12. Bölüm

432 44 32
                                    

Katsuki'nin Ağzından

Şuan kendi evimdeyim.

Deku'nun bana aşık olmasını ve bilinmeyenden yazmasını, onların evinde az çok sindirmiştim. Onların evinden çıktığım gibi kendi evime koşarak gelmiş ve kendimi odama kilitlemiştim. Ona belli etmelimiyim yoksa kendisinin söylemesini mi beklemeliyim diye milyonlarca kez düşünmüştüm kendi kendime. En sonunda; Ona öğrendiğimi belli etmeye karar vermiştim. Yoksa bana anlatıcağını düşünmüyordum. Bu kararı verdiğimde gece olmuştu ve benimde çok uykum gelmişti. Kendimi yatağa attım ve uyudum.

Midoriya'nın Ağzından

Güne normal ve enerjik bir şekilde başlamıştım. Yataktan yavaşça kalkmış ve banyoya ilerlemiştim. Gerekli ihtiyaçlarımı karşılayıp mutfağa ilerledim. Annemin de orada olduğunu gördüğümde sessiz ve yavaşça yaklaşıp anneme arkasından sarıldım. İlk başta yerinde sıçrasada sonra ellerini benim kollarımın üstüne koymuştu. Annemin yanağına bir öpücük kondurup geri çekildim.

"Annecim söyleseydin ben getirirdim seni." Tebessüm ettim. "Yok annecim gerek yok. Hem kendimi daha iyi hissediyorum." Dediğimde o da tebessüm edip beni yemek masasın oturttu. "Annecim yardım etseydim."

"Yok oğlum gerek yok. Ben hallederim." Demiş ve mutfağa geri gitmişti. Şimdi fark ediyorumda Kacchan nereye gitti? Annem son tabaklarıda getirmiş ve kendisi de oturmuştu sofraya. "Kacchan nerede anne?" Sofrada olan bakışları bana çıkınca konuşmuştu. "Sen uyuduktan sonra çıktı. Yüzünde de garip bir ifade vardı. Hmm... Şaşırmış gibiydi." Şaşırmış gibi mi? Acaba neye şaşırdı? Neyse.

Yemek bittiğinde anneme bulaşıkları toparlamasında yardım etmiştim. Şimdi de televizyonu açmış uygun bir kanal arıyordum. Sonunda bir haber kanalında durmuş onu seyrediyordum. Annemde bir kaç dakika sonra geldiğinde birlikte izlemeye başladık.

Kanala reklam girdiğinde elimi arka cebimde olan telefona attım. Telefonu elime aldığım gibi bir bildirim gelmişti. Yerimde ufak çaplı zıplamış ve telefonu açmıştım. Bomba'm💣💥 yazısını görünce sırıtmış ve mesajlara girmiştim. Gördüğüm yazıyla yüzümdeki sırıtma yok olmuştu.

****

Bomba'm💣💥

Demek sendin ha?

Deku

Dert ortağım🖖

Bak Kacchan düşündüğün gibi değil

Bomba'm💣💥

Ne düşündüğüm gibi değil Deku?

Bana aşıksın ve bilinmeyen bir numaradan bana yazdın

Bunun neresini yanlış anlıyayım

Bir de mal gibi sana senden hoşlandığımı söyledim


Dert ortağım🖖

Bak Kacchan

Bana kızgın olduğunu biliyorum ama


Eğer sana ilk hoşlandığım zamanlar söyleseydim muhtemelen ölürdüm

Dert Ortağı'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin