𝟙𝟛

622 51 1
                                    

Asansördeydik hiç kimse ses çıkarmamaya çalışıyordu ama elimizdeki poşetlerle imkansızdı. Asansör durunca çıktık ve salonu es geçerek yürümeye devam etti. Natasha'da bizim odaya gelecek aldıklarımıza bakacağız. Bizim odanın koridoruna girdik ve Wanda'nın odasına gittik. 

Odaya girdik Wanda ışığı açtı. Işıklar açılınca 6 kocaman, erkek bedeni ile karşılaştık. Bir adet Tony, Thor, Steve, Clint, Pietro, Vision ellerini bağlamış ve oturuyorlardı. Sanki bizi bekliyorlardı. Ama ben o anki beklemezlik ve korku ile:

" Ananaı sikim" demiş olabilirim korkudan ama.

Steve" Dilinize dikkat edin küçük hanım".

" Ama şimdi istemsiz oldu siz karşımda, karşımızda böyle ".

Konuştukça battığımın farkına varınca sustum. Bizde tam içeri geçtik elimizdeki poşetleri yere bıraktık ve koltuğun karşısındaki yatağa oturduk. 

Tony " Evet siz evden öğlen çıkıp bir kaç saate döneriz diye çıktınız".

Steve" Ama nedense biz bayağı bekledik ama yine de gelmediniz".

Pietro" Saat dokuz oldu dedik ki biz şu gittiğiniz avm'yi bulalım ve kapanış saatine bakalım dedik ve bir baktık avm saat 23:30'da kapanıyor ".

Tony " Biz yine dedik bekleyelim belki bir sıkıntıları olmuştur birazdan gelirler diye ".

Steve " Saat oldu 23:30 avm kapandı ama sizden hayla ses seda yok hepinizi aradık ama açmadınız en son Daisy'yi aradık ama bize ' aradığınız numara etkin değildir' diye ses karşıladı".

" Ha şey ben hattı kırdım en sonda almayı unuttum öyle kaldı".

Pietro " Şimdi bize ne yaptığınızı anlatacaksınız ".

Arkada hiç konuşmayan boş boş bakan üçlüye çevirdik gözlerimizi. Biz bakınca onlarda kafalarını ne var dercesine baktı. Gözlerimizi devirdik.

Natasha " Sizin söyleyeceğiniz bir şey yok mu ".

Clint " Ha şey bizi öylesine gözünüz korksun diye diktiler ".

Wanda'ya döndürdüm kafamı bana döndü ona ' beynimi oku ' dercesine baktım. Anlamış olmalı ki hem sesi kafamın içinde yankılandı.

Wanda ' ne oldu '.

' Bunlar bizim ağzımıza sıçacak sen yavaşça fark ettirmeden hemen her kapıyı aç  sonra kaçarız bunu Natasha'ya ilet '.

Wanda ' tamam ben de o iş'.

Önüme döndüm ve bir süre sonra Natasha'ya döndüm. Kafasını olumlu bir şekilde salladı. Wanda galiba açmış olmalı ki bize işaret yaptı bizde hemen koşmaya başladık. Arkamızdan ' kaçıyorlar' gibi sözler işittik.

" BENİM DÜŞÜNCEM BUNUN SONU BOKLU DEREYE ÇIKIYOR GİBİ GELİYOR".

Natasha " KATILIYORUM".

Wanda" BENDE ".

Koşmaya devam ediyorduk. Aklıma gelen fikir ile hemen çatıya doğru koşmaya başladım. Arkamdan ne olduğunu anlamadan geliyorlardı.

" WANDA SEN UÇABİLİYORSUN NATASHA BANA GÜVEN VE BEN ATLA DEDİĞİMDE ATLA".

Natasha kafasını salladı. Oğlum resmen gören bunlar savaşıyor der ama biz onunda beterinden kaçıyoruz. Çatı katına gelince Wanda uçarak yere inmeye başladı yere inince Wanda'ya başımı hazır mısın? dercesine salladım. Oda evet dercesine salladı buradan gözüküyordu.

" NAT ŞİMDİ".

Natasha atlamıştı. Wanda onu kırmızı dumanları ile tutmuştu. Hemen bende önüme döndüm ve zaten eş zamanlı altı şövalye gelmişti.

Steve" Bak delilik yapma sadece şaka yaptık hadi gel onlarda yukarı çıksınlar ".

" Üzgünüm kaptan bu işin iki ucu da boklu değnek ama ben silinir tarafından tuttum". dedim.

İki parmağımı anlıma koyup selam verdim ve kollarımı açıp kendimi bıraktım.

( aha burada temsili )

Hemen çarpmamak için sismik dalgalar gönderdim. Biranda sismik dalgalar sayesinde yükseldim ve temin atladığım çatının yüksekliğine geldim. Beni görünce derin bir oh çektiler.

Tony " BUNU KULEDE KONUŞACAĞIZ KÜÇÜK HANIM ".

" BENİ GÖRÜRSEN SELAM SÖYLE BİZ 4 KIZ OLARAK 4 GÜN YOKUZ HEM FURY'DEN İZİN ALDIK HADİ SİZE ERKEKLER BAŞ BAŞA KALDINIZ. PEPPER'DA BİZİMLE GELİYOR.  İKİ ORTA BİR SADE  BİZE HADİ MÜSADE ".

Bunları dedikten sonra hemen aşağıya inmeye başladım. İki ayağımın üzerine basınca hemen bizimkilerin yanına indim. Hemen onların kollarından tuttum ve koşturmaya başladık. Kahkaha atıyorduk hemen arabaların oraya gittik Natasha'nın arabasına bindik.

" Yalnız biz nereye gideceğiz yalan söyledim ama ".

Natasha " Bize yine Pepper yolu gözüktü salak gibi eşyada almadık ".

Benim aklıma o muhteşem fikir ile Natasha'ya döndüm.

" Şoför koltuğu bugün bana ait. Sizi nereye götüreceğimi biliyorum hem orada kıyafet var ".

Natasha ile hemen yer değiştirdik. Aklıma bir şey takılmıştı valla bunalar çok salak eğer Pietro hızını kullansa hepimiz içerdeydik. Arabayı çalıştırdım ve sürmeye başladım.

" Ya bir şey soracağım bunlar salaklar eğer Pietro'yu kullansalar şu an kulede olurduk ".

Natasha " Harbi yalnız niye böyle bir şey yapmadılar ".

Wanda " Onlar salak ikizim onlardan salak olduğu için ".

" Tamam bu güzeldi".

Natasha hemen Radyoyu açtı ve kanallarda gezinmeye başladı. Hem dinliyor, hem sürüyordum. Uzak mıydı? evet 2 saatlik yol vardı neredeyse. Ama tabi bizde de uyku yoktu o zaman yolculuğa devam.

⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Selamlar sizce bölüm nasıldı? Biraz değişiklik yaptım ve kızlarımı güzel bir gün geçirtim. Ha bu arada ben bir hafta yokum sezon finali gibi düşünün.

𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕐𝕖𝕟𝕚𝕝𝕞𝕖𝕫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin