16. Bölüm

56 11 11
                                    

Son bir ay öylesine yavaş geçmişti ki Hoseok için. Taehyung'la olan son konuşmasının üzerinden bu yana bir daha konuşmamışlardı.

Derin bir nefes aldı ve yattığı yatakta doğruldu. Gözleri odasında dolaştı. Her zamanki gibiydi, beyaz kitaplıklar'ı yine kitaplarla doluydu, çalışma masasının üzeri darma dağınıktı, gardrobunun bir kapağı açık ve oradan aşağı birkaç parça kıyafet sarkıyordu.

Bu gün yine başka bir iş günüydü. Aldığı izinin süresi dolmuştu ve hastaları hastahanede onu bekliyordu.

Zor da olsa yataktan çıktı ve odasındaki kişisel banyosuna doğru adımladı. İşlerini halledip odasına geri döndü ve giyinip dışarı çıktı. Doğruca çalıştığı hastahaneye gitti.

***

Daha yeni tatilden dönmesine rağmen bu günkü nöbeti ona vermişlerdi.  Gecenin geç bir saatiydi yine ve yine evine doğru yürüyordu. Aynı böyle bir gecede bulmuştu Yoongi'yi bir kaldırımın üzerinde. Ölmek üzereydi. Ama neyseki onun sayesinde hayatına devam etmek zorunda kalmıştı. Yooongi her ne kadar bu durumdan memnun olmasa da Hoseok gayet memnundu.

Küçük bir tebessümü yüzüne yerleştirdi ve içinden onu tekrar görmeyi diledi, tekrar tekrar dudaklarını hissetmeyi diledi.

Ama nereden bilebilirdi ki Yoongi'nin çoktan evinden taşındığını, hatta bu şehri terk ettiğini..?

Bir hafta kadar sonra anlamıştı artık onu göremeyeceğini. Taehyung'a yaptığı büyük baskı sonucu taşındığını öğrenmişti ama Taehyung asla nereye gittiğini söylemiyordu. Ülkede mi değil mi bilmiyordu bile.

203 kelime

Evet kısa oldu farkındayım

Ama şu da var ki ben bunu nasıl bağlayacağımı bilmiyorum ehehe

Taktik verin!

Neyse sonraki bölümde görüşmek üzere 👋💜🍭

Depend On You  [Sope] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin