𝟚𝟙/ SEZON FİNALİ

507 43 13
                                    

Dışarda oturmuş bekliyorduk. Neyi mi bekliyorduk? belki sonumuzu. Ah Tony sen dön dediğin her şeye evet diyeceğim. Yeter ki sağ salim dön sadece bunu istiyorum. Steveler içerde konuşuyorlardı. Bende içerdeydim ama başım fazla ağrıdığı için dışarı çıktım. Eninde sonunda o Thanos ile savaşacağız. 

Yerdeki kedi ile oynaşırken kalkana bir şey çarptı ve patladı. Kedi korkarak gitti. Bende hemen ön bahçeye gittim. Sonra kulağımda ses işittim.

Roddy "Hemen kutlamalara başlamayın çocuklar. Kubbenin dışında daha çok gelen var". 

Kalkanın dışındaki ormana devasa şeyler düştü. Toz bulutu kalkana doğru geldi ama geçemedi. Demek seninle tanışmamız erken olacak Thanos. Bucky akıl edip eşyalarımı almış. Kostümü Tony geliştirmiş bir kaç özelik eklemişti. 

Bir kaç tane uça şeylerden geldi ve Wakanda savaşçıları tek tek binmeye başladı. Bir süre sonra aşağıya Natasha, Steve, Wakanda Kralı indi. Natasha yanıma geldi.

Natasha "Yukarı çık Wanda ve Vision'ın yanında dur. Taş çıkarınca patlatın".

" Yardıma ihtiyacınız olursa gelirim".

Steve "Tamam".

Onlarda şu şeye bindiler. İsmini unuttum çaktırmayın. Arkalarından baktım bir süre. Sonra Wanda ve Vision'ı hatırladım ve yukarı çıkmaya başladım. 

⸻⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Shuri taşı çıkarmak ile uğraşıyordu, Wanda Vision'ın yanında ona bakıyordu. Ben mi? yerde oturmuş cama bakmamaya çalışıyordum. Bakarsam gideceğimi biliyorum bana burada ihtiyaç var. 

Wanda "Daisy bir şeyler oluyor".

Hemen ayağa kalktım ve arkamı döndüm. Orta kısımda kocaman ışık inmişti. Bir süre sonra içinden bir kişi çıktı.

" Thor ".

Şimşekler çaktı ve Thor orta kısma çekiçle vurdu. Sanırım etrafındaki bir çok canavar öldü. Bir süre sonra kulağıma Steve'in sesi doldu.

Steve "Quake. Hemen yardıma gel".

" Geliyorum".

Hemen aşağıya indim. Buradan oraya yürümek zamanımı harcardı. Bende ellerimi iki yanıma açtım ve yere sismik dalgalar gönderdim. Uzaya doğru havalandım. Sonra sismik dalgaları beni itmelerini sağladım. Tam savaş alanına gelince sismik dalgaları kestim. Aşağıya düşerken elimi yumruk yaptım. Yere geldiğim zaman yere yumruk attım. Yer fazla sallandı ama bir çok canavar ölmüştü sayemde. 

Bruce" Şimdi sıçtınız. Bu kız dünyanın yok edicisi ".

Hemen ayağa kalktım ve önüme gelen canavarları öldürmeye başladım. Bunlar ne biçim canlılar böyle. Önüme gelene ya yumruk atıyor öldürüyordum ya da sismik dalgalar gönderiyorum. Kesinlikle ölmesi gerekiyor bu bok çuvalları. Aklıma gelen fikir ile gülümsedim.

" Beyler bayanlar. Ben bu bok çuvallarının çıktığı deliği yok etmeye gidiyorum". 

Natasha "Dikkatli ol".

Steve "Tamam".

Koşarak kalkanın yanına gittim. Engel olmaya çalışıyorlardı ama olamıyorlardı. Geldiğimde gemiye sismik dalgalar göndererek parçaladım. İkinciyi yapacaktım ama fırlatıldım. Baya uzağa çimenlerin üstünden savaş alanına kadar sürüklendim. Sürüklenmem bittiğinde ayağa kalktım. Önümde Cull vardı. 

" Seni öldüreceğim". 

Bana çekici ile saldırmaya başladı. Her saldırısında engelliyordum ama ellerim ile. Aklıma fikir geldi. Kalbine sismik dalgalar gönderdim beyin gücü ile. Cull anında vücudu bomba gibi patladı. Derin bir nefes verdim. Ama bu pek uzun sürmedi yerler sallanmaya başladı.

Steve "Daisy sen mi yapıyorsun?".

" Hayır ama durdurabilirim ".

İki elimi de yere koydum ve aynı Sokovia'da yaptığım gibi içime çekmeye başladım. Her ne kadar sarsıntı dursa da yer altından bir şey çıkıyordu. Kalkanın az ilersin de toprakların altından bir şeyler çıktı ve kalkanı geçti. Çok büyüktü üstümüze doğru geliyordu. Hemen ayağa kalktım ve içime çektiğim sarsıntıyı dışarı aktardım. Bir kaç tanesini vurdum ama az ileride olanını kırmızı dumanlar tuttu. Geride olan uzaylı topluluğuna fırlattı.

Bu gelen Wanda'ydı. Bir şey demeden devam ettim. Kulaklığım bozulmuş olmalı ki garip garip sesler çıkartıyordu. Bende dikkatim dağılmasın diye çıkardım. Öldürmeye devam ettim. Devam ederken yanıma kadın geldi ve bana saldırmaya başladı.

Kadın "Sende uzaylısın neden bize katılmıyorsun?".

" Neden katılayım".

Kadın "Kocan öldü. Thanos onu öldürdü bence katılmalısın".

" Yalan söylüyorsun Tony ölmedi".

Kadın "Hayır öldü. Hem de bir metal parçası ile ".

" Beni kandırıyorsun".

Kadın "neden kandırayım".

" Sizin tarafınıza geçmem için ama unutma bir Stark asla ölmez ve her ne kadar Tony ölse de geçmem".

Savaşmaya devam ederken kafamın içinde sanki birisi ' o öldü' diyor. Kafam çok ağrıyor sanki içimde bir şeyler patlıyor ve kafam kendini koruyor gibi. İçimden artık çığlık atmak geldi. Savaştığım kadında sürekli öldü diyor.

" YETER!".

Bağırdım ve yerler sallanmaya başladı. İçimdeki tüm enerjiyi bıraktım. 

İşte şimdi yandın Thanos ölümün benim elimden olacak!

Önüme gelen  sismik dalga ile öldürüyordum. En sonunda dayanamamış patlamıştım. İyi ki de patlamışım. Ortalıkta bizimkiler hiç görünmüyordu. Yavaş yavaş canavarlar azalmaya başlamıştı. Bir tane daha ateş attım ama ona gelmeden yok oldu. Canavarların hepsi yok oldu. 

Bir şeyler dönüyordu çünkü savaşçıların bazıları toz halinde yok olmaya başlamıştı. Ne oluyordu?. Ormanlık alandan sesler gelmeye başladı. Hemen oraya koşmaya başladım. Geldiğimde Thanos vardı. Steve, Natasha ve bir çok kişi buradaydı. Vision'ın cansız bedeni siyah olmuş bir halde yerdeydi. Wanda toz olmaya başladı. Hemen onun yanına gittim.

" Wanda ne oluyor".

Wanda "Daisy galiba ölüyorum".

" Hayır ölmeyeceksin tamam mı? ölmeyeceksin".

Wanda gülümsedi ve sarıldı. Ama bir süre sonra sarıldığı yer boş aldı. Wanda gitmişti sadece o değil neredeyse herkes gitmişti. Thanos başarmıştı. Yapmıştı yapacağını pislik neredeyse herkesi öldürmüştü. 

Sessizlik oluştu. Ama bu sessizlik senden öyle intikam alacakki Thanos keşke yapmasaydım diyeceksin. Dünyanın değil senin yok edicin olarak anılacağım Thanos. Senin o mor suratını zevkle kırmızı yapacağım. Ama sırası değil. 

" DÜNYANIN DEĞİL THANOS SENİN YOK EDİCİN OLARAK ANILACAĞIM!".

⸻⸻⸻⸻ ☾⸻⸻⸻

Selamlar kebaplarım. Muhteşem ötesi bir sezon finali. Merak etmeyin bir kaç haftaya yeni sezona başlayacağım. 

𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕐𝕖𝕟𝕚𝕝𝕞𝕖𝕫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin