Herkese selamlar yeni bir bölüm ile karşınızdayım canlarım benim sizi seviyorum bu arada hayalet olur olmayın ve anı yaşayın sizi çok bekletmeden bölüm ile baş başa bırakıyorum.
Bölüm Şarkımız: Şebnem Ferah-Sil Baştan.
İyi okumalar.
O adam.
Kemal .
Buradaydı çıkmıştı veya kaçmıştı eve evet galiba kaçmıştı bana gülerek baktığında refleksen ayağa kalktığımda da abim de benimle ayağa kalkıp yanıma geldiğinde Kemal de bana doğru gelmeye başladığında daha yeni iyileşen yaralarım bir anda kanarcasına yeniden açılmış ve sayıklamaya başlamıştım.
"Gelme!.gelme gelme gelme ! Git buradan git git git! " Diyerek kafama vurmaya başladığımda bim omzumdan tutarak sarsıp konuşmaya başladı.
"Sedef. Güzelim bana bak bak bana buradayım buradayım ben annem burada sakin ol ben gideceğim o adamın yanına polise haber vereceğim"" deyip hareketlendiğinde kolundan tutup konuştum.
"Gi..gitme abi bırkma beni döver o beni bırakma" dediğimde abimin gidip yanıma Poyraz abinin gelmesi bir olmuştu. Bana sarıldığında hareketsiz kalıp sayıklamaya başlamıştım yine .
"Git. Git buradan dokunma bana dokunma dövme uzaklaş uzaklaş" dediğimde Poyraz abi daha da sarılıp başıma öpücük konduruyordu.Yazardan
Genç kız gene aynı şeyden korkmuş ve korktuğu başına gelmişti. Bir anda gelen mutluluğu bir anda o adamın gelmesi ile son bulmuştu.
Kemal'in gelmesi ile genç kız ilk günki korkusuna bürünmüş ve gene onu döveceğinden şüpheleniyor du.
Kız hayatının daha yeni yeni düzene sokarken düzeni yeniden bozulacak ve yine hapis hayatına ve tekrar tekrar şiddetine ve zulmüne başlanacağından fazlası ile korkuyordu. Peki onun gördüğü bu şiddet neydi. Veya şiddet neydi?.Şiddet, bir hareketin bir gücün derecesi, yeğinlik, sertlik; karşıt görüşte olanlara, inandırma veya uzlaştırma yerine kaba kuvvet kullanma; duygu ve davranışta aşırılık anlamlarına gelmektedir. Şiddet göstermek ise, kaba, sert davranmaktır. Şiddet davranışı, içine sadece fiziksel içerikli şiddeti değil, sözel ve psikolojik tacizi de içeren davranışlar ile birine bilerek rahatsızlık veya fiziki olarak zarar vermeyi de almaktadır Günümüzde etkisini arttırarak varlığını hissettiren şiddet birçok sosyal bilimcinin araştırma konusu olmuştur. Dünyada şiddet hakkında çok çeşitli araştırmalar yapılmasına rağmen, şu ana kadar somut bir çözüm bulunamayan karmaşık bir problem olması nedeniyle araştırmacılar için yoğun bir ilgi odağıdır. Uzmanlar şiddetin kaynağını farklı nedenler etrafında toplarlar. Bazıları şiddeti içgüdüsel, bazıları ise şiddetin niteliğini toplumsal olarak kabul ederler.
Sedef'in gördüğü şiddet ise hem psikolojik hem de fiziksel idi. Ne kadar fiziksel yaraları geçse de psikolojik olan şiddeti asla ama asla geçmiyordu. Peki Sedef'in yaşadığı psikolojik şiddet neydi veya psikolojik şiddet ne demekti?
Psikolojik şiddet, istismar,duygusal şiddet ya da duygusal istismar olarak bilinir. Psikolojik şiddet,failin mağduru duygusal olarak sindirmek ve aşağılamak,ona yaptırım uygulamak veya cezalandırmak için toplumdan soyutlamak üzere baskı uyguladığı bir saldırganlık biçimidir. Aynı zamanda başkalarıyla ilişkisini denetleme,sınırlama gibi vs şeyler duygusal bir psikolojik şiddet ve baskıdır.
Peki bu genç kızı kim ayağa kaldıracak idi.
Genç adamın kollarının arasında olan genç kızın bir anda genç adamın kollarına yığılınca kucaklayıp arabaya bindirip hastahaneye doğru apar topar yola çıkmışlardı. Genç adam sevdiği kadının bir anda kollarında yığılması ile ne yapacağını bilemez hale gelmişti. Hemen sevdiği kadını kucaklamış ve arabaya bindirip hastahaneye doğru sürmeye başlamışlardı.
Hastaneye vardıklarında sevdiği kadını hemen kucağına alıp hastaneye girdiğinde etrafına bakıp.
"Sedye yok mu sedye getirin hemen " dediğinde gelen doktor ile birlikte sedyeye yatırdığında doktor genç adama ve arkada ki aileye bakarak konuştu.
"Neyi var ne oldu?" dediğinde genç adam konuştu.
"Bir anda bayıldı" dediğinde doktor onlara burada durmalarını söyleyip gözden kaybolmuştu.Doktor geri geldiğinde herkes bir anda ayaklanmıştı.Genç kızın abisi annesi ve onu seven adam meraklı gözler ile doktorun diyeceği şeyi bekliyorlardı.Doktor aileye göz atıp konuştu.
"Geçmiş olsun.Sedef hanımın durumu iyi ama psikolojik anlamda bir çöküş yaşamış fakat bunu bir kaç güne sizlerin sayesinde toparlar şimdi serum taktık bir kaç saate biter tekrar geçmiş olsun" deyip gitmişti.
Sedef'den
Başımda ki keskin ağrı ile gözlerimi araladığımda beyaz tavan ile karşılaştığımda gözlerimi odada gezdirdiğimde bir hastane odasında olduğumu anlamıştım.Odaya giren hemşire ile doğrulmaya çalıştım ve toparlandım. Hemşire yanıma gelip kolumdaki takılı olan serume bakıp konuştu.
"Serumun birazdan biter aileniz dışarda bekliyor" dediğinde hemşire çıktığında içeri annem abim ve Poyraz abi gil girmişti. Abim hemen bana sarılıp başıma öpücükler kondururken konuştu.
"İyisin dimi güzelim bir şeyin yok ? Sakın o adamı düşünme karakol da tamam mı sakın düş-" cümlesini tamamlamadan Ömer abi konuştu.
"Savaş kardeşim bırak ta kız dinlensin yorma kızı zaten çok yorgun görünüyor." dediğinde abim benden uzaklaştığın da annem beni yormamak için elimi tutup öpüp dualar ediyordu. Poyraz abi bana bakıp
"İyisin dimi ufaklık" kafamı sallayarak konuştum.
"İy..iyim Poyraz abi iyim."dediğimde gülümsedi.
Herkes yeniden nasıl olduğumu sorduğunda tekrar tekrar iyim dememden sonra hemşire odaya gelmiş ve serumu çıkarttığı da bende annem ve kızların yardımı ile toparlanıp abimi bekledik.
Abimin gelmesi ile hemen arabaya binmiş ve eve gelmiştik. Mahalleye gelir gelmez Özlem teyze beni hemen kendi evlerine sokmuş ve ağzıma kaşık kaşık çorba veriyordu. Bana yemek yedirdikten sonra annemler ile kendi evimize geçmiştik tabi Özlem teyzeler de bizimle gelmişti.
Ben eve gelir gelmez müsade isteyip odama çıktım ve pijamalarımı giyip sırtım kapıya bakacak şekilde yattım.
Tam uykuya dalmak üzere iken odama gelen kişi ile hiç istifimi bozmadan uyumaya devam ettim. Yatağım çöktüğünde oturduğunu anlamıştım gelen kişi her kimse saçlarım ile oynamaya başlayıp
"Bir daha senin üzülmene izin vermeyeceğim meleğim" diyip başıma öpücük kondurup odamdan çıkmıştı.
Bu..bu kişi Poyraz abi idi neden böyle bir şey yapmıştı. Peki ya benim her geçen gün ona daha da kendimi yakın hissetmem neden?Evet bir bölümün de sonuna geldik ballarım💜
Bölümü nasıl buldunuz?
Yorum ve volt atmayı unutmayın hoşçakalın
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMAN MAHALLE DUYMASIN
ChickLitSedef&Poyraz'ın Aşkını Okumaya Hazır Mısınız O Zaman Buyrun İçeri