10 yıl önce
Chaeyoung lisenin ilk günü için lise binasına doğru ilerliyordu. Heyecandan kalbi kıpır kıpırdı. Yeni arkadaşlar tanıyacaktı ve belki de bir erkek arkadaş. Bilerek orta okuldaki kimsenin gitmediği bir liseye kayıt olmuştu.
Derin bir nefes aldı ve okul binasına girdi. Sınıfını öğrendi ve sınıfına gitti.
Sınıfına girer girmez bir kız onu izlemeye başlamıştı. Chaeyoung utanarak boş bir sıra aradı. Bir kaç saniye sonra uzun boylu bir kızın yanının boş olduğunu fark etti ve yanına gitti.
"Oturabilir miyim?"
Kız okuduğu kitaptan kafasını kaldırdı ve Chaeyoung'a baktı.
Ona gülümsedi ve "Evet." dedi. Çantasını kenara çekti ve Chaeyoung'a yer açtı.
Chaeyoung teşekkür etti ve kızın yanına oturdu. Kız okuduğu kitabı kapattı.
"Merhaba ben Chou Tzuyu. Tayvanlıyım. Burada bir şirkette stajyerim." Dedi Tzuyu bozuk korecesiyle.
"Ben Son Chaeyoung. Ama sen Chae diyebilirsin."
"Koreceyi çok iyi konuşamıyorum bana yardımcı olursan sevinirim."
"Tamam sana yardım ederim."
İkisi birbirine gülümseyerek bakarken, Chaeyoung üzerinde soğuk bakışlar hissetti. Bakışlarını Tzuyu'den ayırdı ve sınıfta gezdirdi.
O kız yine bana bakıyor!
Chaeyoung bakışlarını hemen kaçırdı ve Tzuyu'ye döndü.
"Tzuyu-ah o kim?"
Chaeyoung başı ile ona bakan kızı işaret etti.
"Bilmiyorum. Burada hiç kimseyi tanımıyorum ve biraz utangaç sayılırım. Sen gelmeseydin senin yanina gelemezdim herhalde."
Chaeyoung başı ile onayladı ve "bu normal sonucta yeni bir ülkedesin." Diye bir açıklama yaptı.
Günün geri kalanında da kız onu izlemeye devam etti. Chaeyoung ona her baktığında gözlerini kaçırıyordu.
Uzun boylu bir çocuk, Chaeyoung'u izleyen kızın yanına yaklaştı ve "Hey aşık mısın?" Dedi kulağına doğru.
Kız şaşkınlıkla bakışını yanındaki çocuğa çevirirdi.
"Ne!?"
"Sanırım aşıksın. Bu gün sürekli onu izledin." Çocuk yanındaki boş sandalyeye oturdu ve kıza döndü.
"Bunu nasıl fark ettin?"
"Hımm," dedi çocuk düşünür gibi yaparak. "Sanırım biraz fazla dikkatliyim."
"Aslında haklısın, sanırım..." Kız kızararak önüne döndü.
"Bunda utanılacak bir şey yok. Ben de erkeklerden hoşlanıyorum. Ben Jung Hoseok, sen?"
Kız kafasını kaldırdı ve "Ben de miyoi Mina. Tanıştığımıza sevindim." Dedi ve elini uzattı.
Hoseok uzatılan eli sıktı ve güneşi kıskandıran gülümsemesini, Mina'yı cesaretlendirmek için bıraktı...
⚡324 kelime ⚡
İlk başları boş sonlara doğru düzelen bir bölüm oldu hsgdjshs
Bölüm nasıldı?
Merak etmeyin daha çok Sope içeren bölümler gelecek.
Nasılsınız bu arada?
Offf çok güzel bir sahne yazdım ama ne zaman gelir bilmiyorum. Sırf sope.
Bilgisayarda duruyor ama nereye eklerim bilmiyorum.
Neyse sonraki bölümde görüşmek üzere 👋👋👋
Sizi seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Depend On You [Sope] ✓
أدب الهواةDikkat! Kalbi dayanmayacaklar okumasın. Mini hikaye (Bölümler kısa) Yoongi insanların enerjileini çekerek yaşayan bir canlıdır. Fakat herkesin değil sadece ruh eşinin enerjisini alabilir. Enerji olmadan yaşayamaz fakat böyle sevdiği insanları öldürm...