Herkese selamlar canlarım yeni bir bölüm ile karşınızdayım.
Bölüm Şarkımız: Dolu Kadehi Ters Tut-Yangın.
İyi okumalar.
Sabah erkenden kalkmış elimi yüzümü yıkamış ve annemlere kahvaltı hazırlamıştım.
Ardına arka bahçeye geçip yeni aldığımız ama bir türlü ekmeye vakit bulamadığımız çiçekleri ektim.Kızlar ile olan gruba girdim.Saat daha erken olduğu için hep beraber arka bahçe de çay içebiliriz diye düşündüm ve gruba yazdım.
|GÜZİDELER|
Ben:Günaydın canlarım.Eğer hepiniz uyandı ve kahvaltınızı yaptıysanız bizim arka bahçeye gelin de çay içelim beraber.Nihan Abla: Olur kuzum geliyorum ben birazdan bir şey lazım mı?
Ben:Yok ablacım bir şey lazım değil.
Selen Abla:Bende gelirim zaten çok sıkıldım evde otur otur.
Zilan:Ben ders çalışıyorum ama gelirim bir aksilik olmazsa okul kapanacak ya az kaldı.
Melek:Ben çıktım bileee.
Nurmelek Abla:Ay bende kurabiye yapmıştım,hemen geliyorum hemen.
Ben: Tamam canlarım bekliyorum.
Deyip sohbetten çıktım ve mutfağa annemin yanına geldim.
"Anne kızlar gelecek birazdan biz arka bahçedeyiz çay içeceğiz haberin olsun olur mu?" Bana bakıp güldü.
"Olur kızım olur hadi sen git de orayı hazırla güzelce." Dediğinde arka bahçeye geçip kilim tarzı bir şey serdim ve üzerine sofra bezi serdim kirlenmesin diye.Çalan telefonum ile telefonu elime aldığım da arayan Poyraz idi hemen açtım.
"Güzelim" ah bu sesi varya her şeye bedel.
"Efendim canım" dediğimde bir iç çekiş sesi geldi ve ardına konuştu.
"Çok özledim seni. Napıyorsun bakalım"dediğinde hafif kıkırdadım.
"Hiç öyle bizim kızlar gelecek beraber çay içeceğiz sen neler yapıyorsun."çok geçmeden cevap verdi.
"Çalışıyorum güzelim her şey bizim için ve geleceğimiz için" dediğinde içimde ki kelebekler hareketlenmeye başlamıştı. Poyraz ile bir gelecek kurmak onunla aynı evde olmak en güzel şeyler den biri olabilir idi. Poyraz'ın seslenmesi ile düşüncelerim den sıyrıldım.
"Sevgilim orda mısın ses ver korkuyorum bak" cevap verdim
"Canım burdayım burda babam geliyor kapatıyorum" deyip direk yüzüne kapattım.
Yalan değil idi babam gelmişti zaten telefonu cebime koydum ve babama döndüm ve sarıldım oda bana sarılıp saçlarıma öpücük kondurup konuştu.
"Kiminle konuşuyordun ?" Dediğinde cevap verdim.
"Bizim kızlar ya Zilan aramış geç gelebilirim diye onunla konuşuyordum." Dediğimde annem camdan bize bakıyordu babam alnıma öpücük kondurup konuştu.
"Anladım kızım ben içerdeyim rahatsız etmeyeyim sizi gelirler kızlar şimdi" deyip içeri girdiğinde derin bir nefes vermiştim.Eve girip bardakları falan alıp bahçeye çıktım ve tekrar ev girip çalan kapıyı açtığımda hepsi beraber gelmiş sadece Zilan yoktu. Melek bana sıkıca sarıldığında elinde ki cips poşetleri ile bahçeye koşarken annem ile babama öpücük atmış annem ise bu haline deli kız deyip gülmüştü.
Nurmelek Abla da bana sarılıp içeri geçti.
Sırayla hepsine sarıldığımda bahçeye çıkmıştık.
Bende demliği alıp bahçeye çıktım.
Çaylarımızı doldurup cipsleri yiyerek dedikodu çoktan başlamıştı.
Nihan Abla bana ve kızlara bakıp konuştu.
"Açelya'ya olanları duydunuz mu?" Dediğinde hepimizi olumsuz anlamda kafamızı salladığında hemen anlatmaya başladı.
"Ya bu Poyraz'ı falan seviyordu ya bunu tutup babasına ve annesine söylemiş bunun annesi de tut çok yakışırsınız hadi konuşalım sizi yapalım demiş" dediğinde kan beynime sıçramış ve ellerimi yumruk yaparak sıkmıştım. Nihan abla bana ve ellerime bakıp devam etti.
"İşte bunun annesi de sen bu Poyraz'ın yanına falan git yakın dur gibisinden şeyler demiş herhalde bugün yanına bile gitmiştir." Dediği an hızla içeri girip odama çıktım ve üzerimi değiştirip abimin odasına daldım abim bana endişe ile bakarken konuştum.
"Beni Poyraz'ın yanına götür çabuk ol" dediğinde hemen evden çıktığımız da abim hızla arabayı çalıştırıp gaza yüklendi ve yola çıktık.
İçim içimi yiyordu ya beraberler ise Poyraz bu konuda gerekli olanı yapardı ama Açelya asla yapmazdı.
Psikiyatri merkezinin önünde ani fren ile durduğumuzda hızla arabadan indiğimde abimden arkadan geliyor idi.
Psikiyatri merkezine girdiğimde danışma daki kıza bakıp konuştum.
"Poyraz içeride mi?" Dediğimde konuştu
"İçeride ama Açel-" dediğinde lafını kesip hemen odaya doğru yürümeye başladım kapının önünde durduğum da Poyraz'ın sesini duydum.
"Anla Açelya seni sevmiyorum uzak dur benden uzak yeter anlamıyor musun?" Dediğini ve Açelya'nın sesini duydum.
"Poyraz ama ben seni seviyorum" dediği an odaya hızla daldım ve Açelya'nın yanına varıp saçına yapışıp konuştum.
"Sen anlamıyorsun galiba yelloz adam sana sevmiyorum diyor" dediğimde bana da laf söylüyor idi.
"Sana nee bee bırak saçımı Poyraz yardım et alsana şu kızı" dediğinde Poyraz'a yan gözle bakıp saçını daha kavrayıp konuştum.
"Sevgilim ile düzgün konuş adam seni sevmiyor işte anlasan sülük müsün ya yüzsüz "deyip kafasını kaldırıp ne çok hızlı ne de çok yavaş masaya çarptım.
Poyraz bana dehşetle baktığında abim de oradan bizi izliyordu Açelya kendine geldiğinde benim saçım adım attığın da elini tutup ters çevirdim.
Abim yaslandığı yerden.
"İşte benim kardeşim be" dediğinde Açelya'yı bırakıp Poyraz'ın elini tutup terasa doğru peşimden sürükledim kimse yoktu zaten.
Derin bir nefes alıp ellerimi saçlarıma daldırıp konuştum.
"Kıza bak ya odaya gelmesem sana yapışacaktı yüzsüz uslanmaz" deyip devam ettim.
"Ya sen sen niye bu kadar yakışıklısın ya çirkin olsana sen ne bu yakışıklılık" deyip saçını bozduğum da pek bir şey değişmemişti aksine daha da yakışıklı olmuştu.
Omuzlarımı düşürüp
"Of daha da yakışıklı oldun" dediğimde belimden tutup kendine çektiğinde kollarımı omuzlarına çıkardım ve gözlerine baktığımda da oda derinlemesine gözlerime bakıyordu. Bakışlarımı dudaklarına çevirdiğimde yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma bu kez ben kattım ve dudaklarını öpmeye başladım.
Beni daha da kendine çektiğinde kollarımı sıkılaştırıp omuzlarına daha da sarıldım.
Nefes nefese ayrıldığımız da Poyraz bana şaşkınlıkla bakıp konuştu
"Beni öptün. "Dediğimde kafamı salladım saçımın bir tutamını kulağıma sıkıştırdığında konuştu.
"Biz artık aileye söylesek mi ya ben böyle yasaklardan çok sıkıldım" dediğinde elini tutup konuştum.
"Bakalım biraz daha geçsin söyleyelim" dediğimde bana sıkıca sarıldığında bende sarıldım ve kafamı boynuna sürttüp o kokusunu içime çektim.Psikiyatri merkezinden ayrılıp abim ile gezmeye başladığımız da güzel bir yerde yemek yemeğe başladık.
Baya alışveriş yapmış ve çok yorulmuştuk.
Tatlımızı da yiyip ardına hesabı ödeyip eve doğru yol aldık.
Eve vardığımızda kapıyı çaldığımız da annem korku ile kapıyı açtığında nr olduğunu anlamaya çalışıyorduk.
İçeri geçtiğimiz de babam bana bakarak konuştu.
"Ayrılacaksın Poyraz'dan" dediğinde hem benim hem de abimin ağzından"ne" nidası döküldüğün de babam konuştu.
"Ayrılacaksın ondan Sedef bitecek o ilişki" dediğinde daha da şaşırıyordum.
Gözlerimin dolmasını es geçip konuşmaya çalıştığım da ağzımı dahi açamıyordum sanki dilim lal olmuştu.
Söyleyecek cümlelerim düğüm düğüm olmuştu ve çıkamıyordu dilimden.
Sevdiğim adamdan ayrılmak mı ne demek idi sevdiğinden ayrıl bu kadar kolay mıydı ayrıl demek ya Poyraz onun haberi var mıydı ne olacaktı ben onsuz ne yapacaktım.Eveeetttt bir bölümün sonuna geldik.
Bölümü nasıl buldunuz?
Yorum ve volt atmayı unutmayın.
Hoşçakalın ✨💜.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMAN MAHALLE DUYMASIN
Chick-LitSedef&Poyraz'ın Aşkını Okumaya Hazır Mısınız O Zaman Buyrun İçeri