17. Bölüm

47 10 32
                                    

Bir ay geçmişti taşınmasının üzerinden genç adamın ya da genç görünen adamın. Diğerinin onu bulmaması için doğduğu ve dönmeye en çok korktuğu şehre gitmişti.

Daegu...

Şirketle zaten Tzuyu ilgileniyordu bu yüzden endişelenmesi gereken bir şey yoktu. Tek korkusu bir şekilde Hoseok'un buraya gelmesiydi.

Gitmeden önce Taehyung'u sıkı sıkı tembih etmişti ama bir kere evinin yerini söyleyen bir adama ne kadar güvenebilirdi. Yine de güvenmeyi seçmişti Yoongi, belki de onun kendini bulmasını istediği için söylemişti ona gideceğini.

Derin bir nefes aldı ve bu düşünceleri aklından def etmeye çalıştı. Sadece ilk aşkına benziyordu başka bir özelliği yoktu, değil mi?

İkisi aynı ruhu paylaşıyor olamazlardı! Evet evet kesinlikle bu olamazdı! Ama ya öyleyse?

Küçük evdeki, büyük yatağa kendini bıraktı ve bacaklarını olabildiğince kendine çekti. Bu eve yerleştikten sonra yaptığı tek şey yeni yatağında oturmaktı. Başka şeyler düşünemeyen aklı yine onunla doluydu.

İçine bir kırgınlık düştü aniden, yapayalnız hissetti kendini. Koşa koşa ona gitmek istiyordu, uzun yıllardır bu bedende atan kalbi. Bu duygu diğerleri gibi bir şeye benzemiyordu. Canını yakıyordu, adeta biri kalbini eline alıp sıkıyor gibiydi.

Hoseok'un da ondan bir farkı yoktu. İşten geldiği gibi kendini duşa atmış ve anlık gelişen duygu patlamasıyla duşun zeminine oturup ağlamaya başlamıştı.

Yoongi'nin kalbi sızladı o an.

İkisinin de kalbi acıdı o akşam. İkisinin de yokluğu diğerine acı veriyordu. Ama ikisi de biliyordu, bu ayrılık ikisine de ölümü getirecekti.

229 kelime

Merhaba!

20. Bölümde bitirme kararı aldım bu kurguyu da.

Birden yazdım ve 20. Bölümde bitecek. Son bölümün sonunu yazıyorum.

Neyse sonraki bölümde görüşmek üzere 👋🍭💜

Depend On You  [Sope] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin