Byun Baekhyun

429 66 19
                                    

Uyandığımda yanı başımda Chanyeol vardı. İlk tanıştığımız zamandaki gibi, şimdi de o beni bekliyordu. Titreyen bacaklarına bakarsa benim için endişelenmişti. Onu böyle görmek, daha doğrusu onu görmek kalbimi acıtmıştı.

-Chanyeol...

-Baek, uyandın mı? İyi misin? Bir yerin ağrıyor mu? Tanrım buradan çıkar çıkmaz seni bizzat ben pataklayacağım. Nasıl kavgaya karışabilirsin aklım almıyor.

Endişeliydi. Hem kızgın, bir o kadar da endişeli. Bilseydi bu yumruğu onun için yediğimi bir yumruk da o atardı.

-Annemler nerede? Geldiler mi?

-Hastanede çıkışın için imzalamaları gereken evraklar varmış. Onlar için gittiler.

-Sen niçin geldin? Ders çalışıyor olman gerekmiyor mu?

-Sikeyim dersi Baekhyun. Senden önemli mi? Birinden dayak yediğini hala kendime yediremezken bana dersten bahsetme. O çocuğu bulduğum gibi mezarını kazacağım.

Tamam hoşuma gitmedi değil, ama çocuğun bir suçu yoktu. Durduk yere ona bulaşan bendim. Ama ortaya çıkmaması için bir şey de diyemedim.

-Boşver Chanyeol. Ayrıca beni kimseye savunma ihtiyacı duyma. Git dersini çalış. Şimdi ailem geldiğinde gitsen iyi olur çünkü onlarla konuşmam gereken özel bir mesele var.

Şimdi kovuyordum belki onu ama daha sonra her gün beraber olacaktık. Bunun için dayanmalıydım. Yüz halinden bana bozulduğu belliydi.

-Pekala, özel mesele. Dikkat et kendine.

Hiç de samimi olmayan bir şekilde omzuma vurdu ve hafif bir gülümseme gösterip dışarı çıktı. Onunla sonra konuşacaktım tabikide.

Biraz sonra annem ve babam girdi. İkizler evde yalnız bekliyorlardı ve sağı solu belli olmazdı onların. Bu yüzden babam bir an önce çıkıp eve gitmemizi sağlamaya çalışıyordu. Şimdi açacağım konunun gerçekçi olması için biraz acıtasyona ihtiyacım vardı.
Suratımı astım ve konuya girdim:

-Ben okulumu değiştirmek istiyorum.

İkisinin de gözleri bir anda açılmıştı. Yıllar önce sırf bu okula girebilmek için gecemi gündüzüme katıp çalıştığımı bir onlar biliyordu. Gerçekten de seviyordum okulumu, ama gideceğim diğer okul da en az benimki kadar başarılar ile doluydu.

Kararımı vermiştim. Chanyeol'un lisesine gidecektim.

İlk soru annemden gelmişti.

-Baekhyun bu okulu ne kadar sevdiğini ben de baban da biliyoruz. Neden şimdi bir anda okulunu değiştirmek istiyorsun?

-Çünkü konu belli anne. Bu okulda kimse ile anlaşamıyorum ve ne kadar size söylemesem de kavgalar yaşıyorum. Artık derslerime yansımaya başladı bu durum.

Diyemezdim ki Chanyeol yüzünden düşmüştü derslerim.

-Gerçekten canımı sıkıyor. Şehrin kuzeyinde çok güzel bir lise buldum. Tam da istediğim gibi, öğrencilerine ve güvenli bir ortam olmasına önem veren disiplinli bir okul. Benim okulum kadar da başarılı. Bu okulda daha fazla okumak istemiyorum.

Sanırım onları ikna etmiştim. Aileme gerçekten bağlıydım çünkü her kararımı destekler ve nerede olursam, nasıl olursam, neye karar verirsem her şekilde desteklerini esirgemezlerdi. Lise degiştirmek gibi zor bir kararı verebiliyorsam, sonucunda ailemin destekleyeceğini de bildiğim içindi.

Bana düşüneceklerini söylemelerinden iki gün sonra çoktan okula kaydım yapılmıştı.

Chanyeol'un henüz haberi bile yoktu. Son hastane görüşmemizden sonra bana darılmıştı ve aramamıştı. Açıkçası ben de iki günde okul değiştirmeye çalıştığım için vakit bulamamıştım aramak için. Ama hepsi sona erecekti bugün.

Okul bana uzaktı. Liseye ilk geçtiğimde bu okulu seçmememin en büyük sebebi uzak olmasıydı. Şimdi bu mesafenin sonunda Chanyeol olduğunu düşününce hiç de zorlu gelmiyordu. Hatta mümkünse kanat takıp uçabilirdim belki de.
Ama gidip metroya kartımı bastım.

Yarım saatlik yol sonrası sonunda okulum karşımdaydı. Okulumuz... Burada Chanyeol ile aylar geçirecektim. Düşünmesi bile fena güzeldi. En heyecanlısı ise Chanyeol'un vereceği tepki olacaktı.

Hazırdım.

Müdürün odasına girdim ve kendimi tanıttım tekrardan. Sınıf öğretmenini yanına çağırıp beni sınıfımda götürmesini istedi.

Evet, Chanyeol ile aynı sınıftaydım tabikide.

Derse girmişti herkes ve öğretmenlerini bekliyordu. Ben de öğretmenimle yeni sınıfıma gidiyordum.

Okulu inceleyince gerçekten büyüleyici olduğunu farkettim. Bahçesinden koridorlarına girdiğimden beri her güzel detay dikkatimi çekiyordu.

Sonunda sınıfın kapısı önümdeydi. Öğretmen önceden içeri girdi ve tanıttığında gelmemi istedi.

-Günaydın çocuklar. Derse geçmeden önce sınıfınıza yeni bir öğrenci geldi. Hepinizin onunla tanışmasını ve iyi anlaşmasını istiyorum.
Byun Baekhyun, gelebilirsin.

İçeri girdiğimde Chanyeol'un arkala sıralarda masaya koyduğu başının kaldırıp anlık bana baktığını gördüm. İsmimi duyunca gözleri parlamıştı. Ve sonra göz göze gelmiştik, sıcak bir şekilde gülümsedim ve onun gözlerine bakarak kendimi tanıttım:

-Merhaba herkese, ben Byun Baekhyun. Memnun oldum.

~
(Hello hacılar gacilar bacılar 🙋 Bölümü yazarken arkada Mehter Marşı falan çalıyordu tutamadım kendimi✊ Team Byun Baekhyun Power diyorum, Ramazanınız bol tatlılı iftarlarla geçsin diliyorum✊
Yorumlarda buluşalım<3)

Forever Love Chanbaek [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin