"'Ayıcıklı nevresim takımında kararlı mıyız?'' Johnny sorduğunda Taeyong gülüp kafa sallamıştı. Kahkahasıyla bulundukları mağazasının görevlileri onlara dönerken Johnny hepsine kötü bakışlar atmış, ardından yanındaki efsaneye dönmüştü.
''Şurası çocuklar için, orada vardır herhalde.'' Taeyong Johnny'nin kolunu çekiştirdiğinde Johnny gülümsemiş ve ona uyum sağlamıştı, kısa süre sonra çocuk nevresim takımlarına bakıyorlardı.
''Arabalı var, dondurmalı var. Ah, bak ayıcıklı şurada!'' Taeyong sevinçle işaret ettiğinde Johnny ayıcıklı takımı eline almış, bir süre kontrol etmişlerdi.
''Tamam, hadi bunu alıp çıkalım.''
''Saçmalama, başka bir tane daha alalım. Kocaman çocuk ayıcıklı takımı hep kullanamaz.'' Johnny kafa sallayıp kolunu uzattığında Taeyong koluna girmiş ve asık suratına sırıtmıştı.
''Kardeşini bu takımın içinde görüp gülmek istediğini biliyorum ancak bir tane daha almak zorundayız. Asma suratını.''
''O zaman yeni aldığımızı ilk saklayalım, Mark birkaç gün ayıcıklıyla yatsın.''
''Tamam.'' Johnny gülümseyip Taeyong'un onu genç reyonuna çekiştirmesine izin verdi.
''Beyaz var bak.''
''O ne öyle hasta yatağı gibi, hem beyaz çok çabuk kirleniyor. Başka bir renk al.''
''Peki, mavi- beyaz...?'' Taeyong eline alıp bir süre inceledi.
''Bu olur galiba, evet. Bunu alabiliriz.''
''O zaman ben bunları satın alıp geliyorum, sen biraz bakın istersen. Küçük bir sıra var.'' Taeyong kafa salladıktan sonra mağazayı dolaşmaya başladı, gece lambalarına baktı. Mobilyalara baktı, bir süre sonra o mağazadan çıkıp karşısındaki giyim mağazasına ilerlerdi. Oradaki kıyafetlere bakarken gördüğü şortu alıp üzerine doğrultmuş, kendisine yakışmayacağını iyice düşünüp kararlaştırdıktan sonra apartmandaki gençlerin üzerinde düşünmeye başlamıştı. Mağazanın en başındaydı, böylece Johnny mağazadan çıktıktan sonra onu görebilecekti.
Bunun Donghyuck'un üzerinde güzel duracağını düşündü ama ardından Mark'a daha çok yakıştırdı.
Johnny yanına vardığında yavaşça ona dönüp şortu gösterdi.
''Mark'ın bedeni ne?'' Johnny omzularını kaldırıp indirdikten sonra dudağını sarkıttı.
''Hiç kardeşimin göt bedenini merak etmedim.'' Taeyong yavaşça gülümsedi ama kafasını iki yana sallıyordu.
''Ben Renjun'inkini bile biliyorum, çok ayıp. Küçültülebiliyor, bunun olmama ihtimaline karşı bir beden büyüğünü alacağım. Olmazsa gelir değiştiririz tekrar.''
''Kardeşime şort almana hiç gerek yok aslında.'' Taeyong bol tişörtünün açık bıraktığı omzunu silktiğinde johnny yutkunup gözlerini kaçırdı.
''İçimden geldi, bedenine yakışacak. Buna uygun tişört de alalım mı?''' Johnny onu kıramayıp her istediğini kabul ettiği için mağazadan üç şort, beş tişört, dört bileklik ve iki çift çorapla çıkmışlardı.
Tam alışveriş merkezinden çıkmak için çıkışa ilerliyorlardı ki, Taeyong'un bir ayakkabı mağazasının vitrininde gördüğü ayakkabılar onları durdurmuştu.
''Tamam, şunu deneyeceğim. Poşetleri tutar mısın?'' Taeyong poşetleri Johnny'e verip bir sandalyeye oturmuş ve ayakkabılarına eğilmişti, bir süre uğraştıktan sonra ofladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Three Men One Love JohnJaeYong
Fiksi PenggemarYıllardır evli çiftin ilişkileri karşılarına taşınan komşularıyla daha da güzelleşmeye başlar. Çünkü birbirlerini anlamak için konuşmalarına gerek yoktur, Johnny onların arzularını görebilmektedir.