7. Bölüm

525 61 96
                                    

Arkadaşlar siz oy veriyosunuz ama yorum yapmayınca boşu boşuna yazıyomuşum gibi gel- bok. Off şöyle yazanlara sinir oluyorum. Ben hayalet okuyucularımdan gayet memnunum. Hıh...

Kacchan'nın evine gelene kadar annemle hiç konuşmamıştık. Garip. Çünkü annemle genelde hep konuşurduk.

Ben sohbet başlatmak için kafamı anneme çevirdiğimde düşünceli bir şekilde yürüdüğünü gördüm. Bende konuşmamaya karar verdim.

Kacchan'nın evine vardığımzda kapıyı çalmıştım. Kapıyı Kacchan açınca istemsiz gülümsemiştim. Onu görünce gülesim geliyordu ve ben eskiden her ne kadar bastırmaya çalışsamda artık çalışmıyordum.

Kacchan'a baktığımda beni süzüyordu. Bende istemsizce onu süzmeye başladım. Üstünde benim kotumla aynı renk, kısa kollu bir tişört vardı. Tişörtün üstüne ceket gibi çizgili bir gömlek giymişti. Altına da siyahımsı bir kot pantolon ve onu süsleyen kahverengi bir kemer vardı.

Bir süre sonra kapının önünden çekilmiş ve geçmemizi beklemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir süre sonra kapının önünden çekilmiş ve geçmemizi beklemişti. İçeri girdiğimizde o da kapıyı kapatıp geldiğinde salona ilerlemeye baslamıştık.

Mitsuki teyze üçlü koltuklarında oturmuş, bir şeyler düşünüyordu.

Bugün bu ikisinde ne var?

Bizim geldiğimizi fark etmiş olucakki bize döndü, gülümsedi ve konuştu. (Dünyanın en saçma cümlelerini yayınladığımız programımıza hepiniz hoş geldiniz!) "Hoşgeldiniz"

"Hoş bulduk Mitsuki teyze"

"Hoş bulduk Mitsuki" Mitsuki teyzem Kacchan'a kaş göz yapıp bir şeyler anlatmaya çalışmıştı galiba. Çünkü Mitsuki teyze bunu yaptıktan sonra Kacchan benim kolumu nazikçe tutmuş ve odasına çıkarmıştı. (Doğrusunu söylemek gerekirse mha'yı karakterleri tanıyacak kadar izledim onun için evlerinin nasıl olduğunu bilmiyorum)

"Hoş geldin lanet inek" gülümsedim.

"Hoş bulduk Kacchan" Boğazını temizleyip nazik bir tonda konuşmuştu.

"Rahatına bak" demişti. Bende Kacchan'nın yatağının üstüne oturdum.

Aslında uykumu aldığım pek söylenemezdi.

Acaba uyusam bir şey der mi? Ama ben birine ya da bir şeye sarılmadan uyuyamam ki. Off... Kesin
kızıcak ama çok uykum var.

"Şey... Kacchan." Dediğim şeyle yerde olan bakışlarını benim yüzüme çıkardı. Bende utandığım için yüzümü önüme eğdim. "Ne var"

"Şey... Benim çok uykum var" (Napim HSSJDNSKSN) "Ee bundan banane"

"Şey... Ben birşeye sarılmadan uyuyamam." Dediğimde bana anlamayan bakışlarla bakmaya başladı.

"Yani... Benimle yatar mısın?" (Hayır aklıma fesat şeyler gelmemeli) "Tch" demiş ve yanıma gelip yatağa yatmıştı.

"Uyumayacaksan gidicem." Dediğinde, bu anı bir kez bile olsa yaşamak istediğimden hemen Kacchan'nın yanına yatmıştım. Bana arkamdan sarılmıştı. Nefeslerini ensemde hissederken karamel kokusu ilişti burnuma.

Bu karamel kokusu onun doğal kokusuydu. Parfümsüz, deodorantsız. En doğal kokusuydu bu Kacchan'nın.

Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım. Zaten çok geçmeden de uyuya kaldım.

*****

Ben iki şey fark ettim. Bu fic text diye başladı düz diye biticek. Yani gittiğim yol onu gösteriyor. İkincisi de ben bölümleri hep uyuduklarında bitiriyorum HDHDHDJSJSHS Neyse

Yanlışım varsa üzgünüm

Sizi seviyoree💜💜

Dert Ortağı'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin