"Will you marry me?"(Final/M)

605 62 95
                                    

Chanyeol'un beni sarsmaları ile uyanmaya çalışıyordum. Uyku o kadar tatlıydı ki yataktan hiç kalkasım yoktu.

-Tanrım Baek geç kaldık saat 2!!

Sesini duyar duymaz kalkıp saate baktım. Döndüğümde iyi bir dayağı hakediyordu.

-Ş-şaka yaptım canım, kalk diye.

Saat sabah 8'di.

-Bu kadar erken uyandırmana sebep olacak şey ne merak ediyorum Chanyeol.

-Vapura binmeden önce dışarıda biraz gezer, kahvaltı yaparız diye düşünmüştüm sevgilim. Belki Kore'ye biraz hasret kalabilirsin.

-Hasret kalmak mı? Ne kadar süreliğine gidiyoruz Chanyeol? Beni heyecanlandırıyorsun.

-Hazırsan söyleyim, tam 1 ay izin aldım. Zor oldu evet ama, başardım.

1 ay mı? Bu kadar uzun süre tatil yapacağımı düşününce büyük bir mutlulukla Chanyeol'un kucağına atladım. Onu devirmiş, ikimiz de gülüşüyorduk.

-Teşekkür ederim sevgilim, iyi ki varsın. F-fakat bavullar? O kadar süre için kim hazırlayacak? Hemen kalkmamız lazım.

Üstünden kalkıp odaya adımımı attığımda zaten hazırlanmış iki dev bavulla karşılaştım.

-Merak etme, hepsini hazırladım. Sen bana güven.

Sevgilimin bu kadar düşünceli olması gözlerimi doldurmuştu.

-H-hey ağlıyor musun sen? Gel buraya güzelim.

Ağladığımı görünce kalkıp kollarına almış, saçlarımı okşarken hafif öpücükler bırakıyordu.

-Neden ağlıyorsun ama, yanlış bir şey mi yaptım?

-Hayır, sadece seni haketmek için ne yaptım gerçekten?

-Ah sevgilim.. Senin varlığın bile şımartılmaya değer bunu bilmiyor musun? Ama illa öğrenmek istersen, 9 yıl boyunca aşkından vazgeçmemiş birisi için kanımın son damlasına kadar hizmet etmeye hazırım.

Son dedikleri kalbimi çekip çıkartmış gibiydi. Açıkta kalan göğsüne bir öpücük kondurdum. Karşılık olarak yanaklarımı sıcak ellerinin arasına almış, eğilip başımı uzun bir süre öpmüştü.

-Chanyeol, seni gerçekten çok seviyorum sevgilim...

-Ben de seni seviyorum güzelim..

Beraber sarılmış hayatın tadını çıkarıyorken aklıma bir fikir geldi.. Uçuk kaçık bir fikirdi. Fakat böyle bir sevgiliye sahipken geç bile kalmıştım.

Chanyeol'a evlenme teklifi edecektim.

Hazır Japonya'dayken Sehun'dan yardım alır, güzel bir şekilde bir sürpriz düzenlerdim. Ama önce almam gereken bir çift yüzük vardı. 2 dakika gibi bir sürede devasa planımı kafamda kurup yüzük almak için hızlanmam gerektiğini fark ettim.

-Chanyeol hadi hazırlanalım istersen, geç kalacağız yoksa.

Dediğime ayak uydurmuş, beraber gidip duş almıştık. Acelemiz olduğu için hemen giyindik. Her yeri kilitledik ve Sehun burada yokken onun için beğendiğimiz her şeyi de götürmek üzere yanımıza aldık.
Sehun'u senelerdir görmüyorduk. Her hafta mutlaka görüntülü konuşur, kendimizden haberler verirdik. Bazı günler iki tarafın da işleri yoğun olur, telefonda dahi konuşamazdık. İlişkimizden ilk bahsettiğim gün Sehun mutluluktan ağlamıştı neredeyse. O kadar zaman ikimizin beraberliği en çok istediği şeyken şimdi gerçekleşmişti. O gün sevinçten ilk uçağa atlayıp gelmek istediğini bile söylemişti...

Forever Love Chanbaek [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin