6. Bölüm

498 54 37
                                    

Arkadaşlar gerçekten ilham gelmiyo ağlicam zaten duygusalım bu sıralar . He bu arada medyadaki kız Hagakure

Midoriya'nın Ağzından

Sabah kalktığımda yatağımdaydım. Buraya nasıl geldiğimi hatırlamaya çalışırken aklıma dün Kacchan'a sarılıp uyuduğum geldi. Yanaklarım kızarmaya başladı.

Hemen ayağıya kalkıp banyoya doğru ilerledim. Gerekli ihtiyaçlarımı karşılayıp banyodan çıktım. Burnuma çok güzel kokular geliyordu.

Mutfağa gelip kahvaltı masasına baktım. Gerçekten çok güzeldi.

"Günaydın İzuku" annemin konuşmasıyla ona dönüp gülümsedim.

"Günaydın annecim" yanın yaklaşıp yanağını öpüp masaya oturdum.

"Bugün Mitsuki teyzenle alışveriş yapmaya gidiceğiz. Senide Katsuki'nin yanına bırakacağız."

Cümleye sırıtmasıyla başlamasından anlamam lazımdı.

Annem Kacchan'dan hoşlandığımı biliyordu. Ben ona anlatmıştım ve bana 'Ondan hoşlandığının farkındaydım İzuku, sadece senin kabul etmeni bekledim. İyi ki de beklemişim.' Demiş ve sarılmıştı.

Bende mutlu olmuştum. Sonuçta beni kabul etmeme seçeneğide vardı ama annem bunu değil beni desteklemeyi seçmişti.

Hızlı hızlı kahvaltımı yapmış ve odama çıkmıştım. Içime beyaz kısa kollu bir tişört, onun üzerine de açık mavi bir sweat giymiştim. Altıma da koyu mavi bir pantolon geçirip odadan çıktım.

(Fazla bulanık ama anca böyle bulabildim.)

Annemin daha hazırlanmadığın gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annemin daha hazırlanmadığın gördüm. Salona gidip telefonumu aldım ve Bilinmeyen'den Kacchan'a mesaj attım.

Dert ortağım🖖:

İki gün oldu

Mesaj atmasam, atacağın yok

Bomba'm💣💥:

Sen mesaj atmayınca yoğunsundur diye düşünmüştüm

Dert ortağım🖖:

Yoksa atıcaktın yani

Bomba'm💣💥:

Sanırım

Yani

Bilmiyorum

Dert ortağım🖖:

Tamam

Fazla üstüne gitmek istemiyorum

Neyse

Dert Ortağı'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin