Tony ve herkes hemen garaja gitmeye başladı bizde wanda ile gitmeyi başladık. Geldiğimizde tony 'e benzeyen şey hemen kendi görüntüsüne döndü ama kim olduğunu tanımıyordum. Wanda " bu loki fesatlık tanrısı thor'un kardeşi " dedi .
Tony " senin burada ne işin var " dedi loki cevap verdi "yeni avengers 'ı görmeye geldim " dedi bana dönüp. Natasha " gördün hadi git " dedi loki tekrar konuştu " yakında savaşacağız bunu unutmayın o yüzden tatlı kız kaybedenlerin yanında olma " dedi.
Alayla sırıttım " doğru kaybedenlerin yanında olmak istemem o yüzden senin yanında olmuyorum yol yakınken dön tanışmamıştık değil mi ben Quake " dedim. Tony " ben bu kızı sevdim çok güzel laf sokuyor benim kadar olmasa da " dedi ben tony 'e döndüm konuştum " ama bu sefer sokulacak yer kalmamış zaten sokan sokmuş " dedim.
Loki bozularak konuştu " hepinizin ölümü benim elimden olacak özellikle de senin Quake " dedi alayla sırıtmaya devam ediyordum sonra kendisi bir anda yok oldu . " bu adam tanrımı? daha çok iki yaşında çocuk gibi" dedim tony beni onayladı.
Steve " neyse ben yatmaya gidiyorum iyi geceler " dedi herkes ona karşılık verdi ve yukarı odamıza çıkmaya başladık. Geldiğimizde wanda ile odamızın olduğu koridora gittik geldiğimizde wanda 'nın yan odasından ses geliyordu " bu pietro yarın tanışırsınız " dedi kafa salladım ve odama girdim. Pijamalarımı giyindim ve yatağa girdim.
Azıcık kitap okudum sonra kalkıp ışıkları kapattım , kapıyı kilitledim , telefonu şarja taktım battaniyeyi kaldırdım yatağın içine girdim kafamı yatağa koydum . Gözlerimi kapadım inşallah güzel bir uyku çekerim.
⸻⸻⸻ ☾ ⸻⸻⸻
Sabah alarm sesi ile uyandım ilk olarak kıyafet çıkardım , sonra banyoya adımladım kıyafetimi çıkardım ve soğuk suyun altına bıraktım kendimi. Seviyorum yani soğuk su ile yıkanmayı ve sabah kalktığım için uyanmak için yardımcı olur.
Bazen kendime soruyorum neden ajan oldum, neden ? galiba nedeni yok. Peki ajan olmaydım ne olmak isterdim ? galiba bir hacker olurdum hayatım boyunca bir bilgisayar ile geçirdim en çok zoruma giden küçükken evlatlık alındığım ailenin beni hizmetçi niyetine kullanıp şiddet uygulaması ve sadece iki yıl bakıp beni tekrar yetimhaneye vermesi. 15 Yaşıma gelince o pislik yerden kurtuldum ve kendi kendime yaşadım işe girdim ilk maaşım ile kendime bir karavan aldım ondan önce tatlı bir teyzenin evinde hizmetçi olarak çalışıyordum oda bana yatacak yer ve yemek su veriyordu ama bazen para da veriyordu. Teyze öldükten sonra işe girdim patronum anlayışlı bir kadındı asistan olarak girmiştim bana şirket kapandıktan sonra odasında uyuma hakkı veriyordu. Kendime bir bilgisayar aldım sonra gelgite katıldım orda öğrendim bilgisayar yeteneğim olduğunu ilk shıeld ı hackerladım ilk hackerlayan ben olmuştum 1 yıl boyunca konuşuldum sonra konu devlet tarafından kapatıldı ben de kendi bilgisayar korsanı çetemi kurdum ve o çete ile imkansız olanları başardım ama gelgit bana shıeld 'a ajan olarak girmemi söyledi. Yaptım bilgi sızdırdım ama iki hafta sonra açığa çıktım sonrası açık zaten ekibim ile aile gibi olduk sevgilim ajan çıktı ailemi buldum arkadaşlarımı öldürdüm uzaylı olduğum ve dünyayı yok edecek gücüm olduğunu öğrendim .
Suyu kapattım , bir tane havlu ve bornoz aldım. Odama doğru adımladım geldiğimde kıyafetlerim giyinmeye başladım.
( gözlük ve ceket hariç saç dahil herşey böyle )
Postallarımı da giyinince odadan çıktım saat 8:00 'dı mutfağa gitmeye karar verdim ama galiba herkes uyanmış çünkü sesler geliyordu. Bende hemen asansöre binip mutfağa gitmeye başladım çünkü boğazım aşırı derece de kurumuş ve odamda su yoktu tek neden bu değildi açım tek kelime ile açım.
Asansöre bindim düğmeye bastım ve arkamda aynaya bakınmaya başladım. Hayatım boyunca yapmayacağım bir şey yapmıştım saçlarımı omzumdan kesmiştim ilk defa saçlarımı omzumdan kesmiştim çünkü uzun halini görünce aklıma onlar geliyordu. Asansör durunca arkamı döndüm kapı açılınca çıktım ve mutfağa gitmeye başladım. Geldiğimde mis gibi kokuyordu poğaçalar , simitler , patatesler , yumurtalar , krepler ve en önemli şey olan nutella. Evet nutella aşığım .
Tony " daha orda dikilecek misin yoksa hepsini clint ve bruce bitirecek " dedi hemen sandalyeye oturdum ve tabağıma hepsinden azar, azar koydum gerçekten çok az koymuştum nat " onlarla doyacağına emin misin çünkü sanki yeni kahvaltı yapılmış gibi aldın herşeyden " dedi ona döndüm ve konuştum " ben doyuyorum hatta fazla bile " dedim kafasını tamam anlamında salladı ve yemeğine döndü.
Friday " patron birisi dün sisteminize giriş yaptı " dedi robotik sesi ile. Ben tamamen unutmuş friday'ı bu sabaha kadar etkisiz hale getirmiştim " bunu şimdi mi haber veriyorsun " dedi tony sinirli bir ses ile " patron sistemimi etkisiz hale getirerek sistemimi sabah açılmaya programlamış" dedi tony bunun üstüne konuştu " kim peki " dedi tony.
Friday " kimliği belirsiz " dedi daha fazla kendimi tutamadım ve konuştum " tony senin ne biçim programın var beş dakikamı almadı ve ayrıca yeni program yazması çok kolay oldu " dedim tony" sen mi girdin şimdi benim sistemime " dedi ağzıma patates atarak kafamı ona kaldırdım dirseklerimi masanın üstüne koydum ve yüzü elimin üstüne koyup sırıttım " evet " dedim.
Masadaki herkes güldü tony buna sinir olmuş olmalı ki konuştu " ha şimdi hatırladım sen sisteme siz kaptan ile dövüşürken sen yendiğinde onu kaldırmak içine elini uzattığında tutup seni üstüne çekip sen de onun üstüne düşüp tam öpüşecekken fotoğrafı çektiğim de fotoğrafı silmek için girmiştin " dedi.
Utanmıymışmıydım kesinlikle hayır hayla sırıtıyordum " tony senin de dediğin gibi dövüşürken üstüne düşmüştüm kelimesinden ne anlamıyorsun bilmiyorum IQ seviyesi hepimizden yüksek , stark teknolojinin sahibisin ama daha şu iki cümleyi anlayamıyorsun demek ki övünmen gereken artık bir IQ 'un yok hepimiz bu cümleyi anlamışızdır değil mi ? " diye sordum .
Kafamı diğer masanın ucuna çevirdim ama ağzı açık bir avengers ile karşılaştım sonra hepsi tek tek alkışlamaya başladı " valla böyle bir kapak görmedi ve bu kapak tonye yapıldı gözüm açık gitmeyeceğim " dedi natasha .
Ağzıma son lokmayı da attım ve kalkıp mutfaktan asansöre adımlıyordum ama telefonuma bildirim geldi bildirimde şöyle yazıyordu ' stark teknolojisi bilgisayarına sızmaya çalışıyor ' diye bende hemen çift korumayı açtım birisini geçse , ikicisi vardı onu geçse , üçüncü vardı onu geçemezdi çünkü şifre veya kod değildi konumdu sadece o konumda açılırdı eğer şifreyi ben girmiyorsam.
Asansöre binmeden mutfağa tekrar gittim kapının kolonuna yaslandım kollarımı birbirine bağladım ve bir ayağımı öbür ayağıma attım " tony ayıp ama hiç bir kızın özel bilgisayarına sızmaya çalışır mı ? " dedim tony bana şaşkınlık ile baktı " nerden biliyorsun " dedi bende telefonumu açtım ve gelen bildirimi gösterdim.
" Söyle boşuna girmeye çalışmasın çift korumayı açtım ilk ikisini kırsa da en sonuncuyu kıramaz" dedim " neden üçüncüyü kıramaz " dedi steve ona döndüm ve konuştum " en sonuncu şifre değil konum oraya gittiğiniz zaman şifreyi anca o zaman açılır " dedim kafasını salladı bende arkamı döndüm ve asansöre adımlamağa başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕐𝕖𝕟𝕚𝕝𝕞𝕖𝕫
Science FictionDaisy Johson, halkın ona taktığı isim ise Queka. Eski ekibini öldüren eski sevgilisinden ağır hasarlar alırken hayata tutunmaya başarmıştı. Bir süre izne çıkan Daisy, izni bitince yeni ekip olarak yenilmezler 'in yanında yer alır.