22.BÖLÜM

58 4 0
                                    

Herkese selamlar canlarım yeni bir bölüm ile karşınızdayım Sizi seviyorum❤️.

Bölüm Şarkımız: Sezen Aksu-Ben De Yoluma Giderim.

İyi Okumalar.

Ne yapacağımı bilmiyordum elim kolum bağlı idi.
Beynim durmuştu resmen sevdiğim adamdan nasıl ayrılabilirdim.
Babam nereden öğrenmişti bunu da bilmiyorum peki Poyraz ne halde idi.
Titreyen telefonum ile göz yaşlarımı silip telefonu elime aldım.
"Kahramanım:Sahile gelir misin."tek yazdığı şey bu idi. Kapımın açılıp içeri abim girdiğinde abime bakıp konuştum.
"Sahile gidebilir miyiz? Poyraz orada bekliyor" dediğimde kafasını salladı üstüme başıma bakmadan abim ile evden çıktık.
Sahile geldiğimizde Poyraz ilerde oturuyor idi. Abim elimi tutup konuştu.
"Seni bekliyorum hadi git gel" dediğinde kafamı salladım ve Poyraz'ın yanına yürüdüm.
Yanına geldiğinde hemen beni görüp ayağa kalkıp bana sarıldığında bende ona sarılmıştım kokusunu içime çektiğim de ağzımdan çıkan hıçkırığa engel olmadım olamadım da.
Bana daha da sarıldığında daha da ona katılmak istercesine sıkıca sarıldım.
Hafif ayrıldığında saçlarımı düzeltti ve elimi tutup gözlerine bakıp konuştum.
"Ayrılmayacağız dimi" susmuştu ellerimi elinden usulca çekip konuştum.
"Susma yalvarırım susma konuş" dediğimde yüzümü avucunun arasına alıp konuşmaya başladı.
"Sedef'im ikimiz içinde belki de uzak olmalıyız" dediğinde şaşkınlıkla ağzımdan"ha" nidası döküldüğünde ayağa kalktım ve Poyraz'a döndüm.
"Her şey bitti mi yani bu kadar mı hani beni seviyor idin hani beni asla bırakmazdın Poyraz söylesene neden ya şimdi beni bıraktın ben yıllardır yaşamadığım şeyleri seninle yaşadım seninle kalbimi birleştirdim ama sen yine beni mahvettin Poyraz beni toparlayan da sen iken yıkan da sen oldun" dediğimde göz yaşlarım yavaşça süzülüp gidiyor idi.
Poyraz bana bir adım atacağı sırada arkamı dönüp oradan uzaklaşmaya başladığımda arkamdan bana seslenen Poyraz'ı umursamadan abimin yanına geldim ve arabaya bindim.
Abim hiç uzatmadan eve doğru sürdüğünde tek yaptığım şey sadece ağlamaktı başka ne yapabilirdim ki sevdiğim adam bizim için deyip ayrılmıştı.
Bitmişti. Ben ve Poyraz bitmiştik bizim için bitirmiştik.
Ne olacaktı yaralarımı bir bir o sararken şimdi yeni yara açan da o idi.
Abim bana bakıp arabayı durduğunda derin bir nefes alıp göz yaşlarımı sildim abim bana dönüp konuştu.
"Anahtarı al eve gir benim küçük bir işim var hemen geleceğim güzelim eve geç bekle beni" dediğinde kafamı sallayıp yavaşça arabadan inip eve doğru bitmiş bir halde yürümeye başladım.
Kapının önünde durduğumda derin bir nefes alıp anahtarı deliğe yerleştirip kapıyı açtım ve içeri girdim.
Sessizce odama geldiğimde yatağa oturduğum da kapım açılmıştı gelen annem idi.
Yanıma geldiğinde bana sarıldığında bende ona sarılmıştım sessiz ama ağlayarak konuşmaya başladım.
"Anne yemin ederim ki sadece sevmiştik başka hiçbir şey yapmadık neden babam bitirdi anne neden o yokken benim yaralarımı Poyraz sardı anne şimdi o yok anne Poyraz yok sevdiğim adam yok" dediğimde annem daha sarılmış ve saçlarımı okşuyordu elinden bir şey gelmiyor idi annemin benden biraz ayrılıp göz yaşlarımı silip anlıma öpücük kondurup konuştu.
"Yavrum güzel kızım elbet bir şey vardır bunun altında baban yoksa sizi neden ayırsın hele ki bu zamanda bizde sizin gibiydik ama ben bir kaç güne hatasını anlar üzme kendini güzel kızım" deyip odadan çıkmıştı.
Telefonu elime alıp ikimizin fotoğraflarına baktım biz bitmiştik biz,biz olmayı dahi becerememiştik ne olmuştu öyle bize kendimi yatağa içine girip ağlayarak fotoğraflara bakarak uykuya bıraktım.
04:30
Çalan telefonum ile sıçrayarak uyandığımda arayan kişiye baktığımda Poyraz olduğunu görmüştüm hala rüyada olduğumu düşünüyordum ama değildi telefonu açıp hemen konuştum.
"Poyraz" dediğimde bir hıçkırık sesi ardına da onun sesi geldi.
"Sedef'im" dediğinde bir damla yaş süzülmüştü gözlerim den hemen konuşmaya devam ettim.
"Poyraz,sevgilim çok özledim"
"Bende Sedef'im cama çıkar mısın bitanem" dediğinde görmese de kafamı sallayıp yavaşça yataktan kalkıp camı açtım Poyraz'a baktığımda her yeri yara bere içinde ve kanıyordu hemen konuştum.
"Poyraz ne oldu sana köşe de merdiven var onu al ve içeri gel lütfen" dediğimde kafasını sallayıp bir anda gözden kayboldu.
Kapının önüne geldiğimde kapıyı kilitleyip arkamı döndüğümde Poyraz'ı gördüm hemen sarıldığımda oda bana sarılmıştı. Saçımı okşayıp öpücük kondurduğunda hafifçe ondan ayrılıp konuştum.
"Ne oldu sana gel pansuman yapalım" deyip yatağın üzerine oturtup çekmeceden pansuman için gerekli şeyleri alıp hemen karşısına oturdum ve yavaşça kanayan yerlerine pansuman yapmaya başladım. Bir anda konuşmaya başladı.
"Abin dövdü. Haklı da beni dövmekte yıllardır aşık olduğum kadını kendi ellerimle bıraktım o da yetmedi hata ettim senden ayrıldım diye de kendimi dövdürttüm ama yemin ederim kendimi dövdürttüğüm için pişman değilim ama senden ayrıldığım için deli gibi pişmanım Sedef ben sevdiğim kadının yaralarını sararken bir yara da ben açtım ama yemin ederim bilerek yapmadım be güzelim bi-" dayanamayıp sözünü kestim ve kendime engel olamayıp dudaklarını dudaklarım ile buluşturduğum da bir anlık afallaması ile o da bana karşılık verdiğinde elimde ki pamuğu usulca elimden bırakıp ellerimi ensesinde birleştirip kendimi daha da Poyraz'a bıraktım.
Benden usulca ayrıldığında gözlerimi açtım ve konuştum.
"Seni seviyorum ve ben senden vazgeçmeyeceğim" dediğimde konuştu.
"Bende senden bir daha vazgeçmeyeceğim güzelim"dediğinde dudaklarımı öpüp tekrar dan konuştu.
"Sedef yine yeniden benimle olur musun sevdiğim gerekirse belli bile etmeyelim ama beni senden mahrum bırakma olur mu?" dediğinde hemen konuştum.
"Ben seni bir daha kendimden mahrum bırakmam Poyraz asla" deyip ona sarıldığımda hemen beni her zamanki gibi sarmalamıştı.
Dışardan gelen ezan sesi ile birbirimizden ayrıldığım da Allah'a binlerce kez şükür ettim tekrar dan bana Poyraz'ı verdiği için Poyraz bans bakıp konuştu.
"Artık gitmeliyim birtanem sende uyu olur mu yarın da ne kadar beraber olsak bile ayrı gibi davran babana falan olur mu güzelim"dediğinde kafamı salladım ve yanağını öpüp camı işaret edip gitmesi gerektiğini söyledim.
Poyraz geldiği gibi giderken ona el sallayıp yavaşça camı kapatıp kendimi tekrar dan uykuya bıraktım.

Eveeettt bir bölümün sonuna geldik tekrar dan bölüm baya bir geç geldi farkındayım ama bayadır yoktum telefonum falan bozulmuştu ve şehir dışında idim neyseeee sizleri seviyorum görüşmek üzere.

Yorum ve volt atmayı unutmayın.

Bölümü nasıl buldunuz?.

Hoşçakalın ✨🦋.

AMAN MAHALLE DUYMASINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin