Herkese selamlar canlar bu ara çok fazla bölüm atıyorum hepsi sizler için çok bekletmeden başlayalıımm.
Bölüm Şarkımız: Volkan Konak- Aleni Aleni.
İyi Okumalarrr<3.
Sabah alarmın sesi ile gözlerimi açtım heyecandan uyuyamamıştım bile bugün Poyraz ve ailesi bize gelecek ve ailecek konuşacaktık. Kalbimin sesini şuan bile duyuyordum heyecanımı gidermek amacı ile ilk önce balkona çıkıp temiz bir hava aldım ve ardına kuşların cıvıltısını dinleyip içeri girdim. Hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp mutfağa indim hemen ketıla su koyup kaynamasını beklerken bir yandan da tost hazırlıyordum ketıldan gelen tık sesi ile hemen bir paket yeşil çay açıp bardağa koydum ve suyu ekledim. Tostum da hazır olduğunda arka bahçeye çıktım. Bahçeye çıktığım da çiçekleri sulayan babamı görüp konuştum.
"Günaydın baba" dediğimde elinde ki hortumu bırakıp arkasına döndü ve yanıma gelp başımdan öpüp
"Günaydın kızım " demişti hemen karşı sandalyeme oturup konuştu.
"Bugün unutma Poyraz'a söyle annen zaten Özlem'e söyler bende Kadir'e söylerim konuşuruz akşam da çaya gelirler her şeyi konuşur bu işin ismini koyarız prensesim" dediğinde ağzımda ki lokmamı yutup cevap verdim.
"Olur baba ben Poyraz'a falan söylerim baba teşekkür ederim yanımızda olduğun için" dediğinde gülüp işine geri dönmüştü. Bende tabağımı ve fincanımı alıp mutfağa götürdüm ve lavabonun üstüne koydum.Tekrardan banyoya girip dişlerimi fırçalayıp üstümü giyinip hafif bir makyaj yapıp Poyraz'a mesaj attım.
"Ben:Aşkım,günaydın ben hazırım" yazdığımda hemen çevrimiçi olmuş ve mesaj atmıştı.
"Kahramanım:Günaydın,sevdiğim aşağı sokağa mı geleceksin yine"yazdığında hemen cevap verdim.
"Ben:Hayır sevgilim kapının önüne çıkıyorum hemen" yazıp evden çıkmıştım. Kapının önünde ki arabaya binip kapımı kapatıp konuştum.
"Günaydın sevgilim" deyip yanağını öptüğümde Poyraz'da beni öpüp
"Günaydın hayatım da bu ne mutluluk böyle yüzünde güller açıyor" dediğinde heyecanımı bir yere bırakıp derin bir nefes alıp konuştum.
"Akşam ailecek bize geleceksiniz bizim için konuşulacakmış galiba babam öyle dedi " dediğimde Poyraz şaşkınlıkla
"Sen ciddi misin" diye sorduğunda gülerek kafamı salladığında hemen bana sarıldığında bende hemen ona sarılmıştım kafasını boynuma gömüp konuştu.
"Sana da aşığım bu kokuna da aşığım kalbine de aşığım be Sedef." dediğinde küçük bir kahkaha atıp Poyraz'dan ayrıldım ve yola koyulduk. Yolda giderken bir yandan da Merve abla ile mesajlaşıyorduk.
"Merve abla: Canım bugün hepimiz erken çıkacağız normalde 17.00 idi ya bugün 15.00'da çıkacağız haberin olsun dün haber veremedim sana geç olmuştu diye kusura bakma"
"Ben: Yok ablacım ne kusuru olur öyle şeyler haber verdin ya gerisi önemli değil zaten klinikte görüşürüz." yazıp gönderdiğimde Melek mesaj atmıştı sabah köründe ne bu tantana diye söyleniyordum ama saat 9'a geliyordu çok bekletmeden mesaja girdim.
"Meleek: Kızım hayırdırrr annen annemi aradı akşam bize gelin konuşacaklarımız var diye "
"Meleek: Cevap versene alooo"
"Ben: Patlama be abin ile bizim için konuşacaklar o yüzden"
"Meleek:Peki sen neden bu kadar rahat davranıyorsun???"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMAN MAHALLE DUYMASIN
Literatura FemininaSedef&Poyraz'ın Aşkını Okumaya Hazır Mısınız O Zaman Buyrun İçeri