Chanyeol'a taşınalı bir hafta olmuştu. Her gün akşama kadar onu beklemek eziyet gibi geliyordu. Ama nihayet iznim bitmiş, işe dönüyordum. Her gün onunla beraber işe gidip gelme düşüncesi her yanımı heyecanla sarmıştı. Eskiden de bazı sabahlar buluşur beraber giderdik, fakat şimdi aynı yatakta uyanıp, aynı masada kahvaltı yaptıktan sonra gidecektik işe. Tabiki de her sabah erkenden kalkıp sevgilim için güzel kahvaltılar hazırlayacaktım. Dönüşte yine aynı eve gelecek, aynı masada akşam yemeği yiyecek, aynı yastığa koyacaktık başımızı.
Günü mü aydıran da, gecemi iyi yapan da Chanyeol olacaktı...
Hayalimdeki her şey teker teker gerçekleşiyordu. Belki de çok beklememizin sonucuydu bu kadar büyüleyici olması. Şimdi ise bekleyiş sona ermiş, mutlu bir hayat başlamıştı ikimiz için...
~
Bugün erken kalkmış, beraber işe gideceğimiz ilk günün şerefine güzel bir kahvaltı hazırlamayı planlamıştım. Dün yatakta:) yorulan koca bebeğin bugün uyanabileceğinden bile şüpheliydim. Bu nedenle rahatça kalkabildim. Aksi takdirde koca bebek:) uyanırsa işe gidebilecek halimizin:) kalabileceğini düşünmüyordum.
Yumuşak saçlarının arasına hafif bir öpücük bırakıp duş almak için banyoya gittim. Banyoya her girdiğimde gözüm dev küvete kayar, Chanyeol'la kendimi orada hayal etmekten alıkoyamazdım.Yakında... İstediğimiz ne varsa hepsini yakında yapacaktık, buna inanıyorum.
Banyodan çıktıktan sonra Chanyeol'un dolaptaki bol bir tişörtünü giydim üstüme. Altımda sadece boxer varken aynaya baktığımda ben bile eriyordum görünüşüme. Sanırım artık korkmuyordum olacaklardan:)
Daha sonra mutfağa geçip yeteneğimi konuşturdum. Pratik, bir o kadar da lezzetli elimle sevgilime mükemmel bir masa hazırladığımı düşünüyordum. Dışarıdan bakılınca sade bir kahvaltı gibi gözükse de özel tariflerle hazırlamıştım her şeyi. Önce kendime, sonra da sevgilimin damak tadına güveniyordum.
Zaten benim elimden çıkan bir şeyi sevmeme gibi bir şansı yoktu:)
İşlerimi bitirmiş, ellerimi kurularken Chanyeol habersizce arkamdan gelmiş, iki elini birden belime sarmıştı.
-Chanyeol! Korkuttun beni..
-Sana da günaydın s-sevgilim... Yalnız müthiş görünüyorsun..
Konuşurken gözlerini vücuduma odaklamış, her an saldırabilir pozisyondaydı. Tamamen sinsilik yapıp bunları düşünerek giymiştim üstümü. Fakat geç kalmamak için akşama bırakacaktım sanırım bu işi.
-Bana değil, masaya mı baksan acaba Chanyeol:)
-Teşekkürler, şuan manzaram gayet iyi...
Kafasını açıkta kalan boynuma gömüyordu ki durumu farkettim ve gülerek başını masaya çevirdim.
-Ama Baek-
Tanrım... Bunları sen mi yaptın inanamıyorum!Az önce boynuma odaklanan koca bebek şimdi masaya oturup yemeğe odaklanmıştı. Üzülsem mi sevinsem mi bilemedim. Yanına eğilip omzuna minik bir öpücük bıraktım.
-Hani manzara falan diyordun noldu şimdi:)
Gülerek arkamı dönüyordum ki birden kalkıp beni yakaladı. Sesimi çıkarmama bile izin vermeden kucağına alıp yatağa götürdü. Deli çocuk... İşe geç kalacaktık.
-Chanyeol bırak beni, işe geç kalacağız!
-Dur bekle, daha manzarayı göstereceğim sana:)
***-Evet efendim, biliyorum 4 saat geçti ama trafik inanılmaz yoğun. Kesinlikle gelince buranın haberini yapmalıyız. Tekrar üzgünüm, hızlıca gelmeye çalışacağız. Üzgünüm efendim, çok üzgünüm.
Telefon yüzüme kapandığında, yatakta kucağında olduğum adamın alkışlarının ardı kesilmiyordu.
~(Hello hacılar gacilar bacılar 🙋 Çok kısa ama tatlı bir bölümle geldim:) Yavaş yavaş sona gelmeye başlıyoruz. Üzülerek söylüyorum 15. Bölüm final bölümü olacak... Çokça sevgi gösterin! Yorumlarda buluşalım<3)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Love Chanbaek [TAMAMLANDI]
Fanfiction~by ekmek reis~ İki Muhabir... 9 yıllık bir aşk. *** #1 in baekyeol (200430) #10 in chanbaek (211212)