Herkese selamlarrrr yeni bir bölüm ile karşınızdayım canlarım o zaman çok bekletmeden başlayalım.
Bölüm Şarkımız: Yaşlı Amca-Yıldızlara Bak.
İyi Okumalar<3.
Sabah saat erkenden kalkmış üstümü değiştirip kahvaltı yapıp Poyraz'ın mesaj atması ile evden çıktım.Evden çıktığımda bir ürperme gelse de aldırış etmedim saat erken olduğundan hava da serindi ama bu güzel bir serinlik idi. Bu düşüncelerim ile alt sokağa gelip Poyraz'ın arabasına bindim ve kemerimi takıp Poyraz'a dönüp"Günaydın aşkım" dediğimde oda bana günaydın deyip yanağımdan öpmüştü. Arabayı çalıştırması ile yola koyulduk arabada hafif çalan müzik ile dışarıyı izliyordum izlemesine ama yol kliniğe bile gitmiyordu Poyraz'a baktığımda bir anlık bana bakıp konuştu.
"Beraber bir kahve içeriz diye düşündüm" dediğinde gülümseyip dışarıyı izlemeye koyuldum.Havalar yavaş yavaş soğumaya başlamıştı ve yaz neredeyse bitiyordu. Aklım da durmadan olan tatil planı olsa da bundan vazgeçiyorduk çünkü tatile abim ile gitmek istiyordum ama abim ne zamandır tatil planları kursa hayalleri suya düşüyordu. Ya çalıştığı hastaneden izin alamıyor ya da seminerleri olduğundan kendine vakit ayıramıyor idi. Ve bu yüzden benim tatil hayalim de bu yüzden suya düşüyordu abimin boş bir zamanını gözlüyordum.
Araba durduğunda çantamı da alıp arabadan inip Poyraz ile mekana doğru yürümeye başladık mekana girdiğimde içimin ısındığını hissetim hafif gri tonlarında olan bir yer idi hemen bir yere oturup kahvemizi beklemeye koyulduk o sırada Poyraz konuştu.
"Neden daha önce çalışmak istediğini söylemedin" dediğinde cevap verdim.
"Çünkü aklımda öyle bir şey yoktu aniden gelişti zaten ama iyi ki oldu ya bir birikimim olur hiç değilse" dediğimde elimi elleri ile kenetleyip öpücük koydu. Kahvelerimizin gelmesi ile hem manzarayı izlemeye hem de kahveyi içmeye başladık.
Mekandan çıkıp kliniğe geldiğimizde Poyraz'ı öpüp hemen ana sınıfının olduğu yere geldim Merve abla daha gelmemişti hemen yedek anahtar ile kapıyı açıp sınıfa girdim. Camları açıp içeri hava girmesini sağladım ardına yan yana dizili olan masalara u şekli verip yeni bir düzen kattım her zaman olduğu gibi çantam dan onlar için aldığım meyve sularını ve kendi yaptığım şekilli kekleri süslü paketler ile masalara koydum ardına açtığım camı kapattığım da kapının açılması ile kapıya döndüm ve gelen Merve ablaya gülümseyip,
"Günaydın Merve abla" dediğimde gülerek cevap verdi.
"Sana da günaydın canım ne güzel olmuş burası öyle" dediğinde gülüp konuştum
"Teşekkür ederim abla ama sana haber vermedim bir sıkıntı olur mu acaba" dediğimde sahte bir sinir ile konuştu.
"Saçmalama Sedef, burası artık ikimizin istediğini yapabilirsin tabi ki " dediğinde gülümseyerek çocukların gelmesini bekledik. Çocuklar çoktan gelmiş idi ana sınıfı kliniğe bağlı olduğu için ana sınıfının da servisi vardı çocuklar sırası ile sınıfa ayakkabılarını çıkarıp panduflarını giyip beni ve Merve ablayı öpüp " Günaydın öğretmenim" diyordu.
Çocuklar ile ilk olarak biraz faaliyet yapmış, biraz oyun oynamış ve biraz da beraber dans etmiştik şimdi de hep beraber beslenmemizi yapıyorduk. Çocuklar gerçekten çok akıllı ve güzellerdi her şeyi araştırma isteği ve bir şeyleri çabalayarak yapmayı çok seviyorlardı mesela şuan dan itibaren benim de öğrencim olan Alperen burada ki çocuklar dan bir yaş küçük idi bir şeyi kesemediğinde veya yapamadığında hemen pes etmeyip diğer arkadaşlarına bakarak ve anlayarak kendi yapıyordu ne bana soruyor ne de Merve ablaya ilk olarak etrafına bakıp sonra da kendini düzelterek yeniden deniyordu bu yüzden Alperen'in bu özelliğini çok seviyordum.
Alperene kıyas ile kız öğrencim Deren Alya, bir şeyler yapmak ve öğrenmek için hep soru soruyor ve yapacağı şeyi daha iyi yapabilmek için bizlerden bilgi istiyordu.
Burada hayatıma dahil olan diğer çocuklar hepsi bizlerin birer değeri ve gelecek parçası idi ve benim hayatıma bir öğretmen ablanın ilk öğrencileri olarak hayatıma girmişlerdi bu minikler.
Öğrencileri servise bindirmiştik hemen İnstagram'a girip bugün ki fotoğrafı paylaştım.
@sedefıplkcı:Benim canım minik yavrularımm.
@melekdmr:Ayy yavruların yeni öğretmeni.
@poyrazdmr:Hoş geldin aramıza sende hayatımm.
@savasıplkcı1:Abisinin gülü hayırlı olsun abicim.
Eve gider gitmez güzel bir duş alıp ardına anneme akşam yemeği için yardım ediyordum. Yemekler hazır olduğunda hepimiz sofraya oturmuş yemek yiyorduk. Sessiz geçen akşam yemeğinden sonra mutfağı toplayıp müsaade isteyip odama çıktım üzerimi değiştirip yatağa oturdum ve bugün olanları düşündüm kapımın çalınması ile düşüncelerimden sıyrılıp "Gel" diye seslendim. Babam odama girip konuştu."Kızım biraz konuşalım mı " dediğinde
"Olur baba gel" diyerek yatağımı işaret ettim yanıma oturup bakışlarını önüne dikip konuşmaya başladı.
"Sen her zaman burnunun dikine giden ve asla başkalarının dediğini yapmayan biri oldun senden Poyraz'dan ayrıl dedim ama sen dinlemedin bile ki bende sana ayrıl diye kızdığım için kendime çok kızgınım çünkü seni Poyraz'dan başka kimseye bırakmazdım da sevdiğin adama bakışını ve onun sana olan bakışlarını gördüm kızım anlayacağın şu ki kızım yarın haber ver bir oturup konuşalım kızım" deyip anlımı öptüğünde ne yapacağımı bilemez halde idim ağzımı açtığımda dilimden dökülen tek cümle "Baba teşekkür ederim" olmuştu babam saçımı okşayıp odadan çıktığında yarının heyecanı ile kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Eveeetttt bir bölümün daha sonuna geldik canlarr.
Bölümü nasıl buldunuz?
Yorum ve volt atmayı unutmayın.
Hoşçakalııınnnn<3.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMAN MAHALLE DUYMASIN
Literatura FemininaSedef&Poyraz'ın Aşkını Okumaya Hazır Mısınız O Zaman Buyrun İçeri