.

Bruce "Bilmiyorum. Aramızda bir sorun var".

Tony" Sorunun sırası değil! asıl sorun orada" bunu cull'u göstererek demişti.

 Bruce Banner'ın Hulk'a dönüşümünü bekliyoruz. Ölmeden dönüşmeyi düşünür sanırım. Ya da hiç gerek kalmadan onlar bizi öldürür.

𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕐𝕖𝕟𝕚𝕝𝕞𝕖𝕫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin