13. Bölüm

50 9 31
                                    

Yoongi şaşkınlıkla ayağını tutan elin sahibine bakıyordu.

"Geldiğin yere geri dön!" Yoongi bağırdı ama adam onu umursamadı.

"Dönmeyeceğim! Bir haftadır tam bir haftadır bizimkilerin söylediklerini düşünüyorum! Ama hiç açıklaması yok gibi geliyor!"

"Neresini anlamadın? Ben bir katilim ve arkadaşların seni benden korumaya çalıyor."

Kararlı gözlerle Yoongi'ye baktı. "Senin katil olmadığını ikimiz de gayet iyi biliyoruz Min Yoongi. Bana gerçeği anlatmadan hiçbir yere gitmiyorum."

Yoongi umursamazca genç adama baktı.

"Tamam içeri gel. Ama en fazla bir saat kalabilirsin. Sorularını sor ve git. Zaten çok zamanım kalmadı."

Genç heyecanla ayağa kalktı ve Yoongi'ye baktı.

"Hadi girelim o zaman. Ama bir saat çok az değil mi?"

"Fazla bile." Dedi Yoongi içeri girerken.

"Ben Jung Hoseok bu arada. Belki hatırlamaz-"

"Hatırlıyordum." Yoongi ayakkabılarını çıkarırken konuştu. "Terlikler şu dolapta." Sonra da hemen kapının önündeki terlikleri giyip içeri girdi.

Hoseok hızlıca ayakkabılarını, terliklerle değiştirdi ve Yoongi'nin ardından içeri girdi. İkisi de bir koltuğa oturduğunda Hoseok konuşmaya başladı.

"İlk önce Chaeyoung olayı nedir? Bunu bir tek ben bilmiyormuşum gibi geliyor."

Yoongi'nin gözleri yine buhulandı. "O benim sevgilimdi. Yaklaşık on yıl önce onu kaybettik. Bir arkadaşı dışında hepsi beni suçluyor."

"Peki neden? Sen ne yapmış olabilirsin ki?" Dedi Hoseok ilk baştakinden daha kısık bir sesle.

"Üzerimde çok güçlü bir lanet var. Bana aşık olan insanların enerjisini çekiyorum gibi bir şey. Bunun inanması çok zor bir şey olduğunu biliyorum ama bu gerçek. Bir sonraki kişi sensin Hoseok. Bu yüzden benden uzak durmalısın."

Hoseok anlamamış gibi Yoongi'nin yüzüne bakıyordu.

"Nasıl? Buna inanmamı mı bekliyorsun?"

"İnan yada inanma gerçek bu. Soruların bittiyse gidebilirsin. Burada kalarak sadece bu berbat dünyada daha fazla hayatta kalmamı sağlıyorsun." Birden içine az öncekinin iki katı enerji akmaya başladı. Yoongi korkarak Hoseok'a baktı. "Hay hey. Neler oluyor ne yapıyorsun!"

"Sen osun." Dedi Hoseok ağlamak üzereyken. "Osun. Her gün evimin önünden geçen o adam." Hoseok o anda tamamen emin oldu o olduğuna. Yüzü hafızasında belli belirsizdi. O gece onun o olduğunu düşünmüştü ve şimdi de bunu kendince doğrulamıştı.

"Sen neyden bahsediyorsun? Hoseok kendine gel!" Yoongi Hoseok'a yaklaştı ve kollarından tutup onu sarstı.

"Sanırım ben sana on yıldır aşığım."

Yoongi'nin gözleri büyüdü. O çoktan ona aşık mıydı?

"Olamaz." Diye mırıldandı Yoongi. "Öleceksin." Diye ekledi ardından.

"Tüm taşlar yerinde rüyamda gördüğüm o kral bile sana benziyor." Hoseok transa girmiş gibi konuşuyordu. Sanki Yoongi'yi duymuyordu.

"Hoseok beni duyuyor musun? Buradan gitmezsen öleceksin!" Vücuduna giren enerjinin hızı giderek artarken Yoongi daha da korkuyordu. "Hoseok! Gitmelisin!"

Hoseok sonunda Yoongi'ye baktı. Birkaç saniye öylece durdular ama sonra Hoseok, önünde diz çökmüş olan Yoongi'nin dudaklarını dudaklarına bastırdı. Yoongi şaşkınlıktan öylece kalakaldı ve öpücüğün sonuna kadar karşılık veremedi. Hoseok hayal kırıklığıyla geri çekildi ve Yoongi'nin yüzüne baktı. Yoongi'yse şaşkınca parmaklarını dudaklarına götürdü.

"Hoseok..."dedi ne diyeceğini bilemezken. Ardından hızla ayağa kalktı ve telefonunu alıp mutfağa gitti. Telefonundan Taehyung'u aradı hemen. Birkaç kere çaldıktan sonra açıldı.

"Alo?"

"Taehyung! Evimin yerini sen mi söyledin Hoseok'a!"

Taehyung'un iç çektiğini duydu çok geçmeden. "Çok ısrar etti hyung hayır diyemedim."

"Şu an vücuduma dolan enerjinin haddi hesabı yok Taehyung! Gelip onu al yoksa burada ölecek!"

Taehyung birden telofonu kapattı. Yoongi de telefonu kulağından çekip kendini tezgaha yasladı. Bu doğru olamazdı.

Rüyasında ki karal...

Yoongi kendini tezgahtan çekti ve salona geri dödü.

"Hoseok, rüyanda nasıl bir kral gördün?"

526 kelime~~~

Evet bölüm yazmakta biraz güçlük çekiyorum.

Her neyse umarım bölümü sevmişsinizdir.

Birazdan bir bölüm daha atacağım çünkü eksik günüm var onu tamamlayacağım.

Neyse sonraki bölümde görüşmek üzere 👋💜🍭

Depend On You  [Sope] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin