Dün doğum günümü kutlayıp yatmıştım. Sabah yüzümü ıslaklık hissi ile uyandım. Baktığımda Steve'in hediye ettiği köpek yani ismi Mia yüzümü yalıyordu. Gülerek gözlerimi açtım. Onun tüylerini severken oda benim yüzü yalamaya devam ediyordu.
Bir süre sonra durdu. Bende kalktım ve onu üstümden nazikçe yere bıraktım. Kaplarına su ve mamasını koydum. Steve bunu da düşünmüş ve almış hem mamasını hem eşyalarını. Koyduktan sonra lavaboya gittim. İlk güzel bir duş aldım.
Sonra gar dolabımın karşısına geçtim ve kıyafet seçtim.
Kıyafetlerimi giydim ceketimi sandalyenin üzerine koydum. Sonra saçlarımı kuruttum ve düzleştirdim. Birazda makyaj yaptım ve hazırım. Mia'yı aldım ve odadan çıktım. Asansöre doğru adımlamaya başladım. Asansöre gelince tek elim ile Mia'yı tutup diğer elimle düğmeye bastım.
Asansör bir süre sonra durdu. Kapı açılınca indim ve mutfağa adımlamaya başladım. Mutfağa geldiğimde sanırım yemişler çünkü bugün hem geç uyandım hem de duş aldığım için saat şuan 12.49. Masanın üzerinde kalan krepi yedime ve ellerimi yıkayıp salona geçtik. Salondaydı herkes ve oturuyorlardı. Bende bir yere oturdum ve kucağıma Mia'yı koydum.
Mia kucağımda uyumaya başlayınca bende telefonumda dolaşmaya karar verdim. Dolaşırken yanımda ıslaklık hissetim sonra yan hafiften koltuğun çöküşünü. O tarafa döndüğümde Tony vardı. Gülümseyip bende onun yanağından öptüm.
Sonra eline dergi aldı ve bakmaya başladı. Bende telefonuma geri döndüm. Telefonumda bayağı zaman geçirdim sanırım çünkü şarj'ım 50'ye düşmüş. Bende daha fazla şarj harcamamak için kapattım ve masada duran dergilerden birini aldım okumaya başladım.
⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻
Gözlerimi kucağımda hareketlilik ile uyandım. Baktığımda Mia yerde geziniyordu ve benim üstüme battaniye örtülmüş okuduğum dergi geri konulmuş yerine. Üstümdeki battaniyeyi aldım ve katladım. Sonra ayağa kalkıp azıcık gerindim. Sanırım akşam yemeği için gitmişlerdi. Bende mutfağa adımladım ama kimse yoktu. Odaları gezdim ama kimse yoktu.
En son aklıma Friday'a sormak geldi.
" Friday acaba bizimkiler nerde ".
Friday" Bayan Stark onlar yemeğe gitti sadece teras katında Patron var".
" Tamam sağol Friday ".
Adımlarımı teras katına çevirdim. Terasa gelince içeri girdim. Baktığımda Tony salıncakta oturmuş elinde kahvesi ile gökyüzünü izliyordu. Bende onun yanına gidip oturdum.
Tony "uyanmışsın"
" Evet galiba üstümü sen örtün".
Tony "Evet. Daisy seninle konuşmak istiyorum".
" Tabi konuşalım Tony".
Tony "Daisy ben seninle sevgili olmak istemiyorum".
Yani benimle ayrılmak istiyor ha. Ne yaptım ki ben ona. Neden ayrılmak istiyor. Yanağımda ıslaklık hissetim. Ayağa kalktım. Kalbim acıyordu sanki her şey batıyor gibiydi.
" P-peki. Ne yaptığım söyle bana".
Tony " Daisy otur lütfen".
" Hayır bana nedenini söyle".
Tony üstündeki battaniyeyi attı. Ayağa kalktı ve tam önümde durdu. Gözümden akan yaşı sildi.
Tony" Daisy ben sana seninle sevgili olmak istemediğimi söyledim.".
Diz çöktü ve elini cebine götürdü. Ben hayla ne olduğu idrak edemiyordum. Bir kutu çıkardı ve açtı.
Tony " Çünkü senin hem kanunda hem nüfus cüzdanında 'Stark' yazmasını istiyorum. Ben senden ayrılmıyorum sadece sevgili olmak istemediğimi dile getirdim onun yerine karım olmanı istiyorum".
Evlenme teklifi mi etti?. Ay dur şok geçiriyorum şuan. Bayılma ihtimalim yok ondan rahat olabilirsiniz. Kabul etsem mi?.
" Evet EVET".
Sırıttı ve yüzüğü parmağıma taktı. Ayağa kalktı ve dudaklarıma kapandı. Karşılık verdim ve ellerimi ensesine götürdüm. Oda ellerini belime götürdü. Bir süre sonra ayrıldık ve alınlarımızı birleştirdik.
" Hepsini gönderdin değil mi?".
Tony" Evet olabilir. Açlarmış ben de güzel bir restorana gönderdim".
" Ne zaman gelirler?".
Tony" Yarım saate gelirler".
" E bende açım".
Tony" Hamburger?".
" Olur".
Tony " Hadi gel çıkalım ".
" Tamam ceketimi alayım bir de Mia'yı odama bırakayım".
Tony" Tamam. Peki düğün ne zaman?".
" Sen ne zaman istersen".
Tony " Ben en kısa zamana alayım o zaman tarihi".
" en az iki hafta sonraya ".
Tony" Tamam ".
Gülümsedim ve salona adımladım. Mia'yı aldım ve odama gidip bıraktım aynı zamanda ceketimi aldım. Ceketi giydim ve aşağıya inmeye başladım. İnerken parmağımdaki yüzüğe bakıyordum. Galiba bunu beklemiyordum bugün.
İnanılmaz. Mutluyum, huzurluyum, aşığım hem de bir Stark'a ve yakın zamanda ben de Stark olacağım.
⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻
Selamlar. Yeni bir Stark olacak. Düşünsenize Tony ve Daisy galiba Steve ve Nat'dan sonra favori çiftim. En yakın zamanda Steve ve Nat'da yapacağım. Buralar iyice aşk yuvasına döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕐𝕖𝕟𝕚𝕝𝕞𝕖𝕫
Science FictionDaisy Johson, halkın ona taktığı isim ise Queka. Eski ekibini öldüren eski sevgilisinden ağır hasarlar alırken hayata tutunmaya başarmıştı. Bir süre izne çıkan Daisy, izni bitince yeni ekip olarak yenilmezler 'in yanında yer alır.