4. Bölüm

103 17 67
                                    

Bu kış sabahında yakın olduğu bir arkadaşının evine doğru ilerliyordu.

Yolda hatalarını düşünüyordu. Sevdiği kim varsa ölmesine neden oluyordu. Uzaklaşmazsa o da ölecekti. Bunu istemiyordu.

Onu sevdigini nasıl anlamıştı? Sadece on dakika gördüğü birine nasıl aşık olurdu?

İşin aslı Hoseok onu ilk gördüğü anda aşık olmuştu. Yoksa kimse tanımadığı bir adamı evine almazdı. Bunun en büyük delili ise uyandığında vücudunda biraz da olsa enerji olmasıydı.

Yoongi kendi enerjisini kendi üretemez ve başkasının enerjisine ihtiyaç duyardı.

Bu bir lanetti ve bu lanete göre ona aşık olan insan onu ne kadar çok severse, o kada çok enerji vücududan ayrılırdı. Bu enerjiler direkt olarak Yoongi'ye ulaştırdı.

Ona gelen enerjiye bakılırsa çoktan Hoseok ondan hoşlanmaya başlamıştı.

Bir daha onun karşısına çıkmak istemiyordu. Onu öldürmek istemiyordu...

Yavaş adımlarla arkadaşının evine doğru ilerledi. Apartman merdivenlerini çıktı. Kapıyı çaldı, kısa süre sonra kapı açıldı ve Taehyung kapıda belirdi.

"Hyung bu saatte burada ne arıyorsun?"

"Buraya yakındım uğradım. Kapıdan çelik donuyorum."

Taehyung kapıdan çekildi ve Yoongi'ye yol açtı. Yoongi hızlıca içeri girdi.

Kapıdan girdiğinde direkt olarak karşısına çıkan salondaki, arkası ona dönük olan kıza baktı.

"Hey o kim sevgilin mi?" diye sordu hafif gülümsemeye çalışarak Yoongi.

Kız bunu duyunca arkasına döndü.

Yoongi şaşkınlıkla "Mina..." diyebildi sadece.

⚡198 kelime⚡

Merhaba!

Nasıldı?

Bu kurguda Twice Hoseok'u korumaya çalışacak.

Peki Hoseok kalbine söz geçirebilecek mi?

Yoongi'nin lanetini öğrendik.

Yine ben ve yine ağır bir lanet / güç.

Üzgünüm ama bu kurgunun sonu hakkında pek umutlanmayın.

Neyse sonraki bölümde görüşmek üzere 👋👋👋

Depend On You  [Sope] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin