1. Bölüm

258 28 67
                                    

Yoongi sokaklarda anlamsızca dolaşıyordu. Kanla dolu yaşamından nefret ederek. Yaşamayı kendine hak görmüyordu. Ölmeliydi. Neden hâlâ hayattaydı? Tek nedeni hâlâ enerjisinin tükenmemesiydi. Enerjisi tükenene kadar o ölümsüzdü. Ne zamandır yirmi yedi yaşındaydı bilmiyordu.

Aşık olduğu kaç kişinin canını almıştı? Sayısını hatırlamıyordu.

Enerjisinin son kırıntılarını sokaklarda harcayıp ölmek istiyordu. Tek dileği burdu. Bir kişiyi daha öldürmek istemiyordu.

Gözlerinin karardığını hissetti. Dengesini kaybedip yere kapaklandı. Gözleri oracıkta kapandı. Başından akan kanlar kaldırımı ıslatıyordu.

...

Hoseok hastaneden çıkmış evine gidiyordu. Fazlasıyla yorgundu. Bu gün fazladan mesaiye kalmıştı.

Evine bir kaç bina kala yerde yatan adamı gördü. İlk önce içip sızan bir adam zannetti ama telefonunun flaşını açtığında yerdeki kanları fark etti. Daha sonra bu kanların adamın kafasından geldiğini anlayınca onu telaşla evine taşıdı.

Adamı koltuğa yatırdı ve başındaki yarayı temizledi. Ardından zaten çok derin olmayan yarayı iki dikiş ile kapattı ve üzerini bir sargı bezi ile kapattı.

⚡138 kelime⚡

Üçüncü kısa bölümlü kurguma hoş geldiniz.

Kaç bölüm olur bilmiyorum ama kısa tutacağım.

İlk bölümü beğendiniz mi?

Sonraki bölümde görüşürüz!

Depend On You  [Sope] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin