Herkese selamlar yeni bir bölüm ile karşınızdayım canlarım.
Bölüm Şarkımız:Esmeray-Unutama Beni.
İyi okumalar.
Dün gece babam ile vakit geçirdiğimiz süre boyunca onu daha da iyi tanımıştım.
Meğer babam beni ne çok seviyor ve özlüyormuş.
Tecavüze uğradığım,şiddet gördüğüm zaman hep kendini suçlamış beni koruyamadığı için ve acı çektiğim için.
Ama ben mutlu idim hemde fazlasıyla babamı bulmuştum daha ne isterdim ki dünyanın en mutlu insanı gibiydim mutlu ve huzurlu idim.
Bugün babamın geri döndüğünü gören mahalleli hep beraber bir şeyler yapalım dediği için hazırlık yapacaktık.Bir yandan anneme yardım ediyordum bir yandan abimle uğraşıyordum babam bize oturma odasından bizlere gülüyordu. Bu beni o kadar mutlu etmişti ki bizlere gülmesi her şeyi bir baba sesi duymak çok güzel geliyor idi.
Telefonuma gelen mesaj ile elimdeki işi bırakıp gelen mesaja baktım."Kahramanın:İşleriniz bitti mi? Hazır mısınız?
Ben:Bitmek üzere hayatım sizin bitti mi?
Kahramanım:Bitti şimdi mahalleye masa sandalyeleri kuracağız abinede haber ver olur mu güzelim?
Ben:Olur aşkım olur.
Kahramanım:Bu kelimeyi yüz yüzeyken de istiyorum haberin olsun :)"
Görüldü atıp çıktığımda anneme dönüp
"Poyrazlar masaları kuruyormuş Özlem teyzenin de işleri bitmiş" dediğimde konuştu
"Tamam sen bunları al Poyraz oğluma yardım et hadi gene iyisin izin veriyorum bir arada olun diye" dediğinde utanıp başımı öne eğip elimde ki tabağı bırakıp abimin yanına gittim önce kapıyı açıp içeri girdiğimde konuştum
"Abi sen niye burdasın aşağı inip yardım etsene Ömer abilere" dediğimde dibime kadar gelip konuştu
"Sen sevgilim yorulmasın demiyorsun da " dediğinde gözlerimi şaşkınca büyültüp konuştum
"Ne alakası var abi ya" dediğimde bana sarılıp
"Bizde bu yollar dan geçtik kızım biliyoruz hem utanma bundan ama belli etmeyin bu kadar babamın haberi yok duysa bile delirir bu konuda çok hassas" dediğinde kafamı sallayıp odadan çıktım ve annemlerin yanına indim babama baktığımda oda bana bakıyordu hemen yanına iki defa vurup gel işareti yapınca yanına gittiğimde beni göğsüne alıp sarıldığında bir yandan da saçlarıma öpücük kondurup saçlarımı okşuyordu. Babama sıkıca sarılıp yanağını öptüğüm de konuştu
"Hadi git bakalım annene yardım et çabucak bitsin milleti bekletmeyelim" dediğinde hemen konuştum
"Tamam baba" diyip mutfağa doğru gittiğimde annem kapıya yaslanmış bize bakıyordu benim geldiğimi gördüğünde beni bir anda çekip sarıldığında konuştu
"Ah yavrum benim ne kadar da mutlu oldunuz öyle evimde yeniden neşe var Allah'ım sana şükürler olsun" diyip saçlarımı okşayıp işine geri dönmüştü.
Annem artık daha da mutlu idi. Sevdiği adam can yoldaşına kavuşmuştu artık. Nasıl mutlu olamazdı ki telefonuma gelen ard arda bildirim ile telefona baktım.~MAHALLENİN GENCOLARI~
Ömer Abi:Hadi artık hanımlar işiniz bitti ise çıkın evden ya yarım saat oldu?!Nihan Abla:Sus bakayım sen gebeyim ben gebe!!!
Ömer Abi:Abla sadece sensin gebe olan diğerleri de mi gebe hasbinallah ya .
Zilan:Ömer abi geldik işte ya ne kadar şey ettin ki
Selen Abla: Aynen ya ne kadar dert ettin geldik işte patlama
Kahramanım:Sedef güzelim ben seni sessizce bekliyorum.
Ben: Biliyorum aşkım.
Melek:Iyy aşk koktu buralar.
Melek'e görüldü atıp gruptan çıktım ve eşyaları da alıp annemler ile mahalleye indik. Biz indiğimizde zaten neredeyse tüm mahalle halkı da aşağı ya inmişti yavaş yavaş sofraları kurup yerlerimize geçtiğimizde herkes bir birbirine yaptıkları şeylerden uzatıyordu.
Babam oturduğu yerde duygulu ve özlem ile mahalleliye bakıyordu annem babamın elini tuttuğunda babam minnetle anneme gülümsedi.Poyraz bana bakıp göz kırptığında ona gülümsediğim sırada abimin Poyraz'ı dürtmesi ve bana da gözleri ile babamı işaret ettiğini gördüğümde ağzıma gizli bir fermuar çektim.
Hep beraber masalara oturup yemek yemeğe başladığımızda tüm mahalleli mutlu idi.Akşam olduğunda semaverler yakılmıştı büyükler de başında oturuyordu bizde mahallenin gençleri olarak parka doğru yürümeye başladık.
Ben kızlar ile beraber yürürken abimler de beraber yürüyordu Poyraz abimle konuşup yanıma gelip elimi tuttuğunda konuştu.
"Hanımlar ben sevgilimi bir kaçırayım" deyip yanlarından uzaklaştığımız da Poyraz'a döndüm
"Napıyorsun öyle ya kızların yanından öyle aldın ayıp oldu şimdi nasıl dalga geçecekler kim bilir?" Dediğimde beni bir apartman girişine çekip ellerini ağzıma koyup konuştu.
"Yavrum bir nefes al ya bir dur. Baş başa kalalım diye aldım yanıma seni" dediğinde hemen konuştum
"Tamam ya demedim bir şey" dediğimde bana doğru yaklaşıp konuştu
"Bana demen bir şey vardı sanki hatırladın mı?" dediğinde anlamazca cevap verdim
"Hayır hatırlamadım ne vardı ki diyeceğim" dediğimde kulağıma doğru yaklaştı ve üfledi içimde ki kelebekler dört nala kalktığında kulağıma doğru konuştu.
"Aşkım diyecektin hatırladın mı şimdi" dediğinde hafif başımı kaldırıp konuştum
"Aşkım zaten diyecektim" dediğimde başını eğmesi ile aramızdaki mesafe azaldı ve konuştu.
"Dünya daki başıma gelen en iyi şeysin şuan seni burda öpebilirim varya kimse de görmez" dediğinde kısa süreliğine dudaklarına bakıp konuştum.
"Öyle bir şey yapamazsın bir kere her an biri görebilir" dediğimde daha da yaklaştı ve dudaklarıma nefesini verdiğinde konuştu.
"Cık. Kimse de görmez merak etme " dediğinde bir gözlerine bir de dudaklarına baktım oda gözlerini dudaklarıma diktiğinde kalbim çıkacak gibi atıyordu beni öldürmeye meyilli gibi çok hızlı idi.
Bir an Poyraz'ın gözlerine baktığımda oda benimkilere baktı usulca gözlerimi izin verircesine kırpıştırdığım da dudaklarını dudaklarıma bastırdığında gözlerimi kapattım ve usulca öpüşüne karşılık verdim.
Benden ayrılıp dudaklarıma uzun bir öpücük kondurup bana sarıldığında kalbim işlevini bitirmişti.
Kafamı göğsüne koyduğum da onun da benden bir farkı yoktu zaten bende kollarımı sırtına çıkartıp sıkıca sarıldığımda saçlarıma öpücük kondurdu ve saçlarımı okşadı. Benden ayrıldığında saçlarımın bir tutamını kulağıma sıkıştırdığında elimi tutup öptü ve geldiğimiz yoldan sessizce eve doğru yürümeye başladık.Abim ile eve geldiğimizde saat epey geç olmuştu annem ve babamda uyuyordu abime iyi geceler deyip sessizce odama geldim ve pijamalarımı giyip kendimi yatağa bıraktım elimi dudaklarıma götürdüğümde aklıma öpüşmemiz geldiğinde sırıtıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Eveetttt bir bölümün sonuna geldik eve bu bölüm hem biraz kısa hem de çabuk geldi neyseee. Sizleri seviyorum.
Yorum ve volt atmayı unutmayın.
Hoşçakalın 🤗💛.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMAN MAHALLE DUYMASIN
Literatura FemininaSedef&Poyraz'ın Aşkını Okumaya Hazır Mısınız O Zaman Buyrun İçeri