Üç koca aydır bu adadayım. Doğrularım yanlışlarım, vazgeçişlerim, pes etmeyişimle buralara kadar geldim. Ben Ayşe Yüksel gönüllüler ve ünlüler dahil olmak üzere bu senenin en iyi kadın yarışmacısı. Kolaylıkla söylediğim cümleye aldırmayın. Kendim için böyle bir cümle kurabilmek için çok çabaladım, çok emek verdim. Sayısız mobbing, ihanet , saygısızlık, psikolojik şiddet... Daha neler görmedim ki bu canını yediğimin adasında.
Aslında hikayeme hakimsiniz biliyosunuz hakkımda bir şeyleri. Yanlış bilmiyosunuz sadece ekrana yansıtılan kadar bir Ayşe değlilim sadece ben . Sadece parkurlarda verdiğim savaşlardan ibaret değil savaşlarım, yalnızca arkadaşlarımın ihanetleriyle akmadı gözyaşlarım ve sadece uzağımdaki sevdiğim insanlar sızlatmadı kalbimi.
Buraya gelirken tek hayali şampiyonluk ve kupa olan kız görse şu halimi biliyorum dalga geçer ama o kızın sandığı gibi değilmiş bu gönül işleri. Evet sevgili günlük hiç yapmamam gereken bir hata yaptım . Gittim bir Robertliye tutuldum. Bunu isteyerek yapmadım. Hem beni kendisine bağlayan oydu ama şimdi neden öyle hissetmiyorum. Fazla güzel sarılıyoduk, fazla güzel gülüşüp, fazla güzel konuşuyoduk... Ama eskiden güzel gelen bu şeyler neden artık yalnızca kalbimde ince bir sızıya sebep oluyo ki. Ah be Yiğit Alp Poyraz neden bana kendimi bu kadar kötü hissettiriyosun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AyRaz (Dear Diary 📝)
Fiksi PenggemarSen gülünce içimde kopup giden o hisse mani olamıyorum... AY Ben senin için yürümeyi öğrenirken, sen onun için koşmaya çalışıyosun... YP