(Chanyeol'un Ağzından)
Sehun'un dediklerinden sonra kendime gelemiyordum. Sarhoş olduğu için ilk başta dalga geçtiğini düşünüp çok sinirlenmiştim. Böyle bir şeyin şakası bile beni öldürmek için yeterliydi. Fakat dediklerinde ciddi olduğunu farkettim...Baekhyun onca zamandır beni seviyor muydu?
Yıllarca sırf beni sevmiyor diye boşuna mı acı çekmiştim?
Yaptığım arkadaşlık rolleri, her şey boşuna mıydı? Sırf onu unutmaya çalışmak için ayrı kaldığım günlerin telafisini lisesini değiştirerek mi yapmaya çalışmıştı?
Aptalsın Chanyeol. Gerçekten aptalsın. Belki de senin yüzünden o da acı çekmişti.Peki neden o zaman ilk benimle tanıştığı gün ambulansta benden nefret edercesine konuşmuştu? Demekki sevmiyordu.
Ona arkadaşım demeseydim, aylarca sadece uzaktan izleyerek aşık olduğum çocuğu temelli kaybedecektim belki de...Ne kadar onun haberi olmasa da...
Ona onu sevdiğimi söyleseydim, yıllarca dostluk adı altında sağlamlaştırdığı ilişkimize, ona ihanet etmiş olurdum. Belki de temelli kaybedecektim.
Fakat şimdi de canını acıtmamış mıydım? Ah Baek... Neden bana söylemedin lanet olsun..Kendimi gerçekten suçlu hissediyordum. Hem suçlu, bir o kadar da aşık... Kalbim gerçekten kaldırmıyordu daha fazla. Her gün her zerresine aşık olduğum adamın gözlerine bakarak dostmuş gibi davranmak yıpratmıştı beni. Ama her şeye rağmen, onun için mutlu olmaya çalışmıştım. Yanımda tutmaya devam etmiştim.
Bu duyduklarımı günlerce atlatamadım. O günler de evde kalıp kendimi toparlamak istedim. Kanaldan arayan tonlarca insanlar, üstlerim oldu ama ben tek bir arama bekledim:
Aşık olduğum adamdan...
Belki de onu terk ettiğimi düşünüp beni rahatsız etmek istemiyordu. Belki de benden bekliyordu ilk adımı..
Belki de üstüme düşeni yapma sırası gelmişti...
Ona açılmaydım.
~
2 gün sonra çalıştığımız kanalın 10. Yıl kutlaması olacaktı. Müdürümüz kutlama esnasında 4 stajyerin resmi olarak muhabir olmaya hak kazandığını da açıklayacaktı herkese.Bunlardan üçü bizdik: Sehun, Baek ve ben.
Kutlamada onunla konuşmayı düşünüyordum. Bu yüzden kendimi özenle hazırladım. Kutlamadan sonra beraber gitmek için güzel bir restorana rezervasyon yaptırdım. Ve aynı onun bana yaptığı gibi, tatlı bir ayıcık aldım :) Yaşatamadığım her özel anıyı tek tek telafi etmek istiyordum.
Giydim takım elbisemi, taktım yüzüme de gülüşümü..Baekhyun'a gidiyordum.
~
(Hello hacılar gacilar bacılar 🙋 Çok kısa ve kısa ama kisa çünkü kisa bir bölüm oldu ama özür dilerim derslerim var ve yazacak vakit bulamadim. Yani bölümü okuduğunuzda bu neydi simdi diye bir şey geçebilir aklinizdan cok umutlanmayin sizi seviyorum muah💆🏻
Yorumlarda buluşalım<3)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever Love Chanbaek [TAMAMLANDI]
Fanfiction~by ekmek reis~ İki Muhabir... 9 yıllık bir aşk. *** #1 in baekyeol (200430) #10 in chanbaek (211212)