თავი 10. ერთად?

559 38 30
                                    

- ჯონგუკ... რას მეუბნები?- იონჯუნმა მის ლოყას შეხედა, რის შემხდეგაც ბიჭმა თავი ასწია და წემოდან შეხედა. ჯონგუკმა თვალები დახუჭა, გოგონას ხელს თავისი დაადო ზემოდა, რომელიც სახეზე ეხებოდა. მან მოეფერა მის მაჯას და პირდაპირ ხელის გულზე აკოცა.

- ჯოგნუკ...- წაიბუზღუნა იონჯუნმა და შეეცადა საკუთარი თავი გაეკონტროლებინა.

- ცოლად გამომყევი- ჩონმა მზერა გაუსწორა მას, რომელსაც თვალები ბურუსით ჰქონდა დაფარული.
- სერიოზულად?... - ვერ მიხვდა იონჯუნი, რადგან ეგონა, რომ პირველად ემოციებს აყოლილმა შესთავაზა. ბიჭმა თითები სახეზე დაადო და ნაზად მოუწმინდა გოგონას ცრემლები.

ჯონგუკმა მხოლოდ თავი დაუქნია, თვალები დახუჭა, მსუბუქად ჩაეხუტა, შუბლებლით მისას შეეხო.

- ბავშვებო!- მოულოდნელად ჯონის მამის ხმა მოისმა მისაღებიდან- ძილინებისა! პატაარა ჩვენთან დაიძინებს!

დერეფანში მათი ნაბიჯების ხმა გაისმა, შემდეგ კი დონგუკი სამზარეულოში შეფრინდა მშობლებთან. ასეთი მოულოდნელობისგან ჯუნგუკი და იონჯუნი სწრაფათ მოშორდნენ ერთმანეთს, ცრემლები მოიწმინდეს და სახეები გაისწორეს.

- დედააა! მამააა!- ის მაშნვე მამის მკლავებში ჩაეფლო- ახლა ბებიათან და ბაბუასთან მივდივარ დასაძინებლად- მამის კისერს ეხუტებოდა და საყვარლად იღიმოდა ბავშვი.

- ოჰ, რა ბედნიერია- გაიცინა იონჯუნმა და ლოყაზე აკოცა.

თავისუფალი ხელით ჯეონგუკმა, მოულოდნელად გოგონას წელზე მოეხვია, ხოლო ვაჟს მეორე ხელით ეჭირა. ისინი ფაქტიურად ერწყმოდნენ ერთმანეთს, ეხუტებოდნენ და კოცნიდნენ. დონგუკმა მკლავები შემოხვია დედას და მამას კისერზე და მათ სიყვარულში ჩაეფლო

- ოჰ...- ჯონგუკის დედამ სიხარულის ცრემლები მოიწმინდა, როდესაც მათ კარებიდან უყურებდა. მამაკაციც ახლოს იდგა და ცოლს ეხუტებოდა.

DNA •ქართულად•Where stories live. Discover now