8

4K 209 32
                                    

Odayı ve banyoyu halledince güzel bir duş  aldım. Aynanın karşısına geçip jilet izlerine baktım. Ben kollarıma jilet izlerini yakışırken onların  garipsiyeceğini bildiğim için uzun kollu giyindim. Aşağıdan beni çağırdıklarında oyalanmadan indim. Yemekler gelmiş , ikisi de beni bekliyordu. Kendimi koltuğa atıp kenarda duran birayı aldım.

Onlar da yemeye başlayınca biradan küçük yudumlar alıp pizzayı yiyordum. Bedenim alkole olması gerektiğinden fazla dayanıklı. Dışarıdan görenler hemen sarhoş olacağımı düşünür. Aslında eskiden hemen sarhoş olurdum. İçtikçe sarhoş olmaya sarhoş oldukça bazı şeyleri unutmaya başladım.

Barlara yaşım yetmediği için ortam yapıp kendimi sevdirdim. Zaten eve yakın olan bir tane bar var. Tipim tatlı durduğu için hemen aralarına aldılar, yanımda oldular. Sarhoş  olduğum zaman arkamda durdular. Bunun asıl sebebi barın sahibine yani Baran abiye sarhoşken her şeyi anlatmam. Kendi kendime konuşurken dinlemekten çekinmemiş bir daha ki oraya gidişimde karşıma geçip her şeyi söylemişti. Söylemese ruhum duymazdı. Karşıma geçip utanacak bir şeyin olmadığını , sadece onun bildiğini
ve çalışanların beni nasıl sevdiğinden bahsetti.

Beni severler mesela Didem yaralarım çok derin olursa pansuman yapar,  hepsini sarardı. Baran abiden utandığım için genelde kaçıyorum.

Düşüncelerle boğuşurken pizza ve biram bitmişti. İkili sohbet ediyor,  arada  kahkalar atıyorlardı. Onların yemeğini bitirmesini beklerken tekrar sigara yaktım.

"Okulda içmiyorsun, nasıl dayanıyorsun?" Soru Selçuktan gelmişti.

"Ne zaman çıkarız" üstüme ve ıslak saçlarıma baktım. Ayağa kalkıp merdivenleri koşarak çıkmaya başladım. Odama gelince  kenarda duran havluyla saçlarımı biraz kurutup kendi hâline bıraktım. Kendi kendine kuruyunca daha güzel şekil alıyor. Dolabımı açıp giyineceğim şeyleri seçtim.

Kolyemi filan da taktım. Kenarda duran parfümlere baktım. Bulut hangi kokuyu sever bilmiyorum bu yüzden seksi bir parfüm sıktım. Keşke bunlar parfümle hallolsaydı.

Ayakkabılarımı da giyinip cüzdanıma kredi kartımı ve kimliğimi koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabılarımı da giyinip cüzdanıma kredi kartımı ve kimliğimi koydum. İçinde nakit para çok olmasa da kartta yeterince para var.

Aşağı yavaş adımlarla indim. Selçuk ve Bulut'da kalkınca çıktık. İkisi de okula günlük geldiği için değiştirmeye gerek duymadılar. Duysalar da benim kıyafetlerim onlara olmaz.

Anahtarı da alıp evden çıktık.
"Büşra çok güzel kız" Bulut sır veriyor gibi konuştu. Eskiden büşradan hazetmezdim, artık nefret ediyorum. Kalbim sıkışıyor gibi oldu.

"Yok bee" Sigaramı yanıma almadığımı hatırlayınca ikiliye baktım.
"Sigara" Selçuk cebinden paketi ve çakmağı çıkarttı. Bir dal kendi alıp bir dalda bana verdi. Sigarayı dudaklarımın arasına koyup çakmağı bekledim. Kendi sigarasını yakıp yanan çakmağı uzattı. Vermek yerine neden böyle yaptı anlamasam da yakınlaşıp sigaramın ucunu ateşe getirdim. Sigarayı içime çekip geri çekildim.

Bulut ikimizi süzüp konuşmaya devam etti. "Ya aslında benim hoşlandığım biri var" anlık durdum, yürümeye devam ettim. Onu eve aldığım için kendimden nefret ediyorum. Bu lanet bilgiyi öğrenmeden önce hayatım bir nebze olsun daha iyiydi. Bu gece bitsin ve banyo yeniden kan  dolsun istiyorum.

"Eee" Selçuk sus da anlatmasın. Onun sevdiği kişiyi mi dinleyeceğim? Ne BOK yiyeceğim?

"Neyse ya utandım" hassiktir be

Çoktan bara gelmiştik. Barın önünde bizi bekleyen topluluğa baktım. Bütün sınıf  gelseydik dememek için kendimi zor tuttum.

"Buraya seni nasıl alıyorlar? Hayır alsalar bile burası bize ağır gelir"

"Ağlama da yürü" Ali gözlerimin için nefretle baktı, gülümsedim. Of beni şurada dövsen ne güzel olur. Bana gülümseyerek bakan iki deve bende gülümsedim.

"Siz buralara gelir miydiniz?"
"Geliyormuşum demekki"
"Arkadaşların mı?" Bize anlamaz gözlerle bakan sınıf boklarıma döndüm.

"Okuldan neyse bizi içeri al"
"Baran Bey içeride"
"Hassiktir" Baran abiden kaçtığımı söylemişmiydim?

"Yapacak bir şey yok. Hadi çekil de girelim"
"Sana sinirli"
"İnsanların bana sinirli olmasına alıştım"
"Ya boş yapma  yürü" gözdevirdim. Ne zaman acılarımdan bahsetsem yediremiyor. Aslında beni seven insanlara vakit geçirmek güzel ama ben sevgiyi haketmiyorum.

Sınıf bokları susarken içeriye girdik. Yüksek ses müzik,  sarhoş insanlar, çoşan dj, beni gördüğü anda gözünden alev çıkan Baran abi...

"Şuraya geçelim"
"Oha burası baya güzelmiş"
"Barın sahibi bize geliyor. Kesin yaşımızın tutmadığını anladı"

Baran abi öyle bir geliyor du ki.
"Adam galiba bizi dövecek" Büşra korkunca keyiflendim. Altına sıç umurumda değilsin.

"Yıldırım"
"Ehe"
"Arkadaşların mı?" Kafa salladım. Bizim çocuklara bakıp  hafif gülümsedi.

"Baran Dizgin,  barın sahibiyim. Siz şu locoya geçin istediğiniz gibi takılın. Sen benimle geliyorsun"

"Birazdan gelirim" Bulut kafa  salladı , hafif yaklaştı.  Dibime  girdiği için fazlasıyla heyecanlandım.

"Önemli bir şey mi var? Korkuyor musun?"

"Baran abiyle uzun zamandır tanışıyoruz, sıkıntı yok. Birazdan gelirim"

"Sen yine de dikkat et" beni düşünüyor. Kafamı sallayıp Baran abinin yanına geçtim. Hızlı hızlı yürüyor bir yandan da etrafa bakıyordu. Dar koridora girince odasına gideceğimizi anladım. Sağa değil sola dönünce gözlerim büyüdü.

"Abi nereye gidiyoruz?" Hiç  bu taraftan gitmediğim için ve Baran abi korkunç biri olduğu için korktum. Bana bir şey yapmaz değil mi?

Kitap BOK yoluna gidiyor akjdkwjds
Çok da şey etmeyinnnn

Oy ve yorum şeysindenn

Sever misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin