Bölüm 3

595 50 3
                                    

''Uyan...uyan artık. Alarmın çaldı, bebeğim...'' Jaehyun duyduğu sesle gözlerini açarken gülümsemeye başlamıştı bile, her zaman karısının sesiyle uyanmayı severdi.

''Günaydın.'' Jaehyun kalın sesini düzeltmeye çalışırken Taeyong Jaehyun'un yeni uyanmış sesine gülümsedi.

''Günaydın ballı ekmeğim.'' Taeyong Jaehyun'un dudağına bir öpücük koyup karnının üzerine otururken Jaehyun ellerini onun beline sarmıştı.

''Seni çok seviyorum...''  Taeyong büyük gülümsemesini yüzünden silmiş ve eşinin gözlerine ciddiyetle bakmaya başlamıştı. Tabi ki birbirlerine 'seni seviyorum' diyorlardı ama genellikle ilişki ortalarında, vedalaşırken ya da tekrar buluştuklarında söylüyorlardı.

''Bende seni çok seviyorum, ne oldu ki?'' Jaehyun gülümsemesini bozmamaya çalışmıştı duyduğu sorudan sonra.

''Hiç, sadece söylemek istedim. Sevildiğini yeteri kadarından fazla duyman lazım, çünkü benim güzelim dünyadaki en özel kişi.''

Taeyong yüzü ısındığında gülümsedi ve eşinin yanağına bir öpücük bıraktı, utanmıştı.

''Sen yanımda oldukça ben sevildiğimi hep hissediyorum zaten, canım eşim benim.''

Taeyong Jaehyun'un göğsüne uzanıp sıkıca sarıldığında Jaehyun da karşılık vermiş, bir süre aşklarını paylaşmışlardı.

''Artık kalkmazsan işe geç kalacaksın bir tanem... yataktan kalkıyoruz, hadi!'' Taeyong eşinin üzerinden inip Jaehyun'u da kaldırdı ve erkenden uyanıp hazırladığı kahvaltı masasına götürdü onu.

''Sen hemen yiyorsun, bende takımını seçip geliyorum.'' Jaehyun masaya geçip gülümserken Taeyong yatak odalarına girip yataklarını düzeltmiş, ardından dolaplarından bir gri takım çıkartıp yatağın üzerine koymuştu. 

Ardından kahvaltı masasına dönmüş ve eşiyle mutlu kahvaltılarını gerçekleştirmişlerdi. 

Jaehyun takım elbisesini giyerken Taeyong küçük bir sepete temizlik ürünlerini ve aletlerini yerleştiriyordu.

''Johnny ile temizlik yapmak zorunda değilsin, biliyorsun değil mi?''

Taeyong gülümsedi.

''Biliyorum bebeğim ama temizlik yapmayı sevdiğimi biliyorsun. Johnny'e yardım edeceğim, hem onunla yakınlaşmayı gerçekten istiyorum. İyi birine benziyor.''

''Yavşak.''

''Değil.'' Jaehyun göz devirdi.

''Birinci kattaki öğrenciler geçen gün eve bir erkek daha almışlar, Bayan Kim onların üçlü yaptığını yaymış mahalleye.'' Jaehyun deirn bir nefes aldı, cevap verme gereksinimi duymuyordu.

''Jeno gelmiş galiba, gelen sarı saçlıymış. Renjun ve Jaemin eğlenmiş olmalılar.''

Jaehyun gülümseyip ofise götüreceği çantayı aldı odanın köşesinden.

''Size kolay gelsin, akşamki planımızı unutma.''

Taeyong eşinin konuyu değiştirmesine göz devirdi  ve dolabından eski bir şort ve sevmediği bir tişört çıkarmıştı.

''Saç bandanası ya da toka da al, çok terlememeye çalış.'' Taeyong eşinin dediklerini de özel dizdiği yerden çekip alırken derin bir nefes verdi.

''Sende kadınlara ve eşcinsel erkeklere dikkat et, yakınlaşmasınlar sana. Tekrar ofise gelip bir gün boyunca kucağında oturmak zorunda kalmak istemiyorum.'' Jaehyun sırıttı.

Three Men One Love  JohnJaeYongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin